Witam
Nie mogę poradzić sobie z teksturą żwiru. Chodzi konkretnie o tą http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=1438
Wrzucam materiał i przy renderze jest on mhmm jak by to powiedzieć... tworza się takie jak by strzeliste góry na powierzchni... to samo mam z materiałem kostki miedzy którą jest trawa. Trawa też wychodzi strasznie wysoka... Przepraszam jeżeli to jakiś banał ale ja dopiero raczkuje w maxie
Tu zamieszczam przykład żwiru http://imageshack.us/photo/my-images/37/12345555.jpg/
Pracuje na maxie 2009 + v-ray
dzięki wielkie - bardzo mi pomogliście:)
Teraz żeby już nie zakładać nowego tematu mam takie pytanie pewnie banalne:)
wymodelowałem sobie fajne kręcone schody tylko ze robilem je w innym pliku niz caly projekt, chce je teraz wkleic do głównego rysunku i nie mam pojęcia jak.... myślałe ze to bedzie na zasadzie ctrl + C i ctrl + V ale nie działa
Cześć
Potrzebuję pomocy....
Dopiero zsczynam przygode z 3ds maxem i pewna rzecz mnie przerosła a mianowicie eksportowałem z autocada obrys budynku i wyciągnąłem go w 3ds maxie ale nie mogę go "zamknąć" na górze czyli mam ściany ale nie mam stropu... Mógł by ktoś mi pomóc? Nie długo mam oddanie projektu a męczę sie z tym juz dlugooooo
Witam
Jestem początkujący ale jakoś do tej pory do wszystkiego udawolo mi sie dojść za pomocą trutoriali i wlasnych prób.....
Pare dni temu pojawił się problem którego nie mogę przejsc.....
Eksportowałem model domu ze sketchupa do maxa 2009 z vrayem i część ścian jest calkowicie czarna..... zaznaczając je i nakładając teksture widze ze tekstura zostala nalozona ale w momencie odznaczenia ściana robi sie spowrotem calkowicie czarna i taka zostaje na renderze....
Przeraszam jeżeli to jest jakiś banał ale mimo wszytsko prosiłbym o pomoc....
wydaje mi się że wszystko robie tak jak trzeba.... wszesniej nie mialem takich problemów