Skocz do zawartości

kwiatek13

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kwiatek13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, potrzebuję wykonać siatkę z sześciokątnymi oczkami na powierzchni mojego modelu, niestety nie udało mi się uzyskać pożądanego efektu. Przy pomocy sześciokątnych brył i obiektu typu boolean (wynik różnicy pomiędzy moim modelem, a bryłami) udało mi się utworzyć oczka, jednak wszystkie wierzchołki pomiędzy zewnętrzną, a wewnętrzną częścią ściany są niepołączone. W jaki sposób mogę uzyskać pożądany efekt, lub jakoś sprawnie połączyć te wierzchołki? Z góry dziękuję za pomoc 🙂 Mam przygotowany model siatki, może jakoś go wykorzystać?
  2. kwiatek13

    Okna samolotu

    Dziękuję za rady, wezmę pod uwagę to co napisałeś przy tworzeniu kolejnych modeli. Samolot niestety muszę do jutra skończyć, więc potrzebuję coś umożliwiającego w miarę szybko naprawić to. Może wiecie jak rozwiązać problem z narzędziem cut, które przeskakuje tylko do vertex-ów i nawet nie wszystkich, na poniższym filmiku widać problem.
  3. Witam, mam problem ze zrobieniem z przodu okien w kadłubie samolotu, miałem problem z działaniem narzędzia cut, więc otwór na szyby zrobiłem w nie zbyt rozsądny sposób przy pomocy proBoolean, chciałbym teraz "załatać" to odrobinę wklęsłymi, lub wypukłymi poligonami, które rzecz jasna będą pokryte materiałem przypominającym szkło, byłoby świetnie jeśli da radę jeszcze przedziałki pomiędzy szyby zrobić. Moglibyście polecić które narzędzie, bądź modyfikator użyć, ja niestety nie mam pomysłu. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  4. Dziękuję bardzo, wystarczyło właśnie zduplikowane węzły usunąć :) A przy okazji mam jeszcze jedno pytanie, pewnie i banalne, w jednym obiekcie odseparowałem górna ścianę, która na gotowym renderze będzie po prostu leżącą obok pokrywką i teraz w pozostałej części muszę podwoić poligony, żeby było widać że ścianka obudowy ma jakąś grubość i będzie od środka widoczna (nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem), próbuję przez bevel, ale po zaznaczeniu wszystkich ścian bocznych nie chce zbytnio działać tak jak potrzebuję, zduplikowałem też obiekt, odpowiednio dopasowałem rozmiarem, umieściłem w środku i próbowałem łączyć krawędzie ścian większego z mniejszym ale tworzą się dziury w utworzonych ściankach.
  5. Witam, po zaimportowaniu obiektów z projektu Adobe Illustrator dwa z nich, po dodaniu modyfikatora extrude zamieniają się w model 3d, tak jak być powinno, natomiast pozostałe są pozbawione dolnych i górnych ścian, po dodaniu cap whole na viewporcie wygląda niby dobrze, ale po wyrenderowaniu nic się nie zmienia. Poza tym na viewporcie, gdy znacznie przybliżę obiekt, ale nie przeniknę przez niego to przestaje być widoczny, ale na renderze jest. Jak rozwiązać te problemy ? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Plik z Illustratora. Gdy włączę rendering w spline tworzy kompletnie jakiś absurd.
  6. Witam, jak mogę uzyskać takie rozświetlenia jak tutaj? Chciałbym ustawić źródło światła za napisem 3d, tak aby rozświetlało się wokół kontur modelu tekstu. Program to 3ds Max 2013, renderer Mental Ray. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  7. kwiatek13

    Problem z 3ds Maxem 2011

    Dziękuję wam za rady :) Pobrałem wersję 2013, a tak na marginesie wersja studencka programu (nie mam na myśli warunków licencji) różni się od normalnej, bo pobierałem tego 2011 z innego źródła i użyłem w nim tego klucza dla uczniów/studentów.
  8. kwiatek13

    Problem z 3ds Maxem 2011

    A jak wygląda sprawa interfejsu, duża jest różnica w obsłudze, rozmeiszczeniu narzędzi ? Do obsługi 2011 już przywykłem.
  9. Dzięki zdobyciu licencji do tego programu dla uczniów z powrotem zacząłem go uzywać, jednak po zainstalowaniu service packów zniknął viewcube, bez możliwości przywrócenia (ustawienie w opcjach że ma być dostępny nic nie daje), oraz po kilku minutach użytkowania wyświetla błąd i zamyka program, podobna sytuacja podczas próby zapisu pliku. Wrzucam zrzut ekranu z próby zapisu oraz archiwum z logami błędu. Może ktoś wie w czym problem ? Obecnie jest zianstalowany bez Service Packów, jednak i tak nie przywróciło mi Viewcube. Z góry dziękuję za pomoc. Konfiguracja sprzętowa: mobo: Asus Striker II Formula Q6600 @3ghz 4gb ram GTX 560Ti raid0 z 3 dysków (2xSamsung HD322IJ, Samsung HD322HJ). http://dl.dropbox.com/u/44000136/dumpdata.zip
  10. Zauważyłem że w przeglądarce materiałów zniknęły te z mental raya(wcześniej nie było problemu), a zakładkę promaterials nie da się rozwinąć, otwierając projekty w których wykorzystywałem owe materiały problemu nie ma, ale teraz jak chce utowrzyć nowy to niestety nie mam już dostępu. Prosiłbym o pomoc jak przywrócić wszystkie materiały i z góry dziękuję.
  11. Chodzi o renderowanie przez chmury obliczeniowe w czasie rzeczywistym w przeglądarce?? Coś słyszałem, przyznam że ciekawe rozwiązanie, ale na razie zostaje mozolny render przez procesor :/
  12. Tesla nadaje sie jedynie do superomputerów itp, pod 3d wogóle chyba nie jest zoptymalizowana (mam na myśli pracę z obiektami 3d i gry), przy tym renderze jest problem z teksturami i jakieś dziwne jakby nie wypełnione piksele zostają, krótko mówiąc lipnie to działa, myślałem że jeżeli procesor ma duuużo mniejszą moc obliczeniową to będzie ogromna różnica. Dzięki za pomoc ;)
  13. Już to ściągnąłem i zainstalowałem, ale nie widzę żeby rendering trwał krócej, tylko mi nie piszcie że mam przełączyć na ten Renderer, bo to zrobiłem :P
  14. Myślałem że chodzi o Service Pack.
  15. Zainstalowałem SP1 i dalej nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności