Witam.
W 3D Studio Max bawie się 5 dni.
Potrafię zrobić coś typu fontanny (Spline + Lathe) albo jakąś klawiature. Mam kilka pytań odnośnie 3DS Max.
1. Jak się na Boxie używa Extrude to wychodzą kwadraty. A jak zrobić aby z boxa wychodziło koło? Jest jakaś funkcja typu Extrude?
2. Chciałem spróbować wykonać tutorial http://www.max3d.pl/tut.php?id=215 - czyli Modelowanie Terenu. Niestety problem pojawił się w drugim kroku gdzie trzeba utworzyć nierówności terenu za pomocą Smoke na Displantcement. Po ustawieniu wszystkich parametrów i zaakceptowaniu zmian, nie widać żadnej róznicy. Cały place jest nadal płaski.
3. W czym najlepiej robic: Source, Direct czy OpenGL?
4. Poszukuje (mogą być angielskie) stron z tutorialami. Najlepiej basic. Wiem, dużo jest tych próśb, ale większość to linki padnięte.
5. Przy okazji. Jakie są podstawowe i najważniejsze modyfikacje? Przynajmniej Kilka bym prosił (jakby sie dało wraz z opisem):D
Dobra, to by było na tyle. Troche pomieszałem działy, ale chyba w jednym wszystko zamieścić, nie? :D
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Rexiak.