Skocz do zawartości

chillyzi

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. chillyzi odpowiedział Sjon → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Dzięki, Grave! Działa! Tjviking zajebista strona ;D
  2. chillyzi odpowiedział Sjon → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Dzięki, w już trochę ogarnąłem o co chodzi z tymi kośćmi, w zasadzie działa tak jak chciałem ;) Ale mam jeszcze pytanie z innej beczki. Czy to normalne, że nawigowanie po viewporcie co chwile się rozwala? Chodzi mi o to w jaki sposób poruszania przy pomocy rolki w myszy (orbit i przód/tył). U mnie co chwile jakby przełącza się na jakiś niewidzialny punkt i za cholerę nie chce orbitować w około miejsca które jest po środku. Jak by wyszukiwał sobie punkt do orbitowani gdzieś daleko albo z boku. To samo zresztą z "Pan view" (ta rączka).. Raz można przesuwać na boki normalnie, a raz przesunięcie całej łapki przez szerokość monitora daje przesunięcie widoku o 4mm np.. Strasznie wkurzający klimat :/ Może niechcący aktywuję jakąś opcje któa rozwala to wszystko?
  3. chillyzi odpowiedział Sjon → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    aaa... dobra, dzieki! zaraz to sobie ogarne :)
  4. chillyzi odpowiedział Sjon → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Trochę stary wątek, ale mam pytanie związane z animowaniem ruchu złożonych obiektów, więc się doklejam tutaj. Chce zanimować prostego stwora (taki trochę jakby origami) i chciałbym połączyć 2 obiekty albo polygonami, albo krawędziami. No i żeby działało to jak biped. Czy to jest w ogóle możliwe? Nie chce używać bones, bo czytałem, że to skomplikowane, a poza tym nie zmieszczą mi się wewnątrz obiektów, bo te są bardzo cienkie...
  5. chillyzi odpowiedział chillyzi → na odpowiedź w temacie → Modeling
    dzieki za info w takim razie ;) rzeczywiscie z tym tutorialem jest cos nie tak. ps. fajnie to wyglda!
  6. chillyzi odpowiedział chillyzi → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Wrzuciłem na youtuba. obejrzalem całosc dokladnie jeszcze raz i nic nie wrzucal w bumpie ani nigdzie indziej :/ ogolnie wszystko dziala tak jak mowi, poza tym efektem wody. znalazlem jeszcze liste wartosci do wpisywania w IOR (nie wiem co to za strona, ale wartości sa takei same jak te które wpisywal koles z tutoriala): http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/tables/indrf.html a tutaj tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=rq1F_Dr9_0w
  7. chillyzi odpowiedział chillyzi → na odpowiedź w temacie → Modeling
    e, nie nie. ogldalem caly tutorail i koles to zrobil na zupelnie plaskim obiekcie ;/ to samo zreszta zrobil wczesniej na tej kuli po lewej. udalo mi sie zrobic wszystko co pokazywal, poza ta jedna rzecza i za cholere nie wiem dlaczego nie da sie tego u mnie zrobic.
  8. chillyzi odpowiedział chillyzi → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Znalazłem jakiś tutorial w którym koleś pokazuje o co chodzi w vrayu. Koleś zrobił tam tak, ze w boxa wprowadził takie ustawienia ( Refract - biel, IOR 1.33): http://img836.imageshack.us/img836/3134/62727169.jpg Mi to daje zupełnie inne efekty niż u niego. Przy 1.33 box wygląda jak szkoło a wg. tego co on tam pokazuje, powinien jak woda..
  9. chillyzi dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, mam problem ze zrobieniem efektu wody w Vrayu. Wiem, ze robi się to przy pomocy IOR, ale u mnie to nie działa. IOR ustawione na 1 daje efekt nie zalamywania się światła w ogóle (czyli tak jak powinno być - przedmiot znika). Przy 1.33 powinien wystąpić efekt wody, ale u mnie po prostu zmienia się perspektywa wynikająca ze zmiany kata załamania się światła i całość wygląda jak szkło bez względu jak wysoka wartość powyżej 1 wpiszę. Wie ktoś dlaczego tak się dzieje? Może przeoczyłem jakieś ustawienia?
  10. chillyzi odpowiedział chillyzi → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Taki sposób nie działa właśnie. Koła, kwadraty itd konweruje bez problemu. Linii nie chce..
  11. chillyzi odpowiedział chillyzi → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ok chyba to ogarnąłem, ale jakoś dziwnie. Zrobiłem Edit spline i pozniej Collapse all i to mi dało Editable spline. Nie da się inaczej?
  12. chillyzi dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Cześć, mam problem przy zamianie Line na Editable spline. Wiem, ze linia, to generalnie Editable spline, ale w oknie Modifier zamiast Editable spline wyświetla mi się line i nie mam możliwości edytowania Vertexów krzyżujących się dwóch linii po kliknięciu w Attach Mult. Circle, Rectagle itd nie ma problemu, klikam convert to Editable spline i sie konweruje, a Line nie da rady. Mam nadzieje, ze w miare jasno udalo mi sie przedstawic problem :]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności