- Spline modeling - co dalej?
- Spline modeling - co dalej?
- Spline modeling - co dalej?
- Spline modeling - co dalej?
-
Spline modeling - co dalej?
I kolejny problem. Nie wiem jak łączyć punkty spline'ów. Kilka udało mi się połączyć używając funkcji Refine z zaznaczonymi różnymi zaznaczonymi parametrami, później Connect i wybranie dwóch punktów i Fuse. Jest na to inny sposób? Nie wszystko można połączyć tym sposobem. I chyba dlatego surface wychodzi jak wychodzi. Pokazuję owoc pracy. Siatka spline'ów. Po użyciu Surface.
- Spline modeling - co dalej?
-
Spline modeling - co dalej?
Witam serdecznie. Próbuję modelować Chevy Monte Carlo i jak widać - mam problem. W tutorialu o modelowaniu Laguny pisało, że teraz trzeba zrobić dodatkowe siatki. Sprawa wygląda następująco - nie wiem jak pociągnąć dakeh linie siatki aby funkcja Surface zadziałała prawidłowo. Wiem już jak łączyć dwa punkty, wiem jak dodawać i łączyć linie. Poprostu chcę wiedzieć jak byłoby najlepiej rozłożyć siatki aby wyglądało to kompatybilnie. Mam nadzieje, że ktoś zrozumiał o co mi chodzi. Przy tym kieruję prośbę do użytkowników tego forum, aby któryś mi dorysował nawet w głupim paintcie jak powinno wyglądać 'pocięcie' splinami takiego samochodu. Obrazek poniżej: Jeśli jest w stanie mi ktoś pomóc, będę bardzo wdzięczny.
Kowal
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta