Ehh. Przepraszam za moje roztargnienie. Rzeczywiscie nic praktycznie nie pokazalem i nic nie powiedzialem o tym modelu. No wiec ...
Technika modelowania, jaka zastosowalem to oczywiscie Editable Poly plus opcja subdivision (narazie nie znam innej :/). Wiem, ze mozna tez stosowac splajny i NURBS'y, ale te ostatnie sa dla mnie zagadka do teraz. Zaczalem od prostego "boxa" i zaczalem go ciac, rozciagac, az uzyskalem komorke bez klawiatury. Potem sprawa sie strasznie skomplikowala. Na sam koniec zagescilem front komorki, zeby w miare mozliwosci uksztaltowac przyszle otwory na przyciski. Niby jest, ale knoci mi sie to wszystko :|.
Ponizej sa zdjecia:
Tutaj model od ktorego "wyszedlem" zeby stworzyc otwory ...
... to samo po zageszczeniu obszaru przyszlych otworow i przyciskow ...
... tutaj po stworzeniu otworow z siatka przed wlaczeniem subdivision ...
... tutaj po stworzeniu otworow z siatka po wlaczeniem subdivision ...
... no i koncowy efekt z innego ujecia niz za pierwszym razem, gdzie widoczne sa wszelkie pogiecia :/ ...
Mam nadzieje, ze tym razem pokazalem wiecej szczegolow. Jesli mimo wszystko za malo to dajcie znac.
Jeszcze raz dzieki.