-
dzieciak demolka
Taki był mój zamysł żeby pomieszczenie bardziej ciągnęło realizmem niż dzieciak sam w sobie :D żaden inny obiekt poza dzieciakiem nie jest przerysowany no ale fakt faktem nie mogę zaprzeczyć Twoim opiniom bo są trafne :D Szczególnie mnie zastanawia co począć z przyszłą pracą, która ma być połączeniem postaci w disneyowskim stylu z czymś w stylu postapokalipsy i właśnie w 100% ma łamać spójność :D Może nie będzie wyglądać źle jeżeli będzie jasne, że oderwanie jest celowe. Zobaczymy
-
dzieciak demolka
Dzięki za opinię! Obawiałem się właśnie takiego odbioru zdjęć na ścianach. Po prostu w mojej opinii wyszły całkiem całkiem ale może to nie miejsce dla nich :D Co do "technicznych" książek masz na myśli wygląd czy tytuły? PS. muszę przyjrzeć się źrenicom bo nigdy tego nie zaobserwowałem u dzieciaków :D
- dzieciak demolka
-
export normal map ze zbrush do maxa
Rendering -> Gamma/LUT setup -> odznaczyć Gamma/LUT correction Case Closed
-
export normal map ze zbrush do maxa
Witam. Niedawno zacząłem przygodę ze zbrushem. Mam problem z przerzuceniem normal mapy z zbrusha do 3ds'a. Tak jak na załączniku - widać szwy. Mapę normalnych robiłem w zbrushu. kombinowałem już z flip green i nie pomaga. na początku po wyeksportowaniu ze zbrusha obijam mapę w pionie w photoshopie żeby koordynaty się zgadzały. Uprzejmie proszę o pomoc.
-
Jakiś pan
Wymodelowałem takiego pana w zbrush'u. właściwie miałem uznać za skończone ale zawsze dobrze jak ktoś inny oceni
-
Pojazd 3d : Duesenberg
No przyznaje z renderingiem kuleję. Dopiero pół roku temu zacząłem przygode z 3ds max i głównie skupiałem się na modelowaniu. Planowałem umieścić samochód w garażu. Wymyśliłem dla niego takie nieotynkowane pomieszczenie, czerwona cegła, zacieki na ścianach i plakaty pin up... Zacząłem to robić ale niestety... dużo cegieł to dużo poli i mój komputer staruszek wywalał mnie z maxa co chwila i z bólem zostawiłem jak jest. renderowania z tym pomieszczeniem nawet nie udało mi się zacząć, a nie chciałem załatwiać sprawy teksturami. Może muszę poszukać lepszych sposobów na to bo poza modelowaniem wszystko dla mnie jeszcze jest owiane tajemnicą. Dzięki wielkie za odpowiedź.
-
Pojazd 3d : Duesenberg
Oto kolejna praca, którą wstawiam na forum max3d (czyli druga praca). W dużej mierze jest to Duesenberg model J... Nie w zupełności jako, że blueprinty znalazłem w najlepszym wypadku mierne, a sugerowanie się prawdziwymi okazami było trudne... Nie wiem jak się robiło wtedy auta, nie znam się. Z tego co widziałem to każdy egzemplarz jest inny. To drzwi inne, to klamki, to jakieś zagięcie no ale mniejsza z tym. To w ogóle jest drugi model samochodu, który zrobiłem więc jak na takie małe doświadczenie chyba aż tak źle nie jest ;) Czekam na odpowiedzi i rady co bym mogł kolejną pracę zrobić lepszą. Teraz pytanie: gdzie widzieliśmy takie autko? Teraz odpowiedź: Jak graliśmy w Mafię i wychodziliśmy ze stacji benzynowej przyszło nam gonić za złym panem w żółtym samochodzie. [ATTACH=CONFIG]89580[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]89581[/ATTACH]
- Zwierzę 3D: Salamandra
- Zwierzę 3D: Salamandra
- Zwierzę 3D: Salamandra
LDerda
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta