Skocz do zawartości

necrotune

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

necrotune's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Nie ukrywam, że liczyłem na jakieś komentarze;)
  2. [ATTACH=CONFIG]87378[/ATTACH] Witam, przedstawiam efekt mojej amatorskiej pracy. Dwa lata dla zabawy pracowałem w maxie na studenckich licencjach i wersjach demo, aż w końcu uważam, że osiągnąłem poziom 0, dlatego zakładam mój pierwszy wątek ;P Głośniki Cambridge Soundworks SW320 właściwie odwzorowane w 100% poza zasilaczem i kablami, które nie pasowały do renderów. Soft: 3ds max 2010, mental ray Czas pracy: ok. 5h Czas renderingu: 25min na klatkę Postproccesing: brak Światło: HDR + 2x photometric light [ATTACH=CONFIG]87384[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87386[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87385[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]87383[/ATTACH] Linki do większych rozdzielczości: http://img59.imageshack.us/img59/6481/speakers31.jpg http://img834.imageshack.us/img834/8427/speakers32.jpg http://img155.imageshack.us/img155/5055/speakers33.jpg http://img254.imageshack.us/img254/586/speakers34.jpg http://img546.imageshack.us/img546/6938/speakers35.jpg http://img440.imageshack.us/img440/9811/speakers36.jpg Zachęcam do pouczających komentarzy.
  3. Witam, robię ostatnio prawdopodobnie znanego tutoriala książkowego i zderzyłem się z problemem światła wolumetrycznego. Scena zaprojektowana ściśle według książki, światła standard: omni w środku pomieszczenia (multiplier 0,3) , omni pod podłogą (multiplier 0,3) i target (multiplier 1,2) za oknem świecący na środek podłogi z dodanym volume lightem. Wszystkie w kolorze bardzo jasnym żółtym. Problemem jest wygląd światła "volume light", nie jest ono płynnie wygładzone tylko składa się z ostrych krawędzi. Dołączam render i proszę o wyjaśnienie. Dlaczego? http://imageshack.us/f/217/wrkaz.jpg/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności