Witam. Modeluje Lamborgini Aventador stara metoda za pomoca Edit Poly, lecz nie za bardzo mi to idzie ;/. Co byscie polecili? Jaka metode? Probowalem za pomoc Spline + Surface i NURBS surface, ale za bardzo nie wiem czemu powierzchnia nie chce mi sie utworzyc, lub krawedzie powierzchni nie pokrywaja poprzednio utworzonych splin-ow. Dorzucam aktualny wyglad mojego modelu... Z gory dziekuje za szybka odpowiedz ;) http://img254.imageshack.us/img254/5084/16989463.jpg http://img13.imageshack.us/img13/3718/21508410.jpg
@DOWN Dziekuje za maly wyklad o tym sposobie modelowania ;) Nazwalem ja stara metoda zeby zorientowac o jaka metode chodzi, wiem ze jest uzywana dzisiaj przez wiele osob bo to podstawa. Spodziewalem sie odpowiedzi w formie linku w ktorym moglbym znalesc jakies przydatne metody/tricki.
Witam. Otóż mam taki problem... Dwa dni temu zakupiłem nowy sprzęt z procesorem AMD FX-4100 4x3.6ghz wcześniej pracowałem na laptopie toshiba z prockiem Genuie t2050 2x1.6ghz. Renderowanie na laptopie z GI jednej sceny zajmowało 40min, a na nowym sprzęcie potrzeba 10min aby ruszył się pasek o 1%. Więc coś tu jest nie tak. ^^ Dodam ze scenka jest taka sama w obu przypadkach tylko zostało zmienione oprogramowanie z 3d max 9 na 2010 no i silnik vRay-a z vRay 1.5 (dla 3ds) 9 na vRay-a SP3 1.5 (dla 3ds 2010).
Z góry dziękuje za pomoc :D
Co do stopni... Schody muszą być strome ponieważ jest to rzeczywisty rozmiar działki do budowy tego domu :P Więc wymyśliłem takie "kaczki" aby normalnie można było po nich chodzić zatem jest to optymalne rozwiazanie. ;)
Witam. Jest to mój pierwszy wizek i chciałbym uzyskać kilka rad co do modelingu oraz shadingu. A dokładniej to chciałbym wiedzieć czy w 3D max 9 istnieje jakieś narzędzie do modelowania bardziej "plastycznego" lub czy są jakieś darmowe programy chodzi mi o wygode jaka jest w ZBrush. Oraz na czym polega sztuka shadingu należy renderować cały czas póki nie uzyska się zamierzonego efektu czy są jakieś techniki np. renderowanie warstwami. Innymi słowy chciałbym się dowiedzieć z czym co się je. :P
Uploaded with ImageShack.us
Witam. Chcialbym zapytac czy znacie jakies techniki sposoby na szybkie oraz detaliczne projektowanie miast. Szukalem jakiegos oprogramowania lecz nie znalazlem. City Engine oraz CityScape odpadaja poniewaz posiadam na grafice tylko OpenGL 1.4.7 oraz PS 2.0. Chodzi mi bardziej o projektowanie niz wygenerowanie Scape-a np. w GhostTown-ie... Z gory dziekuje za odpowiedz.
Witam szukam jakiegos oprogramowania, ktory pozwoli mi zamodelowac miasto, drogi oraz znieksztalcony teren. Wykluczam CityEngine oraz CityScape poniewaz posiadam na grafice tylko OpenGL 1.47 i PS 2.0
No ja mam Toshiba a105 Genuine 2x 1.6ghz, 2gb ram, intel gma 945
Wiec to naprawde skromnie :P
Auta zostaly sciagniete jako darmowe modele :P Jedynie co wlasne robilem to detale typu grill, materialy, felgi, kola. Ogolem karoseria nie jest mojego autorstwa...
@DOWN
Bez oszczerstw nie chcialem oszukac ^^
Wczoraj zrobilem garaz dla BMW m3 postaralem sie przy teksturkach i swiatle jak kolega powyzej radzil :P (Przepraszam za szybi w BMW sa one sklonowane gdzie jedna jest przezroczysta a druga z reflektem vRay dlatego jest taki bug :P )
Wiecie mam 17 lat narazie sie szkole i czekam na okazje zeby zarobic na jakiegos dobrego Pehnoma z GTX 560 :P Sekwencji zadnych nie mam jedynie kilka preview jak testowalem Craft Animation w miescie zeby dobrze skalibrowac mechanike :P
Witam :D Przygode z 3D Max-em i reszta programow ktore pozwalaja pracowac w 3 wymiarach zaczelem rok temu :P Moze to smieszne ale pracuje nad amatorskim filmikiem, chcialbym pokazac kilka renderow z aktualnej pracy
lecz narazie skupiam sie na mechanice i zabawie w reactorze :P