Skocz do zawartości

diablok1

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

diablok1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam Nie jestem ekspertem i do tego przez dłuższy czas nie korzystałem z modelowania i trochę pozapominałem ;D Mam obiekt (powykrzywiany) ścinaki są jak kartka papieru, chciał bym go trochę pogrubić tylko już nie wiem jak, modyfikator Extrude jest nie aktywny(jasno szary), i nie ważne czy obiekt zaznaczę czy nie albo go przekonwertuje zawsze jest nie aktywny, w książce znalazłem zdanie "Za pomocą modyfikatora Extrude można edytować wyłącznie krzywe typu Spline lub kształty, ale wynikiem wytłaczania mogą być łaty, siatki bądź obiekty NURBS" Więc próbuję przekonwertować do NURBS a Extrude dalej jest nie aktywny, jakieś pomysły?
  2. diablok1

    luka w ubraniu

    ok dzięki za pomoc
  3. diablok1

    luka w ubraniu

    dzięki a jak zrobić tak jak napisałem wcześniej, takie luźne spodnie a dopasowane w pasie takie(spodnie na gumce)?
  4. diablok1

    luka w ubraniu

    Witam mam problem z ubraniem postaci za każdym razem w (cloth) dam sumlate local to na końcu za każdym razem robi się takie coś http://www.image-galery.yoyo.pl/pictures/Bez%20nazwy2.jpg a z drugiej strony jest wszystko ok http://www.image-galery.yoyo.pl/pictures/Bez%20nazwy1.jpg jak dam w obiect properties kolizje obiektu w offset od 0,1 do 0.4 to jest taka luka a jak dam wyżej np. 0,5 to tej luki nie ma ale te złącze jest takie krzywe, i w tedy jest wszystko za luźne, i brzydko wygląda. co tu robić? dodam ze w garment maker wszystkie linie które miały być połączone, to są. w sumie mogło być takie luźne ubranie ale jak zrobić w pasie że było dopasowane ( jak spodnie na gumce)? z góry dzieki
  5. prawda można spodnie zrobić z dwóch części (czyli dwie nogawki) później segmenty połączyć po przez create seam, tam gdzie ma być ogon to nie zaznaczać segmentu inie łączyć. ja to w inny sposób zacząłem robić, jak wyjdzie to będzie dobrze jak nie to wezmę ten drugi sposób. po za tym dzięki kolego za podsunięcie pomysłu. zamykam temat
  6. Witam. potrzebuję porady. Posiadam biblię 3ds max 2009 ale na temat tkanin jest zaledwie 3 strony i 2 strony z ćwiczeniami a o modyfikacji editable spline też za dużo nie pisze. Napisze o co mi dokładnie chodzi. mam potworka który ma ogon i chce zrobić spodnie. rysuję przednią część następnie klonuje się przednią jako tył, (i tu mam już schody) nie wiem jak zrobić taką dziurę w spodniach na ogon żeby później kolizja obiektu nie nakładała się na ogon tylko mijała ogon po przez tą dziurę. chyba dość dobrze wytłumaczyłem o co mi chodzi ;D Jak to zrobić? proszę o pomoc.
  7. Witam. To mój pierwszy temat, znalazłem podobne tematy ale one nie rozwiążą mój problem. Nie jestem ekspertem ani całkowicie zielony z programu 3ds max jednym słowem jestem amatorem, i mam problem z komendą "garment maker" jest nieaktywna, wyczytałem gdzieś na angielskim forum że by była dostępna komenda "garment maker" to trzeba prze konwertować obiekt na "spline" ale ta komenda też jest nie aktywna, i nie mam pojęcia jak to zrobić. Są 2 obiekty jeden to człowiek a drugi to spodnie, że by spodnie były jako ubranie to trzeba użyć komendy "cloth" i "garment maker" która jest nie aktywna i "spline" też, jak to zrobić że by te dwie komendy były aktywne. Pomoże mi ktoś? Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności