Przypomniałem sobie, że ta niska jakość pojawia się u mnie nie tylko w AF. Inne programy eksportujące do avi przy braku kompresji również podają słabą jakość. Może zobrazuję poziom jakości. Wyobraźcie sobie, że dajecie do sceny idealnie białe tło. Plik wyeksportowany będzie posiadał lekko szare. Również mam wrażenie jakby obiekty były odrobinę rozmyte. Czyżby wina kodeka?
Dzięki Wam, a szczególnie Tobie DaveBorck. Wszystko sprawnie idzie :)
Mam jeszcze pytanie. Nie wiem czemu, ale gdy exportuję film do formatu avi, to jakość strasznie niska jest mimo ustawienia najlepszej jakości, braku kodeka i najlepszej głębi kolorów. Wiecie co wykonać, aby plik wynikowy był jakości identycznej jak wersja robocza?
Witam,
Przeszukiwałem sieć i to forum w poszukiwaniu rozwiązania, lecz nie znalazłem. Problem polega na tym, że posiadam 40 różnych zdjęć. Chcę uzyskać efekt w After Effect 7.0 Standard cofającej się kamery mijającej w przestrzeni trójwymiarowej owe zdjęcia.
Wykonałem to ręcznie, lecz efekt nie jest zadowalający. Czy znacie lepsze i prostsze rozwiązania automatycznego rozmieszczenia zdjęć (z powtórzeniami)?
Pozdrawiam
Chciałbym pozbyc sie wielu dla mnie nieprzydatnych narzedzi z 3dsmaxa 7. Wiem, że trzeba usuwac pliki w katalogu stdplugs, ale co konkretnie to nie wiem. Chciałbym sie pozbyć:
schodów,
drzwi,
okien,
mentala,
skylighta,
narzedzi odpowiedzialnych za krzaki, drzewa itp,
Prosze o napisanie, co który plik usuwa, a jak ktoś by miał liste wszystkich plikow i ich funkcje to bedzie mu wdzieczny.
Niestety... Ani reinstall nie pomógł, ani takiej funkcji nie miałem zaznaczonej.
EDIT!
Juz działa! Trzeba było zmienić na inny render i powrócic do V-Ray'a, by zresetował ustawienia. Błąd w kodzie pewnie był.
Miałem ostatnio formata. Zainstalowałem 3ds maxa 7 i V-Raya 1.09. Zawsze dobrze chodził, bez problemów. Ale tym razem jak renderuje scene, to ona kończy sie tylko na obliczeniu mapy iridiancyjnej. Po tym okno postepu renderu sie wyłącza :( Nie wiem co robić. Reinstalowałem rendera, ale bez skutku.
Te liście mi wyglądają na duże powierzchnie z opacity, niż pojedyńcze poly na jeden liśc. Woda tez zbytnio nie wygląda na realną. Nawet jak jest płaska to daje lekkie załamania światła, więc musisz dac niski bump.
Mysle, że na początek lepiej wymodelować, a potem bawic się światłem, które w takiej scenie gra wielka role. Ale Twoja praca i każdy ma swoje sposoby :)
Ostatnio mam dośc powazny problem. Chce sobie porobic prosta gierke na Blenderze z wykorzystaniem gotowych i otexturowanych modeli z 3dsmaxa. Problem w tym, że jak exportuje do formatu .obj i potem importuje do blendka to tych textur niestety nie ma. Próbowąłem samemu texturowac obiekt, ale nic mi nie wychodzi :( Kiedys byłem w Blenderze dobry, a teraz... dupa. Powiedzcie co zrobic by te textury były. Zauwazyłem ,że oprocz pliku .obj jest tam jeszcze. mtl, jednak nie umiem z niego skorzystac. A może inny format? Mój soft to max 7 i blender 2.36.
Z góry dziekuje.
O ile dobrze zrozumiałem ,to wystarczy zaanimować tor lotu kopniętej piłki i kilka mm/cm od muru zakończyc. Nastepnie nadal piłce pewna mase i pozostałe własciwości, soft body i puscic reactora w ruch od chwili zatrzymania piłki.