Skocz do zawartości

Xwodred

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Xwodred's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. kablem oczywiście. Wcześniej pracowałem w małej firmie gdzie 5 komputerów brało udział w renderingu. Niestety nie przyszło mi wtedy do głowy żeby się przyjrzeć jak to wszystko działa.
  2. Xiz0r czy normalne jest to zamulanie komputera głównego przy zapisywaniu małego pliku (10mb) przez inny komputer na tym zmapowanym dysku?
  3. To znaczy, że po zrobieniu modelu i nadaniu tekstur muszę przegrać wszystko na drugi komputer? co gdy takich komputerów bedzie 5,10 - naprawdę nie ma na to sposobu? Dzięki za odpowiedź. Popróbuje jeszcze z tą siecią, bo dyski są szybkie.
  4. Witam, jestem laikiem w tym temacie. Do tej pory pracowałem na jednym komputerze i teraz chciałbym to zmienić. Mam dwie praktycznie takie same maszyny połączone routerem. Moje pytanie brzmi: Jak je najlepiej połączyć, gdzie trzymać materiały, gdzie pliki 3ds tak aby móc bez problemu renderować na 2 komputerach, czy pracować na plikach dwg. Obecnie są w tej samej grupie domowej, jeden komputer udostępnia cały dysk ale pracując na na tym dysku z drugiego komputera (np. zapisując plik dwg) zamula oba. Co mogłem zrobić źle? Firewall wyłączony na obu. Oba komputery są używane w takim samym stopniu. Odpowiadając pamiętajcie - jestem zielony jak ogórek ;)
  5. Xwodred

    olbrzymi render

    dzieki za pomoc. na pewno sie przyda.
  6. Xwodred

    olbrzymi render

    Plik nie bedzie obrabiany w PS. Mniejszy render juz przetestowany i nie wymaga poprawek. Co do wielkości to masz racje, puscilem probny prosty render i max to 32768.. o projekcie: widok dosc duzego osiedla, duzo drzew onyxowych, gdzieniegdzie trawa multiscaterem (ale ta penwnie zastapie bitmapa). Nie wiem co jest jeszcze wazne... render bedzie stal przy ulicy, i z bliska nie bedzie ogladany... Jak myslicie, jaka bylaby minimalna rozdzielczosc dla takiego renderu (zeby nie bylo pikselozy itp)?
  7. Xwodred

    olbrzymi render

    mam za zadanie wyrenderowac ogromna wizke 4mx25m (mozliwe ze ok 95000x15000 pixeli).. Macie moze jakies rady, uwagi odnosnie tak wielkiego renderu? na jakie ustawienia v-ray'a zwrocic najwieksza uwage? Robil juz ktos tak duzy render i czy max wogole go podzwignie? A moze renderowac w czesciach - tylko jak? z gory dzieki za pomoc i5 760 2.8 GHz radeon HD5850 1GB 8 GB DDR3 (pytanie do tych ktrorzy naprawde wiedza;) )
  8. m-z mógłbyś troche dokładniej opisać ten sposób w 1,5... bo nie wiem jak pozniej przypisać zeby tylko wyznaczone obiekty wypalaly ta trawe... Quadysz.. probowalem tak jak poradziles tym dirtem ale dalej nic z tego nie wyszlo;/
  9. Dzieki. niestety nie mam 2.0 wiesz jak to zrobic w adv 1.50 sp5.. ??
  10. j.w. czyli jak uzyskac efekt wypalonej trawy w poblizu obiektu np. drzewa..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności