-
Dziwne cienie, podświetlenia Vray / 3ds MAX 2016
Ok, dzięki ! Właśnie o to chodziło, zaznaczyłem powierzchnie i jest tylko jednolite przejście jednego światła.
-
Dziwne cienie, podświetlenia Vray / 3ds MAX 2016
Ok, tylko przyznam się nie wiem jak to zrobić. Mam pytanie które na pewno rozwiąże mi wiele problemów w scenie. Otóż w scenie są dwa światła tego samego typu i teraz chciałbym aby podłoga przyjmowała refleksy z jednego światła a z tego drugiego nie. Ale na resztę obiektów mają wpływać oba światła. Jest taka możliwość czy nie?
-
Dziwne cienie, podświetlenia Vray / 3ds MAX 2016
Dzięki za odzew. w render elements mam pusto, wszystko poodznaczane. Gdy przemieszczę światło to oczywiście te prześwietlenia znikają, ale pojawiają się gdzie indziej. Wrzuciłem materiał podstawowy i tak to wyszło. Dalej się zastanawiam co zrobić z lekko wyblakłym rederem, który powstaje tylko przy zapisie. Kombinowałem z ustawieniem gamma w color mapping ale dalej są różnice :(
-
Dziwne cienie, podświetlenia Vray / 3ds MAX 2016
Witajcie, od jakiegoś czasu nie mogę poradzić sobie z jednym dziwnym problemem. Otóż zrobiłem animację i mam problem, ponieważ w scenie na ścianach bocznych oraz na podłodze powstają dziwne linie, które zaznaczyłem na poniższej klatce(załącznik). Linie generalnie się nie zmieniają, nie jest to wina materiału, ponieważ przy wyłączonym jednym świetle problem znika. Podejrzewał, że gdy wiązka światła trafia na "plane" drugie światła to zaczyna się dziwnie rozchodzić, kwestia jak to wyłączyć. Oba światła mam "invisible". Kolejna rzecz, która mnie strasznie irytuje to, zapisana klatka z 3ds maxa, różni się lekko odcieniem o tej która jest właśnie wyświetlona. Poniżej przedstawiam jak to wygląda. Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam
- Monitor
-
Ucięte okienko narzędzia pelt max 2012 x64
Dokładnie tak, miałem zwiększona czytelność zawartości ekranu do 100% w panelu sterowania :) Dzięki kolego za pomoc :)
-
Jak usunąć orginalne linie (Unwrap)???
Dzięki wielkie :) ze ja na to nie wpadłem...
-
Ucięte okienko narzędzia pelt max 2012 x64
Witajcie Mam problem takiego typu, że nie mogę powiększyć za nic uciętego okienka Pelt map. Miałem ten sam problem na poprzednim maxie 2010 na zupełnie innym komputerze, trochę to irytuje tym bardziej iż nie mam dostępu do funkcji których nie widać. Poniżej screen z maxa
-
Jak usunąć orginalne linie (Unwrap)???
A jak usunąć niebieską linie saems którą zrobiłem przez przypadek a nie mogę cofnąć bo za dużo operacji zrobiłem po?
-
Mało widoczne/nie widoczne linie seams
Tak, ale z kolei na direct 3d tnie mi się obraz przy obracaniu... Kupiłem tą Nvidie gtx560 i same problemy widzę. Mam pytanie zupełnie odbiegające od tematu -> Ma ktoś może linka do najnowszego pluginu physX SDK ? Albo może mi wytłumaczyć czemu jak zakładam konto http://supportcenteronline.com/ics/support/default.asp?deptID=1949 nie zostaje aktywowane, trzeba czekać aż zatwierdzą czy co?
-
Mało widoczne/nie widoczne linie seams
W ortographic jest to samo:(
-
Mało widoczne/nie widoczne linie seams
Tak zrobiłem, dzięki i faktycznie widać lepiej aczkolwiek nie jest to jakieś super wyraźne i zauważyłem, że w openGL spadła mi liczba FPS a w Nitrous miałem więcej tak samo jak w direct3d. Pokombinuje jeszcze z tym może to wina ustawień karty?
-
Mało widoczne/nie widoczne linie seams
Tak mam, ale to nic nie pomaga.
-
Mało widoczne/nie widoczne linie seams
hehe :) A tak serio, da się zmienić jakoś ten rozmiar bo w biblii nie mogę znaleźć a wydawało mi się że wcześniej widziałem tą opcje.
-
Mało widoczne/nie widoczne linie seams
Witajcie! Wiecie może jak zwiększyć rozmiar linii cięcia seams w maxie 2012? Bo powinny być niebieskie wyróżniające się, ale u mnie niestety praktycznie ich nie widać. Trzeba bardzo mocno przybliżyć aby widzieć że jest to niebieska linia. Pozdro!
_Pawel_
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta