Skocz do zawartości

Ket

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ket's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ket

    Matryca kółek - problem

    Jeszcze jedno pytanie odnośnie efektu Glow w postprodukcji - Jeżeli zrobię kółka na masce i za płaszczyzną znajduje się jakiś obiekt, to cały efekt się psuje - tzn efekt Glow obejmuje również ten obiekt za - jest na to jakiś sposób? Edit 1: załączam jeszcze obrazki Edit 2: Już poradziłem sobie:P Może komuś się przyda: zrenderowałem obiekty osobno (matrycę bez tła) no i złożyłem w AE, który faktycznie się przydaje do postprodukcji;-)
  2. Ket

    Matryca kółek - problem

    Źle napisałem - używam Glow w postprodukcji. No i wcześniej miałem źle ustawione opcje - efekt dotyczył tylko krawędzi, przez co w środku obiektu nie było nic. W każdym razie już wiem co i jak. Dzięki wielkie za pomoc. Chcę jeszcze dodać parę obiektów i zrobić z tego animację, więc chyba AE odpada.
  3. Ket

    Matryca kółek - problem

    Używam - Glow. Poniżej zrzut, ale niewiele widać...
  4. Ket

    Matryca kółek - problem

    Pierwszy obejmuje cały obiekt, drugi w przybliżeniu (i tak nie wszystkie elementy są uchwycone).
  5. Ket

    Matryca kółek - problem

    Tylko że chcę nałożyć ten efekt na wszystkie elementy - jednak po renderingu Glow pojawia się tylko wokół kilku kółek - kwestia rozdzielczości czy czegoś innego?
  6. Ket

    Matryca kółek - problem

    Dzięki za wskazówki. Niestety muszę modelować kółka - chcę użyć Glow po renderingu. No i tutaj pytanie - efekt końcowy wygląda tak, że poświata pojawia się tylko wokół niektórych kółek (matryca 100x100 kółek o średnicy 5 - odległość między dwoma: 100) - da się to jakoś przeskoczyć (albo może jest jakiś inny sposób na uzyskanie takiego efektu)?
  7. Ket

    Matryca kółek - problem

    Soft podałem w pierwszym poście. Chodzi mi o stworzenie obiektu, który będzie się składał z równo rozłożonych płaskich powierzchni w kształcie koła oddalonych od siebie o jakąś tam odległość. Następnie chcę na ten obiekt nałożyć bitmapę tak, żeby była "podzielona" na te wszystkie koła - tzn. każde koło będzie miało inny fragment nałożonej tekstury. Inaczej - duży telewizor LCD (skala makro), gdzie między poszczególnymi pikselami są duże odległości.
  8. Mam mały problem z stworzeniem powierzchni (matrycy) składającej się z paru tysięcy płaszczyzn w postaci kółek. Próbowałem z powierzchni wycinać kółka za pomocą tub, ale po wycięciu kilkuset wyskakuje "unhandled exception" (3ds max 2010 32 bit; 4GB; Dual Core 1,7GHz). Będę wdzięczny za każdą pomoc (chodzi mi o nałożenie bitmapy na całą matrycę kółek - mniej więcej tak, żeby jedno kółko przedstawiało jeden pixel)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności