OK dzięki udało mi sie wyrenderować mam nadzieję, że o to chodziło
Przystapiłem do malowania tekstury.
Zrobiłem to tak, że sam obraz skóry miałem mniejszy niż jpg z renderu uvw ale pokopiowałem dopasowałem kolejno, wkleiłem kształty obiektu do renderowania z jpg renderu uvw i wyszedł mi taki jpg
Moje pytanie czy dobrze to zrobiłem i co dalej jak nałożyć tą teksturę?
Pozdrawiam
Zapisuję to jako format uvw nie mam możliwości wybrać innego z tego co widzę. Namalować teksturkę tzn. ja podstawiam jako teksturę bitmape więc za bardzo nie wiem jak na mapce ja namalować? Sory, za moja nie wiedzę ale całyczas próbuję się czegoś nauczyć.
Witam.
Mam problem z nałożeniem textury tapicerki a mianowicie skóry. Używam UVW mapping i używając poligonów zaznaczam opcje face ponieważ wtedy ta textura rozkłada się po nich i wygląda to przyzwoicie inne opcje nie pozwalają na to. Jestem początkujący i może się mylę co do tego. A problem polega na tym, że po renderowaniu widać tak jakby siatkę na tym obiekcie a na innych nie tylko że na nich stosowałem inne textury. Jak sie pozbyć tej siatki? Załączam zdjęcia zobrazują mój problem.
Będę wdzięczny za podpowiedz.
Pozdrawiam
Myślę że właśnie to jest powodem moich kłopotów funkcja use nurms subdvision i chyba właśnie skonwerterowałem to, w każdym bądz razie czeka mnie usuwanie loopów, za które porady dziękuję.
pozdrawiam
witam.
Jestem początkujący i na razie uczę się na tutorialch i mam pewien problem. Na jednym z elementów mam o wiele więcej linii co za tym idzie vertexów, polygonów itd. Nacisnąłem pewnie coś podczas pracy i teraz nie umiem przywrócić stanu poprzedniego bo wcześniej siatka była normalan jak i na pozostałych elementach. Jest to dla mnie utrudnieniem ponieważ korzystając z totoriala odnajduje odpowiednie linie itp. na których prowadzę dalsza prace.