Ten "spoy" to tylko jedem z moich kupmli, trudno mi powiedziec ktory, bo nick spoy to moj inny nick :/. Co do tego pierwszego kontaktu z 3d to wczesniej konwertowalem auta do gta, tez 3d ale to zupelnie inny program i z modelowaniem ma malo wspolnego :).
Ja, Ja wiem! ;)
Customize>Preference>ViewPorts>Configure Driver, i tam w Appearance Preference przestawiamy na najwyższe :D. A tak już serio, to to pytanie z osiami pojawia się często, bo nowi użytkownicy nie wiedza jak nazwać te osie, więc znaleźć nie mogą.
Dzięki, to faktycznie o to chodziło, ale teraz mam jeszcze głupszy problem, coś kliknąłem, i zniknęły i te wskaźniki y,x,z dzięki którym można przesuwać tylko w jednej płaszczyźnie. Wiecie jak to włączyć ponownie?
Dokładniej to chodzi mi o to, że gdy użyje go w oknie z widokiem "Left" to zamiast ciąć tak jak ja chce z A do B to tnie od miejsca A do najbliższego vertex'u obok B. Problem ten nie pojawia się w innych oknach.
Co sądzicie o moim modelu, dodam że, wcześniej nic nie robiłem w 3ds, tutoriali tez zbyt wielu nie czytałem ;)