Skocz do zawartości

oczymufasy

Members
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

oczymufasy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. oczymufasy

    .Rolka filmowa

    tutorial bardzo pomocny, dzięki za niego. jednak chciałbym aby efekt był taki, że rozwijająca się rolka opada ładnie na płaszczyzne. Tutaj pewnie przyda się REACTOR, jednak ma ktoś pomysł jak to zrobić?
  2. Witam, robie taki mały projekt i chciałbym go troche "urealistycznić" jednak do końca nie wiem jak to zrobić. Może będziecie mieć jakiś pomysł. Otóż wymodelowałem rolke filmową, coś na wzór tego: http://us.123rf.com/400wm/400/400/3d_brained/3d_brained0907/3d_brained090700002/10903846-rolka-filmu-35mm-filmowej-na-bialym-tle.jpg Owa rolka ma toczyć się wzdłuż płaszczyzny.. i tu chciałbym dodać element czyli, rozwijanie się kliszy wraz z oddalaniem się całej rolki. Ma ktoś jakiś pomysł? Z góry dzięki za odpowiedzi
  3. oczymufasy

    Ko.ło fortuny

    Świetnie, dzięki chłopaki ! :)
  4. oczymufasy

    Ko.ło fortuny

    i właśnie ten moment mi leży od początku
  5. oczymufasy

    Ko.ło fortuny

    dał by rade ktoś bardziej objaśnić? Bo staram się zrozumieć, ale średnio wychodzi.. myślałem też czy by nie zrobić kości do dzyndzla, i w reaktorze sie pobawić
  6. oczymufasy

    Ko.ło fortuny

    Świetna myśl :) Tylko słabo znam Flex, możesz mi doradzićjak ustawić ten modyfikator aby obiekt reagował na "dzyndzle"? ewentualnie jakiś tutorial, cięzko znaleźć..
  7. Witam, mam pewien pomysł tylko nie wiem do końca jak go zrealizować jak najmniejszym kosztem czasowym. Chodzi o to, żeby "wskaźnik" wyginał się po każdym kontakcie z "dzyndzelkami" umieszczonymi na kole fortuny. Myślę, że Reactor byłby dobrym rozwiązaniem, jednak jak ustawić wyginanie się "wskaźnika" Macie jakieś propozycje, rady? Dzięki z góry za odpowiedzi. Uploaded with ImageShack.us
  8. oczymufasy

    Piramidka

    dzięki Dynamico :) zapomniałem całkowicie o tej funkcji. choć często wykorzystuję bridge do takich sytuacji
  9. oczymufasy

    Piramidka

    okej dzięki za podpowiedzi chłopaki :) Miłego wieczoru życzę.
  10. oczymufasy

    Piramidka

    @afex3d Tak, o to chodziło, dzięki.. Spróbowałem teraz na szybko zrobić i wychodziło. Zaintrygował mnie jednak sposób Legomira, ponieważ szukam najprostszego sposobu. "pociąć to zwykłymi loopami na które nadajesz bavel, skasować face, pozamykać bryłe, zdeatachować" Stworzyłem piramidkę, pociąłem poprzez "Connect", jednak nie rozumiem co dalej.. potrafię to tylko zdeatachować, jakoś to wygląda jednak nie ma podstaw. @legomir, mógłbyś mi objaśnić czym jest bavel?
  11. oczymufasy

    Piramidka

    Witam, Chciałbym się Was poradzić jak byście zrobili piramidę która podzielona jest na kilka poziomów (poziomo), i każdy z poziomów może się obracać wokół własnej osi, jest dzieckiem swojej "matki" (Całej piramidy). Jak macie chwilę wolną, możecie coś zaproponować :) Można oczywiście każdy poziom zrobić ze zwykłych brył, jednak jest to troche nieprecyzyjne. Dzięki z góry za odpowiedź.
  12. Witam, męcze sie już nad tym 2 godziny i nie mogę znaleźć rozwiązania. Chodzi o to, że zrobiłem dym (SuperSpray).. Wszystko pięknie wygląda, jest jednak jedna "mała" wada. Dym STRASZNIE szybko unosi sie ku górze. Próbowałem chyba wszystkich opcji, nic z tego. Wiatr również obniżyłem do najmniejszych wartości, dalej to samo.. prędkość w ogóle sie nie zmniejsza. Ktoś jakiś pomysł? Dzięki z góry za podpowiedzi
  13. dzięki wielkie Blinq, zaoszczędziłeś mi naprawde dużo nerwów. Jeszcze jakbyś mi mógł wyjaśnić w skrócie różnice między Euler XYZ a TCB Rotation? Oczywiście jak ci się chce :P
  14. wiesz co? Pomogło! Dzięki przeogromne bo natraciłem troche czasu żeby to rozwiązać. A jedno pytanie co do tego systemu.. Jak wykonać przykładowo 4 obroty wykorzystując tylko dwie klatki (początkową i końcową)? Bo w tym momencie mogę zrobić tylko jeden obrót, nie moge wyjść po za 360 stopni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności