Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

bombelek

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. bombelek odpowiedział bombelek → na temat → 3ds max
    Po przegoglowaniu znalazłem rozwiązanie problemów. Prze konwertowałem wszystkie obiekty na editable poly (z mod unwrap), i nałożyłem na nie teksturki *.bmp (z jpg był problem) ... pomogło :) Dzięki za porady
  2. witam, próbuję wyeksportować model z teksturami i za każdym razem maxio wywala mikomunikat "Failed to export the following materials, they will be exported as generic materials: -Material #27 [wierzyczka_dol]" Co z tym można zrobić, aby działało poprawnie ?
  3. A mi się animacja podoba, sam by lepszej nie zrobil wiec jest super :), tylko te klocki pod koniec... prawie jak minecraft :).
  4. bombelek odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Ewentualnie zaznacz krawędzie plaina i utwórz z nich linię (create shape w opcjach edit poly) i na to lathe jak pisał blinq :)
  5. Witam, jak w temacie, próbuję właśnie wyeksportować model z teksturami do pliku fbx, ale ciągle dostaję sam model, nie eksportują się bitmapy, czy to normalne, czy coś źle robię ? Kumpel po wczytaniu modelu do visual studio ma tylko białe obiekty. Czy mam zamienić w scenie materiały na standardy (nie wypalam tekstur, chodzi o zwykłe jpg'i wczytane do materiałów) ? Pozdrawiam i dzięki za wszelaką budującą pomoc.
  6. bombelek odpowiedział bombelek → na temat → V-Ray
    No racja, że to się w lighta wrzucało... dawno się maxem nie bawiłem :(. Czyli pozostaje 3x większy render i zmniejszenie w PS :/ Dzięki.
  7. Witam, czy ktoś może mi powiedzieć / napisać jak dodać materiał vraydirt do slotu override material w maxie 2011 (gdy próbuję go dodać przez przycisk override nie ma go na liścia a z okna materiałów nie potrafię go przeciągnąć) ? Co prawda zrendedrowalem sobie już ambienta pod mentalem ale chciałbym wiedzieć jak to zrobić w maxie 2011 xD. Ps. czy w maxie jest gdzieś opcja ustawienia dpi dla renderu (np. 300) ? Pozdrawiam
  8. Dziękuję bardzo za odpowiedz i pomoc :)
  9. Sorka że w tym temacie ale pytane z zakresu "praca" więc trochę tu pasuje, a nie chce zawalać forum zbędnymi tematami ;p. Czy zna ktoś może fora, takie jak to, z działem praca szukana, na których warto by było się ogłosić odnośnie grafiki 2d (takie sprawy bardziej DTP, przygotowanie plakatów itp) ? Ps.Serwisy zleceniaprzez.net i oferia już przerabiałem (niestety). Żeby nie zaśmiecać tematu możecie napisać na PW :) Z góry dziękuję za wszelakie odpowiedzi :).
  10. bombelek odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Jeśli chcesz mieć wszystko rozbite na oddzielne krzywe to polecam rhinocerosa (w moim przypadku nie wszystkie pliki dwg udaje się otworzyć).
  11. bombelek odpowiedział bombelek → na temat → Modeling
    A nie wiem, muszę pobrać i sprawdzić (komp zostanie na noc) ;p Dzięki za podpowiedz.
  12. bombelek dodał temat → w Modeling
    Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale... jak w złym to proszę o przeniesienie. Chciałbym w prosty sposób stworzyć teren do gry / spaceru ... no teren, góry, droga, plaża itp. Chodzi mi o jakiś "edytor" umożliwiający namalowanie czegoś takiego (coś jak tworzenie terenu w Unity). Tyle że z możliwością eksportu tego czegoś do pliku *.x (lub innego, który w razie konieczności otworze w maxie i wypuszczę w odpowiednim dla mnie formacie *.cgr). Czy ktoś zna może coś takiego (wiem, można to zrobić w maxie... ale może jest coś... szybszego) ? Ps. Z tego co wyczytałem na moje nieszczęście np. terragen nie pozwala na eksport "modelu".
  13. bombelek odpowiedział zuzu-87 → na temat → Modeling
    jeśli jest to jakiś płaski kształt to walnij na to modyfikator extrude a potem prze konwertuj na mesha albo edit poly i usuń zbędną wyciągniętą część powstałego obiektu (u mnie to chyba czasem działało gdy nie mogłem prze konwertować linii na obiekt ;).
  14. bombelek odpowiedział bombelek → na temat → 3ds max
    Dziękuję ci bardzo kochany zgredku ;* Reputacja + ;p Ps. Ech, maxio zrobił jednak swoje, jedna część do ponownego zmodelowania (nigdy nie jest pięknie, zawsze musi się coś spier....) ;p
  15. bombelek odpowiedział bombelek → na temat → 3ds max
    Wysłałem maila, gdyby Ci się udało jakoś to... zapisać / prze konwertować / wyeksportować... cokolwiek z tym zrobić :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.