Przy nowej postaci widac że musisz bardziej popracowac nad kompozycją, nie ucinac pewnych elementów (dłonie), wygląda to wtedy jakby się żywcem nie zmieściło na kartce. Na początku rozrysuj sobie postac za pomocą prostych brył, ustaw ją i zaznacz niektóre długości i szerokości, żeby potem nie było problemów z proporcjami. Pozdr :)
Chodzisz na zajęcia czy masz swoich modeli? Tak jak napisał Coyote popróbuj węglem, większa swoboda. W ostatniej postaci posypały się proporcje - za krótkie przedramiona i coś nieciekawego dzieje się z jego lewym barkiem. Wrzucaj więcej postaci :)
TheBill - digitale z głowy, a co do panienki to pracka idzie całkiem do przeróbki jak teraz na nią patrzę, nie tylko ze względu na nogi ;P
wildheadache - thx :)
Nata - nie wiem, zawsze się coś skrobało, kopiowało (Malczewskiego :)) co się dało, potem jakieś zajęcia i liceum plastyczne. Muszę się w końcu zabrac za malarstwo bo cienko u mnie z jakąkolwiek plamą, nie wspomnę o kolorze :)
Co do postaci - najlepiej byłoby porobic szkice, w tej pracy ważna jest dynamika a postacie są sztywne, wydaje się jakby każda walczyła osobno. Postaraj się skupic na kompozycji i samym ustawieniu postaci. Poszukaj refek, wrzucam te z których sama korzystam :)
Nie wiem jak na architekturze ale rysunek jest jak najbardziej ok, najbardziej podoba mi się zgięcie ręki - kontrast z tłem, mogłoby byc więcej takich ciemniejszych plam, które przykuwałyby oko. A z tym 'puszczaniem' to właśnie fajnie wyszło - od prawej do lewej leci, z tym że im bliżej kartki mogłabyś pociągnąc nawet samą linią.
Pozdrawiam :)
emmilius - z farbami to jest problem, malowałam tylko na zajęciach w plastyku i tylko kiedy musiałam ;) i to właśnie widać. Trzeba nadrobić - postaram się wrzucić martwe. Pozdrawiam
witam
przeglądam forum jakiś czas i w końcu postanowiłam założyć teczkę.
Na początek zeskanowane szkice
dwie pracki w ps
Komentarze i krytyka mile widziane :)