Skocz do zawartości

Kregox

Members
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Kregox's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. Witam Piszę z takim o to zapytaniem, jak najprościej a najefektywniej wykonać model w 3d do projektu maskotki z tworzywa sztucznego (pianka), model ma służyć do przeniesienia go na 2d i zrobieniu z niego szablonu, podobnie jak w programie pepakura. akcja od 0:30 - 0: 58 1. Zrobiłem taki o to model, (grubość materiału jeszcze nie jest mi znana) 2. Model kończy się w granicach żeber. 3. Na obrazku pokazałem w których miejscach chciałbym mieć wstępnie pocięty model. Konstrukcja ma mieć budowę "klockową" Gotowy model jest wycinany przez ludzi, nie maszyny więć staram się wykombinować tak aby ułatwić im pracę z góry dziękuje za pomoc
  2. do usunięcia
  3. Mam tablet ale robiłem myszką. Od razu widać że nie jest robione tabletem ??
  4. do usunięcia
  5. Dzięki za celną uwage odnośnie języka, zawsze popełniałem ten błąd :)
  6. do usunięcia
  7. do usunięcia
  8. do usunięcia
  9. Pytanko, jak mam zrobić aby to szkiełko było przeźroczyste? właczam w renderze transparency oraz ustawiam warstwe a jednak dalej nie działa... Jakaś podpowiedź ?
  10. Kregox

    zsphere- problem

    Pisze z prostym pytaniem, jak mam stworzyć model przy pomocy zsphares. Na obecną chwilę jak chce rozciągnąć zsphere to nie potrafie utrzymać pionu, poziomu itp. czy jest jakaś funkcja albo skrót klawiszowy który pozwoli mi równo postawić obiekt ? z góry dzieki za pomoc
  11. Jak łączyć dwa "Plane" ? przy pomocy vertexów i edge ? Jak dodawać nowe "scianki", w maxie zaznaczało się edge i przy pomocy CTRL przeciągało i się robiła nowa ścianka a tutaj?
  12. Witam Stworzyłem sobie o to taki model w Maxie, z boku z przodu oraz rig Jak widać uda się nie trzymają kupy również szyjam jednakże nie mogę ruszyć tych klocków ani obrócić nie wiem dlaczego. Natomiast skin uda wygląda tak Uploaded with ImageShack.us Może macie jakis inny program typowo pod animacje postaci do gier ?
  13. rozumiem ze retopo wykonuje się w zbrushu, i powiedz mi proszę co ma mi to "dać".
  14. no to jak uproszcze siatke to bede musial od nowa potem dlubac w detalach:D no coz chyba tak bedzie trzeba zrobic ;D //ale moment jak zmniejsze siatke i zmerguje to potem mi projekt nie wczyta 20mln na jeden obiekt xD... tzn ja nie wiem czy dobrze robie bo szczerze mowiac ja wszystko pocisnalem na 20mln+- dobra połaczylem wszystko obiekt ma ok 12 mln, no i pojawia sie problem, po zmergowaniu siatka jest ciagle rozlaczona jakis pomysl aby ja polaczyc ?
  15. myszka, tzn ja sie ucze tego programu, tak jak w temacie ;D , zrobilem prosta bryle w maxie i konczylem w zbrushu model podzielony jest na 4 segmenty "głowa" "tułów" "nogi" "ogon" tylko nie moge tego mergować gdyż mi komp chyba siada. Co do proporcji to trudno powiedzieć jest tyle opini jak one dokladnie wygladaly ze szkoda gadać ja zrobilem "przypakowanego"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności