Skocz do zawartości

CrystalEye

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

CrystalEye's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ok, ale widzialem na jednym z tutkow ze koles aby uzyskac ostre krawezie przypisywal polygonom jakies SMOOTHING GROUPS, klikal klikal i wychodzily mu ladne ostre kąty. to w koncu jak mam to modelowac????
  2. czesc na stronie z darmowymi rysunkami referencyjnymi znalazlem ciekawy obrazek odrzutowca, ale wogule nie mam pojecia jak takie cos wymodelowac... Zawsze wychodza mi paskudne kanciaste obiekty, i nawet nie chce mi sie ich teksturowac bo z gory wiem ze beda brzydko wygladaly. Zauwarzcie te ladne, okragle, a zarazem OSTRE na krawedziach powieszchnie. Do tej pory nakladalem na caly obiekt mesh smooth i zaznaczalem za pomoca opcji w zakladce Mesh Smooth/ Edges , krawedzie, zwiekszajac wartosc CRESCE(czy jakos tak) z 0.0 na 1.0 . Czy tak wlasnie modeluje sie takie obiekty?? Naklada na calosc mesh smooth i rzezbi?? A jesli nie to jak?? Jak zrobic ladne krawedzie?? Jak mam modelowac mechaniczne obiekty?? i czy nie przejmowac sie wygladem modelu, tylko nalorzyc teksture bo tak trzeba?? DZIEKI
  3. no zeczywiscie nieladnie bylo:( ale niechcący:P
  4. dzieki. A nie rysujesz tekstur twarzy/całej postaci ?? czy po prostu nie chcesz sie podzielic doswiadczeniem:P??
  5. dzieki. A nie rysujesz tekstur twarzy/całej postaci ?? czy po prostu nie chcesz sie podzielic doswiadczeniem:P??
  6. CrystalEye

    Łowca do dema

    Spodnie faine, tylko troszke takie jak z plasteliny, moglbys dodac jakac teksture, lub sproboj walnac na to teksture spodni Jeansowych na warstwie z opcją swiatla OVERLAY(PHOTOSHOP). Po dopracowaniu(Kolor, przeswitywanie) daje to KAPITALNE EFEKTY. Raven, mam prozbe, podoba mi sie twoj model, moglbys odpowiedziec na moje pytania w dziale MODELING i TEXTURING/LIGHTING ?? pytam o tworzenie tekstur i face modeling, a widze po modelu ze sie na tym znasz, dzieki:P [Wyedytowany dnia 29-6-2004 > Dizzy]
  7. O co z tym chodzi???? Jak tylko rozmawiam z jakims bardzo dobrym modelerem, lub widze kapitalnie wykonany model, ktory wyglada przepieknie bez urzycia Mesh smooth z opcją dzielenia wszystkiego zeby wygladalo ladniej, to mowi mi ze pracuje na FACEtach... modele wygladaja wtedy jakby zrobione z trojkacikow, polygonow przecietych na pol po przekatnej. wiem co to FACE ale nie mam pojecia jak na podstawie tego mozna modelowac, bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mogl mi to wyjasnic. w jaki sposob modeluje sie ta techniką i w jaki sposob uzyskuje sie tak swietne efekty? DZIEKI:D
  8. Siema, chciałbym sie dowiedziec co myslicie o wbudowanej w Unwrapa UVW opcji flatten mapping i czy korzystacie z niej w miare czesto, czy moze raczej wszystko robicie recznie z select face? fainie by bylo gdybyscie opisali w jaki sposob teksturujecie, ostatnio sie za to zabrałem i chciałbym poznac wasze metody zeby wyciagnac wnioski i czegos sie nauczyc:) aha, nie chce zakladac nowego tematu wiec kolejne pytanie zadam tutaj:P Jak tworzycie teksture czlowieka aby potem nalorzyc ja na model?? chodzi mi o twarz, oczy, usta, miesnie. ale glownie głowe i okolice klatki. Czy dla kogos nie posiadajacego talentu plastycznego jest to wogule mozliwe?? DZIEKI:D
  9. CrystalEye

    Łowca do dema

    bardzo dobra pracka, podobaja mi sie tekstury, pierwsza klasa. jesli mozna pare pytan: - postac w poly czy mesh?? - tekstury nakladane Unvrap UVW czy Multi sub object, i ostro z ID number?? -malowane w photoshopie?? - z jakich tutkow jesli wolno spytac uczyles sie nakladac tekstury i je rysowac:P?? - w jaki sposob modelowales postac??
  10. Czesc, mam maly problem, modeluje czlowieka(mezczyzne) ale gdy dochodze do twarzy, i juz mam zamiar ja konczyc, okazuje sie ze wyglada ona jak u dziewczyny... nie mam zadnej ksiazki, strony interentowej, czy jakiejkolwiek pomocy w zrozumieniu jakie sa roznice w anatomii przy modelowaniu twarzy kobiety/mezczyzny. wiec gdyby ktos moglby mi pomoc byloby miło:) kolejną sprawą sa dlonie i stopy, bylbym bardzo wdzieczny za podanie jakiegos tutka o ich modelowaniu. dzięki
  11. Czesc mam male pytanko, na czym polega efekt bump mapping?? tj. jakie tonacje kolorow wykonanej wczesniej tekstury sprawiaja ze po jej nałorzeniu niektore elementy materialu wydaja sie wypukle a niektore wklesłe?? thx
  12. CrystalEye

    Animacja - Tutoriale

    no tak, ale w tym dziale jest zaledwie pare tutkow o animowaniu... nie ma jakiejs strony gdzie jest tego więcej?? co do animacji, to czy oznacza to że jesli nie ma sie talentu plastycznego to nie ma szans zeby zostac dobrym grafikiem 3D??
  13. Słyszałem w ktoryms z wywiadow z Tomkiem Baginskim ze powiedzial on ze latwiej jest zostac animatorem niz grafikiem 3D, nie rozumiem tego... czy moglby mi zatem ktokolwiek podac jakies tutoriale odnosnie animacji w 3Dmax?? Jest tego dosc sporo a większosci opcji wogule nie rozumiem dlatego dobre tutki byłyby jak najbardziej na miejscu:) Dzięki
  14. Mam male pytanko, czy ktokolwiek z was wie jaka jest nazwa pluginu do tworzenia ciała/głowy postaci, i gdzie takowy plugin mozna znalezc??
  15. Hey Mam pare pytan ktore znacznie ułatwiłyby mi prace z 3Dmaxem, i mam nadzieje że udzielone odpowiedzi pomogą też innym. więc zaczynam: 1:MeshTools i inne... - jak to poustawiać żeby było widoczne w zakładce customize UI? 2: widizałem na niektorych screenach ze menu 3Dmaxa składa sie z obrazków a nie tekstu, i jak chcesz narysować obiekt Sphere to nie klikasz na tekst tylko na obrazek z narysowana sferą, takie same obrazki były tez przy modyfikatorach , swiatlach itp. jak to ustawić? 3: (WARZNE!) MaxScript- sciaglem sckrypty ze strony max3d.pl , i nie wiem jak zrobić żeby skrypty działały... jak sie je wogule uaktywnia... probowałem urzywać opcji z zakładki maxscripts/open script , runscript ale nie chce działac... jak sie z tego korzysta? przy czym? i w jaki sposob? 4: co to jest uwidocznienie poprawnych lini pod zakladka Edit Mesh? http://max3d.pl/tutoriale/kurs144/index.htm chciałem wykonać model głowy ale nie rozumiem połowy zgadnien... np: weldowanie vertexow 5: jak sie dodaje polygony do obiektu? 6: Jak uaktywnic skryptu ułatwiające modelowanie postaci i czy character studio to dobry program ich modelowania(lepszy od 3Dmaxa)... wiem że już o to pytałem ale spodobało mi sie tworznie postaci i chciałbym od tego własnie zaczac.. Tomek Baginski urzył bardzo ciekawego skryptu do rozrastania się konarów drzew dostępnego na max3D.pl, bardzo chciałem z tym poeksperymentować ale nie wiem jak go uaktywnić:( DZIĘKI!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności