Skocz do zawartości

guapo

Members
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

guapo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ok,myślałem że przy imporcie pliku trzeba coś poustawiać,aby powstał z tego model 3d,ale jednak nie,więc chyba na prawdę pozostaje ręczne wymodelowanie.Dzięki za zainteresowanie.
  2. Właśnie o to chodzi,że nie mam cad'a,pobrałem z neta paczkę z elementami i część jest już w 3d a część nie,da się coś z tym zrobić w 3ds max?
  3. Witam,mam problem z importem pliku DWG do max'a,po prostu po imporcie,w viwporcie pokazują się dwa płaskie rzuty,jeden z góry drugi z przodu,jak stworzyć z tego figurę 3d? Tak ma to wyglądać
  4. W stosie modyfikatorów miałem edit poly i wall,scaliłem stos i teraz działa jak trza,tylko dziwi mnie to,że działałem na tym samym obiekcie i wcześniej ten quick slice działał jak trzeba a po chwili już nie,ale to już nie ważne,w każdym razie dzięki za zainteresowanie.
  5. Sorry,nie napisałem,że chodzi o 3ds max,a co do narzędzia to chodzi mi właśnie o "quick slce" i tak właśnie działało,po kliknięciu robiło się przecięcie i ni z tego ni z owego przestało się robić,zrobiłem na jednej ścianie na poligonie obróciłem obiekt i już nie mogę.
  6. Mógłby mi ktoś powiedzieć co się stało z moim "quick slice",wcześniej jak chciałem pociąć jakiś poligon używałem tego narzędzie tak,że klikałem po prostu na poligon i tworzyła się prostopadła linia którą można było dowolnie obracać,aż tu nagle przestała się tworzyć linia tylko się robi taka przerywana,zaczepiona w punkcie którym kliknąłem i po ponownym kliknięci znika,co robię źle?
  7. guapo

    Zablokowane tworzenie obiektów

    Zgadza się,było tak jak mówi "goran",ale wcześniej otworzyłem nowy projekt i po przez "merge" dodałem ten poprzedni a mimo że był utworzony "grid" problem już nie występował,ale mimo wszystko skorzystałem z tej rady i usunąłem "gird'a",pewnie go utworzyłem przez przypadek.Dzięki za wszystkie rady.
  8. guapo

    Zablokowane tworzenie obiektów

    Kartę mam cienką,ale to na pewno nie jest wina karty,wszystko było wcześnie w porządku a mój problem wyskoczył nagle,nawet "miarki nie mogę utworzyć.Muszę ją wstawiać na innym widoku w innym viwporcie i ją dostosowywać do viwporta na którym pracuję.
  9. guapo

    Zablokowane tworzenie obiektów

    To nie to,na orto,top,left itd mogę coś narysować,stworzyć,na top już nie.
  10. Jestem w trakcie modelowanie i nagle nastąpił taki problem,nie mogę stworzyć żadnego kształtu,obiektu,dzieje się to przy widoku top ale też przy innych widokach,np mam widok "front" i nic nie mogę stworzyć,narysować,przestawię na np "left" i już się da,ale mi chodzi o "top" a przy tym widoku nic nie mogę,orientuję się może ktoś o co biega?
  11. Problem rozwiązany,w maksymalnym zbliżeniu zauważyłem,że linia tworząca ścianki butelki w pewnym miejscu stykała się z linią tworzącą ciecz,przypuszczam,że to właśnie powodowało,że render źle interpretował całość,mimo wszystko dzięki za odpowiedzi.
  12. Przerabiam kurs 3ds max techniki zaawansowane i jestem na etapie robienia butelki z perfumami.Problem w tym,że gdy nakładam teksturę szkło na butelkę,nie jest ona przezroczysta,tylko czarna.W podglądzie na klukach wszystko jest w porządku,ciecz w środku tez jest w porządku,jedynie ta butelka.Ma ktoś jakiś pomysł w którym momencie coś zawaliłem,bo wiem że coś zrobiłem źle ale nie wiem w który momencie.Mógłbym oczywiście zrobić butelkę od początku ale nie o to mi chodzi,chcę się dowiedzieć co dokładnie powoduję,że nie wychodzi to jak trzeba,tak bym wiedział na przyszłość.
  13. Tylko jeszcze jak to zrobić,w który miejscu się znajdują albo jak się nazywa instalka.
  14. Witam,przekopałem już neta i nic nie znalazłem dla tego postanowiłem poradzić się "osobiście" fachowców.Mój problem polega na tym,że nie mam podglądu materiałów na kulkach,tzn jak ładuję z biblioteki materiałów materiały podstawowe, i klikam na nie po kolei to kulki pozostają bez zmian czasem jedynie kolor się zmienia lub połysk ale nie ma tekstury np cegły czy metal i nie wiem w czym problem.Dodam że po zainstalowaniu maxa folder material library był pusty,musiałem pobrać z neta cały katalog. Moja wersja to 3ds max 2009
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności