Skocz do zawartości

zet

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    to ja źle wytłumaczyłem o co mi chodzi mam widok Front przy tym "+" no i na view cube i chcę zrobić zdjęcia tego budynku ale materiał szkła się wyświetla tak że przechwytuje obraz otoczenia, do materiału szkła użyłem Reytrece a chciałem aby szyba wyglądała jak szyba. Da się z tym coś zrobić? Czytałem też że Reytrace właśnie ma to do siebie że tak wygląda a nie inaczej, a jakby co to używam maxa2010 sp1
  2. zet dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witajcie problem jak w temacie, mam obiekt budynku i w miejscach okien gdzie jest nałożony materiał szkła odbija otoczenie a nie jest przezroczyste, ale tylko w widoku Orthographic czy to widok Front, Left bądź innym ale w perspektywie jest ok a muszę zrobić zdjęcia w Orthographic z każdej strony jest na to jakiś sposób? P.S w materiale szkła używam Raytrace
  3. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Witajcie na poczatek chce wam podziekowac za dobre checi w rozwiazaniu mojego problemu. To ostatni post w tym temacie moze ktos zapyta czego? Otoz problem zostal rozwiazany i modyfikator Boolean juz nie jest taki straszny gdyby ktos mial podobny problem to piszcie a na pewno pomoge :) temat do zamkniecia
  4. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    MariushO ok pobawie sie tym a przy renderingu tak ale tylko przy renderingu jak pracuje "modeluje" to ich nie ma co dziwne ze robilem czeste kopie tego projektu i nic sie takiego nie dzialo a nagle kolejny zapis spowodowal te "babole" P.S sory dla admina nazwa tematu poprawiona
  5. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    sprawdzilem jest Direct3d 9.0(Nvidia 9500GT) co dalej macie jakies jeszcze pomysly?
  6. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ok sprawdze
  7. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Super wielkie dzięki że chociaż sprawdziłeś, co do tych "baboli" na tym budynku to ten robiłem długo a ten drugi zrobiłem w ciągu kilku godzin i na nim nic się nie walnęło. Kartę graficzną mam GeForce 9500 GT i 2Gb ram a gdzie są te ustawienia wyświetlania i co ewentualnie tam zmienić? Sory że, Cię tak męczę z tymi moimi pewnie głupimi pytaniami ale jak można się czegoś nauczyć nie pytając, jestem samoukiem i to od niedawna i sam się dziwie że wymodelowałem takie budynki. Jeszcze raz dzięki.
  8. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ok znalazlem modyfikator Turn to Poly a jak go uzyc w mojej sytuacji? Co zrobić i jak aby naprawic ta siatke
  9. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    zgadza się okna wycinane booleanem jest na to jakaś rada
  10. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    o ludu a tak się nie da? No chyba że to coś co wymaga wiedzy tajemnej :)
  11. zet dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Cześć mam problem widoczny na zdjęciach nie wiem co to jest pojawiło się nie wiadomo z kąt i nisprawdzainne obiekty sprawdzałem. Jak to usunąć i dlaczego się takie coś robi
  12. zet dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witajcie problem jak w temacie wcześniej miałem zainstalowanego Max'a10 po formacie dysku i reinstalce systemu gdy chcę zainstalować to wywala komunikat o włożeniu cd1 zatrzymuje instalację przy instalowaniu directa na innym kompie nie moge go skopiować nawet a i próbowałem nową instalkę z neta i to samo macie jakiś pomysł co jest nie tak.
  13. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzięki chłopaki teraz już wiem, i na czym polega różnica jeszcze raz wielkie dzięki. Temat do zamknięcia
  14. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    MariushO nie rozumiem tego "to nie konwertuj go do editable poly tylko na stosie maxa dodaj modyfikator EditPoly i wtedy zawsze mozesz sie cofnac do boxa i zmienic ilosc segmentow". Nie kumam tego Twojego zdania co jest na czerwono tłustym drukiem możesz mi to wyjaśnić.
  15. zet odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    3D man ok ale jeśli na tej liście po prawej mam sam modyfikator editable poly to nie da się tego usunąć tylko wtedy kiedy mam więcej modyfikatorów a i czy nie rozdupcy mi mojego obiektu

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności