Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

chillyzi

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. chillyzi odpowiedział Sjon → na temat → Rigging & Animation
    Dzięki, Grave! Działa! Tjviking zajebista strona ;D
  2. chillyzi odpowiedział Sjon → na temat → Rigging & Animation
    Dzięki, w już trochę ogarnąłem o co chodzi z tymi kośćmi, w zasadzie działa tak jak chciałem ;) Ale mam jeszcze pytanie z innej beczki. Czy to normalne, że nawigowanie po viewporcie co chwile się rozwala? Chodzi mi o to w jaki sposób poruszania przy pomocy rolki w myszy (orbit i przód/tył). U mnie co chwile jakby przełącza się na jakiś niewidzialny punkt i za cholerę nie chce orbitować w około miejsca które jest po środku. Jak by wyszukiwał sobie punkt do orbitowani gdzieś daleko albo z boku. To samo zresztą z "Pan view" (ta rączka).. Raz można przesuwać na boki normalnie, a raz przesunięcie całej łapki przez szerokość monitora daje przesunięcie widoku o 4mm np.. Strasznie wkurzający klimat :/ Może niechcący aktywuję jakąś opcje któa rozwala to wszystko?
  3. chillyzi odpowiedział Sjon → na temat → Rigging & Animation
    aaa... dobra, dzieki! zaraz to sobie ogarne :)
  4. chillyzi odpowiedział Sjon → na temat → Rigging & Animation
    Trochę stary wątek, ale mam pytanie związane z animowaniem ruchu złożonych obiektów, więc się doklejam tutaj. Chce zanimować prostego stwora (taki trochę jakby origami) i chciałbym połączyć 2 obiekty albo polygonami, albo krawędziami. No i żeby działało to jak biped. Czy to jest w ogóle możliwe? Nie chce używać bones, bo czytałem, że to skomplikowane, a poza tym nie zmieszczą mi się wewnątrz obiektów, bo te są bardzo cienkie...
  5. chillyzi odpowiedział chillyzi → na temat → Modeling
    dzieki za info w takim razie ;) rzeczywiscie z tym tutorialem jest cos nie tak. ps. fajnie to wyglda!
  6. chillyzi odpowiedział chillyzi → na temat → Modeling
    Wrzuciłem na youtuba. obejrzalem całosc dokladnie jeszcze raz i nic nie wrzucal w bumpie ani nigdzie indziej :/ ogolnie wszystko dziala tak jak mowi, poza tym efektem wody. znalazlem jeszcze liste wartosci do wpisywania w IOR (nie wiem co to za strona, ale wartości sa takei same jak te które wpisywal koles z tutoriala): http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/tables/indrf.html a tutaj tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=rq1F_Dr9_0w
  7. chillyzi odpowiedział chillyzi → na temat → Modeling
    e, nie nie. ogldalem caly tutorail i koles to zrobil na zupelnie plaskim obiekcie ;/ to samo zreszta zrobil wczesniej na tej kuli po lewej. udalo mi sie zrobic wszystko co pokazywal, poza ta jedna rzecza i za cholere nie wiem dlaczego nie da sie tego u mnie zrobic.
  8. chillyzi odpowiedział chillyzi → na temat → Modeling
    Znalazłem jakiś tutorial w którym koleś pokazuje o co chodzi w vrayu. Koleś zrobił tam tak, ze w boxa wprowadził takie ustawienia ( Refract - biel, IOR 1.33): http://img836.imageshack.us/img836/3134/62727169.jpg Mi to daje zupełnie inne efekty niż u niego. Przy 1.33 box wygląda jak szkoło a wg. tego co on tam pokazuje, powinien jak woda..
  9. chillyzi dodał temat → w Modeling
    Witam, mam problem ze zrobieniem efektu wody w Vrayu. Wiem, ze robi się to przy pomocy IOR, ale u mnie to nie działa. IOR ustawione na 1 daje efekt nie zalamywania się światła w ogóle (czyli tak jak powinno być - przedmiot znika). Przy 1.33 powinien wystąpić efekt wody, ale u mnie po prostu zmienia się perspektywa wynikająca ze zmiany kata załamania się światła i całość wygląda jak szkło bez względu jak wysoka wartość powyżej 1 wpiszę. Wie ktoś dlaczego tak się dzieje? Może przeoczyłem jakieś ustawienia?
  10. chillyzi odpowiedział chillyzi → na temat → 3ds max
    Taki sposób nie działa właśnie. Koła, kwadraty itd konweruje bez problemu. Linii nie chce..
  11. chillyzi odpowiedział chillyzi → na temat → 3ds max
    Ok chyba to ogarnąłem, ale jakoś dziwnie. Zrobiłem Edit spline i pozniej Collapse all i to mi dało Editable spline. Nie da się inaczej?
  12. chillyzi dodał temat → w 3ds max
    Cześć, mam problem przy zamianie Line na Editable spline. Wiem, ze linia, to generalnie Editable spline, ale w oknie Modifier zamiast Editable spline wyświetla mi się line i nie mam możliwości edytowania Vertexów krzyżujących się dwóch linii po kliknięciu w Attach Mult. Circle, Rectagle itd nie ma problemu, klikam convert to Editable spline i sie konweruje, a Line nie da rady. Mam nadzieje, ze w miare jasno udalo mi sie przedstawic problem :]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.