Skocz do zawartości

adisont92

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. adisont92 dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam. Zainmportowalem postac (tekstury nie sa tu wazne). Jednak byl pewien problem. Niektore polygony byly odwrocone tak, ze podczas renderu byly przezroczyste. Troche sie nad tym glowilem. Convert to editable poly -> funkcja "flip" rozwiazala problem. Exportuje postac do obj., potem znowu importuje i tu pojawia sie problem, ktorego rozwiazac juz nie potrafie. Otoz te polygony, ktore "zflipowalem" znowu sa odwrocone i sa przezroczytste podczas renderu. Jak to zrobic by, "zflipowac" je na stale? A moze jest inna metoda zamiast "Flip"? Bardzo bym prosil o odpowiedzi, bo stanalem na tym projekcie i nie moge ruszyc dalej bez tego :/ Interesuje mnie zapis do obj. (lub innego formatu) byle nie 3ds. czyli nie chce zapisywac calego projektu. Pracuje w domyslnym srodowisku 3ds maxa 9 (chodzi mi o to ze bez zadnych vray czy mentali). Dziekuje za odpowiedzi. Ponizej zamieszczam zdjecie z ustawieniami i efektem koncowym: http://imageshack.us/f/840/forummz.jpg/
  2. adisont92 odpowiedział adisont92 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ok, dalem jakos rade. Zapisalem objekt osobno, a materialy dalem do biblioteki. Do zamkniecia :)
  3. adisont92 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Mam problem, szukalem na google, ale bez skutku. Jest wymodelowany ludzik z teksturami (bitmapy). Czy da sie tak wyeksportowac model do formatu .obj (albo innego) tylko nie do .max, zeby tekstury zostaly? Chodzi mi o to, zeby nie eksportowac jako scene tylko jako obiekt, zeby go mozna bylo wstawic do dowlonej sceny. Jesli sie tak nie da to czy jest jakis prosty sposob na osobne wyekspotowanie ludka i tekstur, a potem wszystko nalozyc na siebie? Mam nadzieje, ze zrozumiecie o co mi chodzi :) Dzieki wielkie za odpowiedzi.
  4. adisont92 odpowiedział adisont92 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzieki wielkie. O to mi chodzilo :)
  5. adisont92 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Mam nadzieje, ze zrozumiecie o co mi chodzi :) Otoz dajmy na to, ze zrobilem 5 sekundowa animacje. Jest to obracający sie czerwony napis. Czy mozna tak zapisac render (jako avi lub sekwecje zdjec) aby mozna je bylo otworzyc np w After effect, aby tlo za czerwonym napisem bylo przezroczyste?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności