Skocz do zawartości

RT-Virus

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

RT-Virus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Reputacja

  1. Używany tylko 7 razy! Tablet w doskonałym stanie zakupiony podczas podróży w Chinach. Świetnie sprawdził się w podróży gdy potrzebowałem szybko zrealizować pracę dla mojego klienta. Lekki i mały, z łatwością zmieści się do torby z laptopem. Po podłączeniu do komputera sterownik zainstaluje się w takim samym języku jaki jest zainstalowany System Operacyjny. Szczegóły na: http://allegro.pl/intuos-pen-touch-s-a6-cth-480s-i5947310356.html
  2. Hej, jeśli macie chwilę czasu chciałbym byście spojrzeli na mój animacyjny reel. Będę bardzo wdzięczny za wasze opinię, wciąż się rozwijam i chce podnosić swoje umiejętności dlatego liczę na wsze komentarze. Oto link: https://crevo.jp/works/2285 Dzięki i pozdrawiam
  3. Witam Ostatnio skonfigurowaliśmy sobie Net rendera na 4 kompy. Wszystko fajnie działa w testach prosta scena ze światłem i kamerą renderuje bez problemy. Natomiast gdy próbuje wstawić już bardziej skomplikowany plik, wyniki renderu nie wyglądają tak jak w przy normalnym "Blender render". Wydaje mi się że problem pojawia się gdzieś na Node editorze. Mam projekt podzielony na pasy Image, Color, Diffuse, Specular, Shadow, do tego jeszcze na osobnym render layerze mam obrys z freestyle. Wszystko ostatecznie połączone do Composite. Gdy renderuje na "Blender Render" wszystko pięknie się renderuje. Gdy przestawiam na "Network Render" renderuje mi tylko sam obrys z freestyle. Próbowałem odłączyć wszystko od composite i zostawiłem tylko pas Color. Blender render pokazał sam pas Color natomiast Network wyrenderował pas Diffuse. Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem? Na pewno nie ma problemów z linkowaniem, wszystko mam spakowane do jednego pliku.
  4. jest i taka opcja też :) http://allegro.pl/komputer-pc-intel-core-i7-16-gb-ram-win-7-pl-i3065488483.html
  5. 1 rok, ale mało był używany, jest w bardzo dobrym stanie
  6. Sprzedam komputer stacjonarny PC z monitorem i oryginalnym systemem Windows 7 PL. Wszystko w bardzo dobrym stanie! Dane techniczne: Procesor: Intel Core i7 950 4x3.06 GHz BOX (LGA1366, QPI 4.8, 8MB) Płyta główna: Gigabyte GA-X58A-UD5, X58, TripleDDR3, SATA3, RAID, GBLAN, FW, ATX, Core i7 Pamięci: DDR3 16GB 1600MHz Geil EVO CORSA (2x8GB, DualDDR, CL9) Dysk twardy: Seagate Barracuda 7200.12 1TB, SATA-III, 32MB cache Karta dźwięk.: Realtek ALC889 (zintegrowany/a) Karta sieciowa: 2 x 10/100/1000 Mbit/s (zintegrowany/a) Karta graficzna: GeForce GT440 Asus 1024MB, DDR5, DVI, HDMI, PCI-E Obudowa: CoolerMaster Elite 310 Black-Orange Monitor: Benq 21,5" LCD T2210HD (DVI, 5ms, Full HD) Klawiatura + Mysz - gratis! Zapraszam do aukcji: http://allegro.pl/komputer-pc-intel-core-i7-16-gb-ram-monitor-i3050414256.html
  7. RT-Virus

    Import pliku .py

    Ok, zainstalowałem konsole pythona, odpaliłem skrypt i pięknie ładnie działa.... No dobra a czemu mi to w blenderze nie działa? :P
  8. RT-Virus

    Import pliku .py

    dzięki, nie wiem czy zajmę się tym w tym tygodniu, ale jak sprawdzę to dam znać
  9. RT-Virus

    Import pliku .py

    No niby rozumem te strukturę tylko folderów i plików i to jak to jest przedstawione w dokumentacji, nawet zrobiłem dokładnie tak samo jak Ty napisałeś i mam znów ten sam błąd w consoli :/
  10. RT-Virus

    Import pliku .py

    to chyba jest zbyt ciężkie dla mnie, czytam te dokumentacje i nic nie rozumiem, zrobiłem tak jak mi piszesz czyli gdy mam foldery: panel/__init__.py panel/properties_animviz.py i wstawiam taki kod: import panel.properties_animviz i mam błąd: Traceback : File "C:\Users\Kompot\Desktop\blender-skrypty\panel-animatora.blend\__init__", line 1, in ImportError: No module named panel.properties_animviz
  11. RT-Virus

    Import pliku .py

    Chyba czegoś tu nie rozumiem. Stworzyłem plik __init__.py, zapisałem go w folderze z plikiem "properties_animviz.py". W pliku __init__.py wstawiłem kod: import properties_animviz.modul i otrzymuje error: ImportError: No module named properties_animviz
  12. RT-Virus

    Import pliku .py

    A co to jest ten "__init__" mam to wstawić gdzieś w kodzie, czy to chodzi o umieszczenie gdzieś jakiegoś pliku?
  13. Witam Chciałbym do swojego skryptu zaimportować inny plik .py by odczytać z niego część kodu. Robię to w ten sposób: from .properties_animviz.py import ( MotionPathButtonsPanel, OnionSkinButtonsPanel, ) i otrzymuję komunikat: ValueError: Attempted relatvie import in non-package Jak można rozwiązać ten problem?
  14. działa :) dzięki :D
  15. faktycznie na MeshDeform jest to o wiele prostsze, ale konkretnie potrzebuje lattice by modyfikować za pomocom jego plane więc wszystko na płaskich powierzchniach by się odbywało, z MeshDeform muszę użyć obiektu który nie będzie płaski, więc dojdą mi dodatkowe punty vertex, które już stają się problematyczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności