Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ket

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Ket odpowiedział Ket → na temat → Modeling
    Jeszcze jedno pytanie odnośnie efektu Glow w postprodukcji - Jeżeli zrobię kółka na masce i za płaszczyzną znajduje się jakiś obiekt, to cały efekt się psuje - tzn efekt Glow obejmuje również ten obiekt za - jest na to jakiś sposób? Edit 1: załączam jeszcze obrazki Edit 2: Już poradziłem sobie:P Może komuś się przyda: zrenderowałem obiekty osobno (matrycę bez tła) no i złożyłem w AE, który faktycznie się przydaje do postprodukcji;-)
  2. Ket odpowiedział Ket → na temat → Modeling
    Źle napisałem - używam Glow w postprodukcji. No i wcześniej miałem źle ustawione opcje - efekt dotyczył tylko krawędzi, przez co w środku obiektu nie było nic. W każdym razie już wiem co i jak. Dzięki wielkie za pomoc. Chcę jeszcze dodać parę obiektów i zrobić z tego animację, więc chyba AE odpada.
  3. Ket odpowiedział Ket → na temat → Modeling
    Używam - Glow. Poniżej zrzut, ale niewiele widać...
  4. Ket odpowiedział Ket → na temat → Modeling
    Pierwszy obejmuje cały obiekt, drugi w przybliżeniu (i tak nie wszystkie elementy są uchwycone).
  5. Ket odpowiedział Ket → na temat → Modeling
    Tylko że chcę nałożyć ten efekt na wszystkie elementy - jednak po renderingu Glow pojawia się tylko wokół kilku kółek - kwestia rozdzielczości czy czegoś innego?
  6. Ket odpowiedział Ket → na temat → Modeling
    Dzięki za wskazówki. Niestety muszę modelować kółka - chcę użyć Glow po renderingu. No i tutaj pytanie - efekt końcowy wygląda tak, że poświata pojawia się tylko wokół niektórych kółek (matryca 100x100 kółek o średnicy 5 - odległość między dwoma: 100) - da się to jakoś przeskoczyć (albo może jest jakiś inny sposób na uzyskanie takiego efektu)?
  7. Ket odpowiedział Ket → na temat → Modeling
    Soft podałem w pierwszym poście. Chodzi mi o stworzenie obiektu, który będzie się składał z równo rozłożonych płaskich powierzchni w kształcie koła oddalonych od siebie o jakąś tam odległość. Następnie chcę na ten obiekt nałożyć bitmapę tak, żeby była "podzielona" na te wszystkie koła - tzn. każde koło będzie miało inny fragment nałożonej tekstury. Inaczej - duży telewizor LCD (skala makro), gdzie między poszczególnymi pikselami są duże odległości.
  8. Mam mały problem z stworzeniem powierzchni (matrycy) składającej się z paru tysięcy płaszczyzn w postaci kółek. Próbowałem z powierzchni wycinać kółka za pomocą tub, ale po wycięciu kilkuset wyskakuje "unhandled exception" (3ds max 2010 32 bit; 4GB; Dual Core 1,7GHz). Będę wdzięczny za każdą pomoc (chodzi mi o nałożenie bitmapy na całą matrycę kółek - mniej więcej tak, żeby jedno kółko przedstawiało jeden pixel)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.