Po przegoglowaniu znalazłem rozwiązanie problemów.
Prze konwertowałem wszystkie obiekty na editable poly (z mod unwrap), i nałożyłem na nie teksturki *.bmp (z jpg był problem) ... pomogło :)
Dzięki za porady
witam,
próbuję wyeksportować model z teksturami i za każdym razem maxio wywala mikomunikat
"Failed to export the following materials, they will be exported as generic materials:
-Material #27 [wierzyczka_dol]"
Co z tym można zrobić, aby działało poprawnie ?
Witam,
jak w temacie, próbuję właśnie wyeksportować model z teksturami do pliku fbx, ale ciągle dostaję sam model, nie eksportują się bitmapy, czy to normalne, czy coś źle robię ?
Kumpel po wczytaniu modelu do visual studio ma tylko białe obiekty. Czy mam zamienić w scenie materiały na standardy (nie wypalam tekstur, chodzi o zwykłe jpg'i wczytane do materiałów) ?
Pozdrawiam i dzięki za wszelaką budującą pomoc.
Witam,
czy ktoś może mi powiedzieć / napisać jak dodać materiał vraydirt do slotu override material w maxie 2011 (gdy próbuję go dodać przez przycisk override nie ma go na liścia a z okna materiałów nie potrafię go przeciągnąć) ?
Co prawda zrendedrowalem sobie już ambienta pod mentalem ale chciałbym wiedzieć jak to zrobić w maxie 2011 xD.
Ps. czy w maxie jest gdzieś opcja ustawienia dpi dla renderu (np. 300) ?
Pozdrawiam
Sorka że w tym temacie ale pytane z zakresu "praca" więc trochę tu pasuje, a nie chce zawalać forum zbędnymi tematami ;p.
Czy zna ktoś może fora, takie jak to, z działem praca szukana, na których warto by było się ogłosić odnośnie grafiki 2d (takie sprawy bardziej DTP, przygotowanie plakatów itp) ?
Ps.Serwisy zleceniaprzez.net i oferia już przerabiałem (niestety).
Żeby nie zaśmiecać tematu możecie napisać na PW :)
Z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi :).
Witam,
nie wiem czy piszę w dobrym dziale... jak w złym to proszę o przeniesienie.
Chciałbym w prosty sposób stworzyć teren do gry / spaceru ... no teren, góry, droga, plaża itp. Chodzi mi o jakiś "edytor" umożliwiający namalowanie czegoś takiego (coś jak tworzenie terenu w Unity). Tyle że z możliwością eksportu tego czegoś do pliku *.x (lub innego, który w razie konieczności otworze w maxie i wypuszczę w odpowiednim dla mnie formacie *.cgr).
Czy ktoś zna może coś takiego (wiem, można to zrobić w maxie... ale może jest coś... szybszego) ?
Ps. Z tego co wyczytałem na moje nieszczęście np. terragen nie pozwala na eksport "modelu".
jeśli jest to jakiś płaski kształt to walnij na to modyfikator extrude a potem prze konwertuj na mesha albo edit poly i usuń zbędną wyciągniętą część powstałego obiektu (u mnie to chyba czasem działało gdy nie mogłem prze konwertować linii na obiekt ;).
Dziękuję ci bardzo kochany zgredku ;*
Reputacja + ;p
Ps. Ech, maxio zrobił jednak swoje, jedna część do ponownego zmodelowania (nigdy nie jest pięknie, zawsze musi się coś spier....) ;p