Dzięki Ajgor. Zrozumiałem, że chciałem jednak uzyskać troszkę inny kształt ale gdybyś tego nie napisał to bym pewnie dalej nad tym się zastanawiał :D
Rozwiązane.
Ok wrzucone: podsatwkaOBJ.zip
Wiem, że środek ma kiepską siatkę ale na potrzeby tego modelu wystarczy, chociaż zawsze warto by wiedzieć jak może być lepiej :)
Zwracam się z kolejnym problemem. Niestety brakuje mi wiedzy. Dotyczy to tego samego modelu dlatego nie zakładałem nowego tematu.
Chciałbym usunąć zaostrzenie krawędzi zachowując kąt. Proszę o małą podpowiedź
[ATTACH=CONFIG]92860[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]92858[/ATTACH]
Robię w Mayce.
@Dynamico - chciałem mieć ostre krawędzie również z zewnątrz ale dzięki za pomoc :)
@legomir - siatka pomogła wielkie dzięki ! ;)
@MariushO - zrobiłem parę tutków z modelowania z digital tutors ale jak zaczynam własne modele to się okazuję, że nie jest tak łatwo :)
Udało mi się w końcu uzyskać taki efekt jaki zamierzałem. Dziękuję wszystkim za chęć pomocy !
[ATTACH=CONFIG]92829[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]92828[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]92830[/ATTACH]
Połączyłem bridge'em ale jak chciałem zaostrzyć krawędzie na wyciętych poligonach to nie mogę się pozbyć trójkątów ;/ pionowo nie mogę dodać linii bo zaczynają się pojawiać kanty na walcu.
[ATTACH=CONFIG]92799[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]92800[/ATTACH]
Dzięki za odpowiedzi !
Dynamico - podałem chyba za mało informacji bo potrzebuję, żeby był wypełniony w środku również a niestety nie wiem jak (jeszcze).
Kramon - nie używałem póki co tych funkcji ale na pewno zaraz się za to zabiorę !
Na tą chwilę zrobiłem to w Zbrush'u dynamesh + zremesher ale siatka bez retopo jest cięzka w edycji więc muszę coś innego wymyślić.
[ATTACH=CONFIG]92789[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]92790[/ATTACH]
Witam,
Wiem, że to dla was dziecinnie proste ale męczę się już z tym jakiś czas, więc postanowiłem poprosić o pomoc.
Nie wiem jak uzyskać taki kształt
[ATTACH=CONFIG]92766[/ATTACH]
Najbliżej byłem próbując cube+smooth 3 div ale nie wychodziło mi to ładnie.
Prosiłbym o wskazówki jak najłatwiej uzyskać taki kształt.
Witam,
Stworzyłem cylinder, zaznaczylem 2 loopy i skalowalem je do siebie by zmniejszyc odległość między nimi.
Następnie chciałem zbliżyc kolejne 2 loopy ale o taką samą odlełość jak te pierwsze i nie wiem jak to uczynić.
Czy mogę, w którymś miejscu zobaczyć o jaką wartość skalowałem i następnie zaznaczając kolejne loopy wpisać tą samą, żeby był taki sam rezultat?
Proszę o podpowiedź
Udało mi się to rozwiązać wczoraj o 2 w nocy i już nie myślałem, żeby się tym tu podzielić więc piszę teraz. Wbrew pozorom mistrzowski żart był najbardziej zbliżonym pomysłem do tego co mi pomogło Chrupek3D aczkolwiek przeczytałem Twój post dopiero przed chwilą.
Co mi pomogło: Przywróciłem system z 14 listopada, spróbowałem zainstalować Mayę i wciąż program niby był zainstalowany. Spróbowałem opcji napraw przez uruchomienie bezpośredniego instalatora i się udało (wcześniej też próbowałem ale się nie dało). Wystarczyło już tylko odinstalować (również przez bezpośredni instalator) i zainstalować od nowa i śmiga :)
Nie wiem gdzie umieścić ten temat.
Musiałem Odinstalować May'ę. Kiedy staram sie zainstalować od nowa to instalator wykrywa, że już jest zainstalowana i nie wiem co mam zrobić..
To co już próbowałem:
- CCleaner czyściłem rejestr
- w dodaj usuń nic nie ma
Pomocy ;/
Fpsy spadają podczas gry ruszam kamerą. Jeśli nie ruszam jest tak jak napisałeś. Dzięki za szybką odpowiedź.
Nie dodałem, że fpsy spadają gdy te obiekty są zaznaczone. Jeśli nie są zaznaczone to jest wszystko w porządku.
Witam,
Spadają mi fpsy w viewporcie już przy małej scenie. Zaledwie 3 boxy i na każdym około 35 małych hexów.
Czy mam coś źle ustawione ? Może jakąś najlepszą jakość. Jak to zmienić ?
Mój sprzęt:
Intel Core i5-3570K CPU 3.40GHz 3.40GHz
RAM 16 GB
AMD Radeon 7800 Series
Win 7 Proff 64-bit
Czy przy takim sprzęcie powinny spadać fpsy?
Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie.
Witam,
na podstawie plane'u chciałem zrobić model z zsphere ale nie wiem jak "przyczepić" je do plane'u. Wyłażą mi do przodu lub do tyłu.
Jak to ustawić ?