Skocz do zawartości

zeloslaw

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

zeloslaw's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Bez dalszych zbliżeń, to co na obrazku (jeździec) to najbliższy widok, oczywiście bez detali gdyż i tak nie będą one widoczne przy takich małych jednostkach. Jest to strategia gdzie widok wojsk dochodzi nawet do 1000 wojowników. To zdjęcie barbarzyńcy to oczywiście tylko model poglądowy który daje jakieś tam wyobrażenie. Akcja gry rozgrywa się w czasach starożytnych a więc odpadają jakieś średniowieczne hełmy, halabardy czy kolczugi. Zrzut ekranu, daje pełniejszy obraz jak to wygląda z lotu ptaka:
  2. Tworzę tą modyfikacji już 6 lat. Jest to projekt niekomercyjny o zerowym budżecie i nie czerpie z niego żadnej korzyści finansowej. Ale ponieważ od dłuższego czasu nie mogę znaleźć żadnego grafika jestem skłonny zapłacić 100 zł za kompletną jednostkę bez praw autorskich. A więc model i animacje na wzór tego jeźdźca (dla piechoty 8 kierunków i 14 klatek animacji). Jest potrzebne 6 animacji: 1. Walki (machanie mieczykiem), 2. podejścia do walki (trochę inna animacja niż chód), 3. chodu, 4. krzyku (krzyk, podnoszenie rąk, zagrzewanie do boju), 5. bezczynności, 6. śmierci. Kolejne 6 animacji w osobnych plikach dla cienia. Pewne kody kolorów szarości są zarezerwowane dla koloru gracza, muszą być w modelu i są indeksowane jako pierwsze w tablicy kolorów (widać to ładnie w photoshopie). Na początek potrzebuje takiego lub podobnego barbarzyńcę: Model i animacja muszą być na poziomie nie gorszym niż to jest w grze, chodzi o to żeby nowa jednostka nie sprawiała wrażenia że jest odrębna i nie pasująca do reszty. Dla zainteresowanych, wyśle przykłady każdej animacji. Czas realizacji nie gra roli.
  3. Dziękuje za szybką odp. Niestety, osobiście nie bawiłem się dużo w modelowanie, jestem programistą i skrypterem. Więc prawdopodobnie zlecę to komuś. Czy dużo jest z tym pracy ? Ile czasu zajmie przeciętnemu grafikowi wymodelowani i animowanie jednej jednostki ? "Concept artów" również nie posiadam ale chcę dodać greków i persów.
  4. Witam. Od jakiegoś czasu modyfikuję gre Imperivm:Great Battles of Rome (silnik Celtic Kings) zrobiłem już wiele ale teraz chcę stworzyć nową jednostkę. Posiadam konwerter który mi to umożliwia. Niestety nie wiem jak się zabrać za modelowani i animowanie nowego wojownika? Od czego mam zacząć? Generalnie gra jest mixem teksturowanego terenu 3D oraz porozstawianych na nim płaskich sprite’ów. Więc nie wiem czy mam modelować jednostki w 3D Studio Max, czy może ręcznie rysować grafikę 2D? W jakim programie najlepiej to zrobić ? Poniżej przedstawiam przykładową jednostkę. Jest to jeździec w animacji walki bez cienia, gdyż cienie są w osobnym pliku. Obrót w 12 kierunkach i 15 klatek animacji plus cień w osobnym pliku. Barwy szaro białe są przeznaczone na adaptację koloru gracza. Jest to wynikowy plik BMP który można wdrożyć do gry i oskryptować. Proszę o pomoc.
  5. Witam. Poszukuje grafika 2D do stworzenia "concept artów" jak i modeli nowych postaci (jednostek) do gry Imperivm: Great Battles of Rome (na silniku znanej gry Celtic Kings) którą modyfikuje już od 6 lat poprzez pisanie skryptów. Krótko o grafice w grze: "Technicznie rzecz ujmując grafika w „Celtic Kings” stanowi stosunkowo popularny ostatnio mix teksturowanego terenu 3D oraz porozstawianych na nim płaskich sprite’ów. Dzięki takiemu podejściu gra zyskuje zarówno trójwymiarową swobodę jak i precyzję prerenderowanych obiektów." Oto co już zrobiliśmy: Modyfikcja GBR Tactics * Nowa umiejętność dla bohaterów "Favourite Unit" * Możliwość awansu bohaterów, trzy stopnie wojskowe: Oficer, General, Leader * Możliwość awansu dla zwykłych jednostek: Veteran, Master, Lord * Możliwość budowania kapitana i gwardzistów w posterunkach do obrony * Nowa komendy dla bohatera: Retreat, Auto feeding, Aggresive mode, Great Charge * Nowy surowiec: Iron i kopalnia * Sporo nowych artefaktów, kilka z nich na zdjęciu: * Ulepszanie bram i posterunków * Możliwość spalenia posterunku lub wioski Stworzyliśmy również Importer/Eksporter grafiki 2D w formacie BMP, który umożliwia nam dodanie modelu nowej jednostki jak i jej oskryptowanie. Docelowo chcemy stworzyć nową nację: Persów i Greków. Poniżej przykładowy model jeźdźca, jest to wynikowy plik który potrzebujemy. Przedstawiono tylko animację walki: Obrót w 12 kierunkach i 15 klatek animacji plus cień w osobnym pliku. Barwy szaro białe są przeznaczone na adaptację koloru gracza. Więcej na naszym forum www.celtic-kings.pl. Oczywiście nie czerpiemy żadnych zysków z tworzenia modyfikacji a jedynie satysfakcję z pracy. Więc praca jest w ramach wolontariatu. No i satysfakcja z tego że Twoja wymodelowana jednostka będzie w grze. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności