Póki co sprawdziłem Octana... i muszę powiedzieć że to potężne narzędzie już teraz. Gdyby nie ograniczenie exportowania w OBJ... chyba da się jakoś dodatkowymi pluginami exportować kamerę, ale na razie to chyba tyle? W formacie OBJ nie da się exportować animacji?
Trzeba poczekać na ten standalone dla 3ds Maxa :P
Witam
Od niedawna staram znaleźć dobry sposób renderowania na GPU, tak żeby mniej więcej zachować kompromis między czasem a jakością.
No właśnie więc Vray RT chyba najlepiej się do tego nadaje? Tylko że mam problem bo nie wiem jak zachować to jako odrębny render, jako całkowity output tak jak robi to mental ray i vray na CPU i zapisuje w jakimś formacie. Czy to jest wogóle możliwe? czy można zapisać tylko jeden obraz czy można zapisywać całe sekwencje tak jak tradycyjnie na mental ray-u? Czy tylko służy to na razie
jako przegląd renderu przed wrenderowaniem tego w CPU?
Używam też od niedawna Czeskiego "FurryBalla" który ma spore ograniczenia ale renderuje naprawdę diabelnie szybko bez żadnych "noisów" rozmyć itd. i potrafi właśnie zapisywać rendery w różnych formatach.
Ale może są lepsze programy do renderingu na GPU? :)
A może Matchmover Pro ? http://www.dvpa.com/public/598.cfm niby współpracuje z 3ds max-em i maya-om . Tylko że prawie nic nie wiem o tym programie ehh.
Do np. takich rzeczy:
, on wykorzystał ruchy aktorów na modelach z gry tf 2. Są jakieś tutki na ten temat ?
Głównie by się to przydało do animacji mimiki.
Witam wszystkich , więc czy da się przechwycić animacjie z np. filmu ? I to jakoś potem wykorzystać ?
Wiem że np. w Adobe after istnieja inteligentne patch trackery , może za pomocą nich można przynajmniej mniej więcej przechwycić ruch np . aktora z filmu , jak sie dokładnie pozaznacza i potem dać te ruchy modelowi . Da się zrobić coś takiego ?
Witam wszystkich , więc czy da się przechwycić animacjie z np. filmu ? I to jakoś potem wykorzystać ?
Wiem że np. w Adobe after istnieja inteligentne patch trackery , może za pomocą nich można przynajmniej mniej więcej przechwycić ruch np . aktora z filmu , jak sie dokładnie pozaznacza i potem dać te ruchy modelowi . Da się zrobić coś takiego ?