Skocz do zawartości

Selo

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Selo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Selo

    Teksturowanie - problem

    Ok dzieki wszystkim, poogladam te wideo tutki, poczytam troche i zobaczymy co z tego bedzie :) Dalbym jakies plusiki czy cos w ten desen, ale nie widze nigdzie tu takiej opcji, wiec zadowolcie sie podziekowaniami :P
  2. Selo

    Teksturowanie - problem

    A wiec jak to rozwiazac zeby byla i tekstura drewna i metalu? bo tamtym sposobem potrafie tylko caly miecz 1 tekstura zrobic http://www.przeklej.pl/plik/miecz-zip-002301b49agh miecz z teksturami
  3. Selo

    Teksturowanie - problem

    Hmm, nie przypominam sobie zebym cos rozcinal :D Zrobilem tak jak tu Tobie chodzi chyba o cos takiego http://www.blender3d.pl/www/str/blh.php?blh=14&id=287 ale tu wysiadam na samym poczatku bo "ponownie TAB i w chodzimy w tryb edecji textury wtym celu naciskamy klawisz Fi naciskamy U-key wybieramy LSCM w oknie UV/Imag" Naciskam F i wyskakuje cos takiego I echo. Wybaczcie jesli zadaje zbyt glupie pytania :d
  4. Selo

    Teksturowanie - problem

    Nie uzywalem tego, nawet nie wiem gdzie to jest :D
  5. Selo

    Teksturowanie - problem

    Robie przez "render current frame". Uzylem f12 i shift+p efekt ten sam. Dodam ze jak zrobie material i tam wczytam obraz to jest normalnie, ino wtedy caly model sie teksturuje wczytana teksturka i nie wiem co zrobic zeby go tak podzielic 50/50 jak mam zrobione w 1 screenie
  6. Siema. Od bardzo niedawna bawie sie w blenderze, zrobilem kilka tutoriali, ale ostatnio mialem wene i strzelilem sobie miecza :D (taka ciekawostka, sam nie wiem czemu, ale zawsze chcialem zrobic miecz). Jest to bardzo prosty model, ale w koncu sie ucze. Po "wymodelowaniu" miecza chcialem go oteksturowac, tez w celach edukacyjnych :cool:, tak tez uczynilem i efekt jest nastepujacy (tekstury to pierwsze lepsze z google grafika) Wszystko cacy, model mi sie podoba, bo w koncu to moj 1 model zrobiony samemu, wiec postanowilem go zrednerowac, niestety po zrenderowaniu wyglada tak: Co jest nie tak? Co powinienem zrobic aby moj "mieczyk" po wyrenderowaniu wygladal tak jak model? Z gory dzieki za odpowiedz. oteksturowalem to w UV/image editor
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności