Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Christo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Wszystkie 3 sceny były renderowane przy tych samych warunkach- zmienił się tylko kolor nadwozia. Jest tylko jedno źródło światła-skylight. Otoczenie to elipsa z nałożoną mapą HDR (ale nic nie włączałem w opcjach). Pierwszy render potraktowałem jeszcze kilkoma filtrami z photoshopa, nasyceniem kolorów, naświetleniem, kontrastem i motion blurrem. Chciałem uzyskać efekt klatki z filmu wideo. Z przodu są plejny czarne, jest też kratka w przednim zderzaku ale w bocznych rzutach- nie wiem dlaczego, nie zawsze wychodzą... ;/ Odbicie w bocznej szybie rzeczywiście jest nienaturalne ale musiałem coś na szybko wymyśleć żebyście się nie przyczepili że samochód jedzie bez kierowcy :D To tyle. Modeling śreni- rzeczywiście. następnym razem będzie lepiej. W szybie tylnej i przedniej nie ma uszczelek ponieważ są klejone- zwróć uwagę na czarne \"marginesy\" po wewnętrznej stronie szyby. Pozdrawiam [Wyedytowany dnia 18-6-2004 > Christo]
  2. Zgodnie z sugestiami kolegów: - poprawiony lakier - samochód w ruchu - rzut od tyłu Są to ostateczne wersje. Nic już nie będę poprawiał bo można tak w nieskończoność. Model ma sporo braków których jestem świadomy ale trudno- nie można poprawiać w nieskończoność. Sądzę jednak, że rendery oddają charakter tego samochodu i gdzieś tam w tle można usłyszeć bulgot V12 na wysokich obrotach. Dziękuję za słowa uznania i krytyki. Niedługo zaczynam nowy projekt- mam nadzieję, że będzie bardziej udany. Pozdrawiam. PS. A co sądzicie o pomyśle, żeby go wyanimować w kilku fajnych szybkich ujęciach pędzącego po pasie startowym...? Powiedzmy w rozdzielczości 720x576? Na TV nie powinno być tak widać bugów i może to wyjść całkiem fajnie... Wart jest tych kilkuset godzin pracy kompa?
  3. Witam. Miałem FR1 SP2a i działało wszystko cacy (no może poza tym, że wywalało do windozy co jakiś czas). Więc zainstalowałem SP2b i scenki renderują się ultra szybko- tylko zniknął cień w skyligcie... może coś przegapiłem ale nie potrafie go przywrócić. używam skylighta z create=>lights (ori z 3dsmax6). Ma ktoś pomysł na te cienie? Dzięki
  4. Nie wiem jak to się fachowo nazywa :) ale robiłem tak: Brałem widok z boku- rysowałem linem rowki odpowiedniej szerokości bardzo dokładnie a potem boolean :D Ale kiedy modelowałem to starałem się aby polygony łączyły się w tych miejscach i miały krawędzie tam gdzie potem bedzie boolean. [Wyedytowany dnia 16-6-2004 > Christo]
  5. Jeżeli chodzi o tył to mam tylko takie coś bez aa: Ogólnie muszę powiedzieć, że nieźle się narobiłem nad przodem i potem tył potraktowałem juz po macoszemu bo i tak sądziłem że nic z tego nie wyjdzie... brak doświadczenia. W następnym projekcie będę się starał do końca modelować. Ale muszę poznać jakieś lepsze techniki niż boolean ;) Co do maski to się ni zgadzam, że ma \"wiele błędów\"- siedziałem nad nią dwa dni i ma jeden bug, ale po dobraniu lakieru i materiałów W KAŻDYM ujęciu wychodzi dobrze i nie trzeba nic kombinować.
  6. Witam. Kto mi tam po eftepie grzebie? ;) Rowki wycinałem booleanem :) Bo kiedy chciałem pozaginać poly to się wszystko kaszaniło i wychodziły zęby :) Tył został poprawiony i wygląda nieco lepiej- ale przyznaje miszczostfo świata to to nie jest :) Dzięki za radę z lakierem!!! Zastosuję jak tylko dojdę dlaczego niemogę włączyć cieni po zainstalowaniu fr sp2b :D
  7. Co do bugów zgadzam się- ale to raczej brak umiejętności z mojej strony niż błąd... jest jeszcze kilka ale nie będę się podkładał ;)
  8. Witam To moj pierwszy skomplikowany projekt i zarazem powitalny ;) na forum. Bazą do powstania był najnowszy Aston Martin DB7. Z mojej strony: trochę go przedłużyłem, zmieniłem tylne światła. Program: 3d studio MAX 4.2-6.0 + finalrender. Komputer do modelowania: Celeron 1.2Ghz, 256ram. Materiały i wykończenie: Pentium Centrino 1.4Ghz 512ram (laptop). Korzystałem ze źródeł, porad i linków zamieszczonych na tym forum. Wielkie dzięki dla Krynia za pomoc w objaśnianiu final rendera i 3dsmax 6.0 !!!!! Niestety mam problemy z renderingiem scen pod final renderem (wywala do windozy albo nie ma sunlight cienia- plz help!!!) także ujęcie od tyłu wrzucę jak się naprawi (jeżeli mnie nie zniszczycie wcześniej). Pozdrawiam. [Wyedytowany dnia 15-6-2004 > Christo]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.