Skocz do zawartości

Leeonidas300

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Leeonidas300's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Nie mówie, że jest ta praca perfekcyjna i jak ktoś to podważy to trafię go włócznią(bez podtekstów). Fakt trochę się zdenerwowałem szczególnie o 'rozdwojenie jaźni', ale dość o tym. Na 3dtotal powiedzieli 'well done'. Więc myślałem, że pokażę to wam. Nie wiem czy chcę to zaczynać od początku. Z tego co mówiliście to musiałbym ich mocno po przerabiać. Ale skoro ktoś chciałby mi pomóc to miałem problem z texturą futra. Nie chciała za nic wziąść odpowiedniego koloru z textury.
  2. Ten kolega ma swoje prace od dawna na deviant, ja mam tam tylko jeden i ten render ponieważ jest on moim pierwszym dac77. Tweety, a ty kontrolujesz swoich kolegów? Ja mu tylko powiedziałem, że mnie pocisneliście, a skąd miałem wiedzieć co on zrobi. Duno dzięki za dobre zdanie. Nie miałem podobnej nigdzie textury ziemi, a czas naglił. Przez te upały odpad mi ponad tydzień, bo bałem się, że komp mi się sfajczy. W domu było strasznie gorąco(Ja nawet nie mogłem wytrzymać).
  3. Po pierwsze to nie ja jestem Ayu tylko mój znajomy. Sprawdź sobie na deviantart. Mój nick i jego. Po drugie światło musiałem do każdej postaci robić odzielnie by mniej więcej było takie jak na zdjęciu. Po trzecie nie mam rozdwojenia jaźni. Po czwarte po co miałbym sobie robić wrogów na forum na którym dopiero się zarejestrowałem i mam zamiar zostać.
  4. Dzięki za szczere odpowiedzi. Myślałem, że się tak nie odróżniają od tła, ponieważ tylko ono jest 2D. Każdą świnkę musiałem mieć w innej scenie bo komp mi się wieszał. Chciałem, żeby efekt był mieszanką stylu z załogi G(G-Force) i drużyny A z tego zdjęcia poniżej. Tam też dym tyle, że tylko po kontach jest czysto biały. A tu screeny które dałem tez na challenge: Textura nieba i gór wziąłem z cgtextures.com, a ziemia z krzakami jest ze zdjęcia dryżyny A.
  5. Zrobiłem to na Challenge Movie Mashup na 3Dtotal.com Jest to Jak widać Drużyna A jako G-Force. Modelowanie, Rendering w Blenderze, a Texturing i kompositing w Gimpie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności