Skocz do zawartości

c4

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

c4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. c4

    kiepska jakość printa

    dzieki za link. zrobilem tak jak bylo w nim napisane i jakosc troche sie poprawila, ale nie jest taka jak w oryginale. jest jeszcze jakis inny sposob czy tak juz musi zostac?
  2. po nalozeniu printa na 'plane' jego jakosc znacznie spada (jak na screenie) rozmiar printa jest co do pixela taki sam jak 'plane', wiec czemu tak zle wyglada?
  3. c4

    3ds ruszy na riva tnt 16mb ?

    A stary poczciwy Diamond Monster 3d 4mb (voodoo1) ? Tez obsluguje opengl :>
  4. Odpale 3ds 6 na takiej karcie? Jakie sa minimalne wymagania dotyczace karty graf.?
  5. Dzieki za rady. Zrobilem maly postep w modelowaniu. Nie wiem jak mam polaczyc te slupki, ktore sa miedzy otworami na okna z reszta? Musze je prowadzic od samego dachu az na sam dol? (tak jak na obrazku) Bo jak je zakoncze tam gdzie zakreslilem na zolto to po meshmooth wyglada to krzywo dosc. siatka:
  6. c4

    blokowanie vertex\'ów

    A jak wlaczyc vertex w linie, ktora jest utworzona pomiedzy dwoma innymi vertexami?
  7. Witam. Z Max\'em bawie sie od kilku dni. To co potrafilem zrobic, zrobilem ;) Ale pojawily sie problemy, dlatego pisze tu. Pozatym chcialbym wiedziec czy siatka moze byc, czy moze trzeba ja przebudowac lub zrobic od nowa? Licze na Wasza pomoc ;) oto autko w oryginale: tu klikaj! siatka: i render: Tu sie cos porobilo pod wycieciem na swiatlo. Trzeba zagescic siatke, zeby to skorygowac? Nie moge juz poprawic tego vertexami, ktore sa bo nie zgadza sie wtedy z printem. A tu tez cos brzydkiego sie pojawilo na brzegach wyciecia :| Jeszcze nie wiem jak zrobic szczeline nad blotnikiem. Wiem, ze extrud\'em mozna. Zawinalem krawedz do srodka 4 razy, ale teraz nie wiem jak usunac ta zewnetrzna warstwe, aby bylo widac extrud\'a :( Wiadomo o co chodzi czy robic screena? Wiem, ze niewiele zrobilem, ale wole najpierw skorygowac wszystkie bledy a pozniej modelowac nastepne partie. Moze z tego calego projektu wyjsc cos ciekawego czy mam brac sie za cos innego?:D
  8. c4

    blokowanie vertex\'ów

    Disable View nie pomoglo, ale viewport clipping tak :D
  9. c4

    blokowanie vertex\'ów

    Tak, o to chodzilo. Dzieki. BTW moze wiesz jak zablokowac dany viewport, aby nie mozna w nim obracac przedmiotu?
  10. Czy mozna jakos zablokowac dany vertex tak, aby podczas przesuwania sasiedniego vertexa w trybie meshsmooth sie nie przemieszczal?
  11. c4

    złe blueprinty?

    Nie bede z tego blueprinta w takim razie robil. Nie chce sie denerwowac i szybko zniechecic. Poszukam innego. dzieki, 3maj
  12. c4

    złe blueprinty?

    witam, witam ;) W koncu ustawilem dobrze. Dopasowalem je tak, aby vertex byl na jednym i drugim plane w tym miejscu gdzie powinien. Powinno byc w takim razie tak, ze teraz w kazdym innym miejscu vertex bedzie tam gdzie ma byc...a nie jest. Moze zrobie jednak screena :> Na obrazku nr.1 (viewporty sie odwrotnie nazywaja, wiem) Jest zaznaczony vertex, ktory, na prawym viewporcie jest w najwyzszym punkcie maski a w lewym nie jest :| Na nr.2 jest ten sam model i vertexy sie zgadzaja. Tak to wyglada. Moze jest cos zle, a moze ja czegos nie rozumiem?:/ Wczesniej cwiczylem na innym print\'cie i bylo ok.
  13. c4

    złe blueprinty?

    Podzielilem blueprinta na left, righ, front i back, tak jak to trzeba zrobic. Nie zmienialem ich rozdzielczosci. Ustawiam je na plane\'ach tak jak ma byc. Ale cos jest nie tak, bo na \'left\' jest vertex w pewnym miejscu a na \'front\' jest w innym niz powinien byc :| no to ustawiam plane\'a \'front\' tak, aby vertex lezal tam gdzie powinien. Ale w tej samej linii wyzej drugi vertex juz nie jest tam gdzie ma byc :\\ Tak jakby blueprint byl krzywy..a przeciez go nie modyfikowalem. Co jest nie tak? (mam nadzieje, ze ktos zrozumial o co mi chodzi o_O )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności