Chciałem podziękować za wskazówki.
Zacząłem szukać informacji o Bump Mapach i zrobiłem taką na koszuli. Wyszło trochę lepiej ale tkanina zrobiła się grubo tkana. Efekt dobry ale nie jestem pewien jak go użyć bez zrobienia ogromnej rozdzielczości na teksturach, zagęszczenie bumpmapy powoduje jej rozpikslowanie.
Dobrze wygląda sama tekstura, na spodniach nie ma bump mapy. Jestem ciekaw jak to się zaprezentuje z dobrym oświetleniem.
Co do fałdek na koszuli to się zgadzam. To moja pierwsza koszula i zanim zrobiłem jej retopologię powinienem lepiej ją przemyśleć. Następna będzie pewnie lepsza. Póki co ją zostawię, i tak będzie schowana pod płaszczem, ale może zrobię ją później od nowa.
A właśnie, płaszcz okazał się nie lada wyzwaniem. Postacią jest cyberpunkowy detektyw z klimatów Noir. Ale ma ktoś jakiś przykład dobrego wymodelowania płaszcza?
Zrobiłem też głowę, używając bumpmap do zrobienia włosów i brody. Efekt jest lepszy niż przypuszczałem, zwłaszcza że ciągle jeszcze pracuję w samym ZBruschu. Powiedzcie co sądzicie o tym efekcie, nie jestem pewny czy idę właściwą drogą. Ciekawe czy uda mi się go przenieść w tej samej formie do Maxa.