Więc na co czekamy? Na brawa i wiwaty? Jak nikt nie zacznie i nie pokarze "że można" to nie ma co liczyć na pospolite ruszenie.
Jak już wcześniej napisałem dobrym pomysłem jest zorganizowanie tej teamowej minibitwy. Byłby to taki start z którym można by coś dalej zrobić. Pomysł jest więc taki: Rozkręćmy minibitwę i zobaczmy co z tego wyjdzie. Wyłonią się wtedy pewnie osoby aktywne i takie co mają słomiany zapał.
Z tych pierwszych da się wtedy zrobić w miarę solidny team stworzony do "wyższych celów". Oczywiście członkostwo dobrowolne :) Dopiero z czymś takim warto mówić o jakimś większym projekcie
Defetyzm siejecie i tyle. Cytując [już nie pamiętam kogo :)]: Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie wymagające większego nakładu pracy.
Powiem to tak: game-art wydawał mi się czymś banalnym do ostatniej bitwy gdy stwierdziłem: co ja nie dam rady? Wydawało mi się że 1k poly i mała teksturka 512x512 to pikuś, robota na dwa dni. Teraz jestem już mądrzejszy i wiem że to jednak nie takie proste.
Game-art powinien zostać sobie i żyć swoim własnym powolnym życiem. Kolejne bitwy będą go na chwilę rozsławiać i zwiększać zainteresowanie. Ale wraz z ich końcem zainteresowanie znów opadnie.
Ostatnio KLICEk dał pomysł teamowej minibitwy. Pomysł genialny i nie wiem czemu jeszcze nie został wdrożony do realizacji :) Pomogłoby to ludziom przekonać się do game-artu i podnieść skile startujących. Poza tym doświadczenie w pracy w zespole...
Generalnie fajnie jest. Praca stóp trochę do poprawy [pod koniec animacji jakby są przyklejone do podłoża] poza tym do poprawy miednica szkieletów :) o ile się nie mylę powinna być z tyłu lekko wypukła.
Znów zatrzymałem się na etapie tekstury. Mam taki problem. Wiem że da się oteksturować jedynie połowę obiektu, a druga połowa będzie lustrzanym odbiciem. Nie wiem jedynie jak to zrobić... HELP PLIS!!!
Dobra. Namówiliście mnie na wyrzutnię. Nie jest to co prawda ta z G&C, ale moim zdaniem ujdzie :) Jutro rozkładam siatkę i definitywnie nie zmieniam już nic w modelu. No chyba że ktoś ma jakieś sugestie odnośnie optymalizyacji.
P.S. Całość ma 732 tri
Problem z wyrzutnią jest taki że wygląda ona jak box i jest stosowana jedynie na okrętach. Poza tym pociski Tomahawk, są raczej zrzucane z samolotów. Cóż pomyślę coś w temacie...
Dobra, koniec gładzenia siatki. Jest 838 tri i tyle już pozostanie. Jutro zabieram się za teksturę... Będzie hardcore...
Szczerze się przyznam, że nigdy tego nie robiłem na modelach lowpoly. Różni się to czymś od hipoly?
Mea culpa. Już poprawiam :)
EDIT:
Mały updat. Główna bryła jest skończona. Na razie równo 400 tri. Pozaokrąglam trochę bryłę i zabieram się za teksturowanie.
P.S. Czy otoczenie liczy się do limitu trigsów?
Dobra, czas spróbować swoich sił w low poly :)
Tematem jest rakieta BGM-109 Tomahawk standardowo uzbrojona w głowicę taktyczną, ale może przenosić również ładunki strategiczne, kasetowe, przeciwpancerne, zapalające... eh... rozmarzyłem się :)
koncept poniżej:
http://www.tonyrogers.com/images/weapons/tomahawk_01_large.jpg