Skocz do zawartości

Edrahil

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Polska, Poznań

Edrahil's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, jestem początkującym grafikiem, ale mam już kilka prac na koncie. Moje pytanie brzmi, jak zacząć zarabiać na tej komputerowej twórczości, jak się ogłosić itd. Wszelka pomoc mile widziana
  2. Cześć, wersja low-poly obiektu ma uvw mapę i zresetowaną xformę chcę przenieść do niej detale z wersji high-poly, za pomocą "bejkowania" w maxie dodałem do wersji low-poly, projection, ustawiłem pozostałe opcje tak jak wg tutoriali problem, kiedy w po wyrenderowaniu normal mapy ciągle zostają czerwone "placki", za każdym razem próbowałem rozszerzyć cage'a, ale to nic nie daje, tutaj zdjęcie - https://rapidshare.com/#!download|498p3|2516713622|1.jpg|359|1100|598 Dzięki
  3. Dzięki, pomogło!
  4. Dzięki wielkie, zamiana na quady na dobrze wychodzi, mam jednak pytanko - jest możliwośc automatycznego pozbycia się dodatkowych edgy, aby został sam quad?
  5. Witam, mam taki model - https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/EB9/F29EBF7516FBE3B68E6F8B310BE4F.jpg kiedy chcę dać mu modifier, "Mesh Smooth" albo "Turbo Smooth" efekt jest do bani, a geometria modelu się zwyczajnie rozwala tzn kilka z edgy "wchodzi" w obiekt - https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/705/EA8EE9C3E4E3AFED7EF8FE806C97A.jpg Wszelka pomoc oczywiście mile widziana :)
  6. Witam uprzejmie. Jako hobby tworzę model do gry, niestety wymaga on porządnego zrigowania ze szkieletem z gry. Jakoś trudno mi zrozumieć zasadę wg której trzeba łączyć vertexy z kośćmi, a i jeszcze trudniej mi zrozumieć czemu niektóre mają max. moc (są czerwone), a czemu niektóre mają najniższą moc (są niebieskie). Wszelka pomoc mile widziana (na życzenie mogę przesłać ten model).
  7. Przed chwilą wybrałem modyfikator nazywający się po prostu "normal" i jest wszystko ok, gra gtara, dzięki!
  8. Mam też pytanie, żaden ze mnie doświadczony użytkownik - czy można ustawić "normalne" by wychodziły na zewnątrz bryły?
  9. tzn. z listy modyfikatorów wybrać "edit normals"?
  10. Witam to mój model przed wyrenderowaniem : https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/D32/6250A9BBD4C96B2ACE6B857613E01.jpg a to po wyrenderowaniu : https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/600/F47/391B89157A2E0DF33F55E568FEAE3.jpg Otóż problem jest taki, że ściany modelu stają się przezroczyste, nie wiem jak to rozwiązać, żeby tak nie było. Ktoś wie jak? Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności