-
Character TD / Rigger
Panoptiqm studio poszukuje osoby na stanowisko: Character TD / Rigger Wymagania - dobra znajomość maya - przyzwoita znajomość anatomii - chęć doskonalenia swoich umiejętności i przystępowanie do działań z pasja i zaangażowaniem - mile widziana znajomość języka mel/phyton Oferujemy - praca w milej atmosferze, w młodym, zdolnym i ambitnym zespole - czas do rozwoju swoich umiejętności - ciekawe, ambitne i wymagające projekty Chętnych prosimy o kontakt [email protected]
-
maya 3D generalist - Panoptiqm studio
Panoptiqm studio poszukuje generalisty 3D do pracy przy projektach reklamowych oraz shorta Magic Forest. Wymagamy: - bardzo dobra znajomość Maya, - doświadczenie w każdym z etapów produkcji 3D, - nacisk na rendering, - solidną postawę w pracy. Oczekujemy: - nieustannego rozwoju, - umiejętności pracy w zespole, - szybkiej pracy pod presją czasu, - pozytywnego nastawienia. Oferujemy pracę w młodym szybko rozwijającym się zespole - freelance per projekt lub kontrakt na dłużej. Praca na miejscu w Warszawie. Demoreel (link) prosimy wysłać na adres [email protected] + opis zakresu obowiązków przy projekach. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.". Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
-
Panoptiqm studio - 3D generalist (maya)
Panoptiqm studio poszukuje generalisty 3D do pracy przy projektach reklamowych oraz shorta Magic Forest. Wymagamy: - bardzo dobra znajomość Maya, - doświadczenie w każdym z etapów produkcji 3D, - nacisk na rendering, - solidną postawę w pracy. Oczekujemy: - nieustannego rozwoju, - umiejętności pracy w zespole, - szybkiej pracy pod presją czasu, - pozytywnego nastawienia. Oferujemy pracę w młodym szybko rozwijającym się zespole - freelance per projekt lub kontrakt na dłużej. Praca na miejscu w Warszawie. Demoreel (link) prosimy wysłać na adres [email protected] + opis zakresu obowiązków przy projekcie. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.". Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
-
panoptiqm - compositing
Panoptiqm poszukuje doświadczonego compositingowca do projektu komercyjnego. Passy 3D + footage. Zaangażowanie, doświadczenie, odpowiedzialność to cechy których szukamy. Praca na miejscu w studio w Warszawie. Demoreel (link) prosimy wysłać na adres [email protected] + opis zakresu obowiązków przy projekcie. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.". Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
-
panoptiqm - 3D generalist - maya
Panoptiqm poszukuje grafika generalisty do pracy przy projektach reklamowych oraz shorta Magic Forest. Wymagamy: - b. dobra znajomość Maya (metal ray), - doświadczenie w każdym z etapów produkcji 3D, - rozwój w kierunku renderingu, - solidną postawę w pracy. Oczekujemy: - nieustannego rozwoju, - umiejętności pracy w zespole, - szybkiej pracy pod presją czasu, - pozytywnego nastawienia. Oferujemy pracę w młodym szybko rozwijającym się zespole - freelance z możliwością współpracy na stałe. Praca w studio w Warszawie. Demoreel (link) prosimy wysłać na adres [email protected] + opis zakresu obowiązków przy projekcie. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.". Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
-
panoptiqm - 3D generalist (maya)
Panoptiqm poszukuje grafika generalisty do pracy przy projektach reklamowych. Wymagamy: - dobra znajomość Maya (metal ray), - doświadczenie w każdym z etapów produkcji 3D, - solidną postawę w pracy. Oczekujemy: - nieustannego rozwoju, - umiejętności pracy w zespole, - szybkiej pracy pod presją czasu, - pozytywnego nastawienia. Oferujemy pracę w młodym szybko rozwijającym się zespole - freelance / kontrakt. Praca na miejscu w Warszawie. Demoreel (link) prosimy wysłać na adres [email protected] + opis zakresu obowiązków przy projekcie. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.". Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
-
Panoptiqm / Magic Forest - tekstury
Panoptiqm - www.panoptiqm.com Poszukujemy freelancera do pracy nad teksturami scenografii lasu do projektu Magic Forest (www.magicforestmovie.com). Zależy nam przede wszystkim na malarskim pędzlu. Portfolio prosimy wysyłać na adres [email protected] w tytule wpisując Magic Forest - tekstury, udzielimy szczególy. --- Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.". Zgłoszenia bez załączonej powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
-
Panoptiqm - 3D generalist, Fx Artist
Zespół Panoptiqm poszukuje osób na stanowiska: 1. Generalist - maya 2. FX Artist Oczekujemy: - kreatywności, pomysłowości, inicjatywy, - samodzielności i sumienności, - terminowości, - doświadczenia w produkcji reklam. Oferujemy: - pracę w młodym zespole, - kontrakt / umowa o dzieło, Praca głównie przy projektach reklamowych - na miejscu / praca zdalna / freelance. Zainteresowanych prosimy o przesłanie demo oraz kilku zdań o sobie na adres [email protected].
-
Panoptiqm - Freelance / Warszawa
Panoptiqm studio www.panoptiqm.com Poszukujemy freelancerów: - lighting / rendering artist - maya | mental ray / vray, - general artist - maya, - character animator. Oczekujemy: - kreatywności, pomysłowości, inicjatywy, - samodzielności i sumienności, - terminowości, - doświadczenia w produkcji reklam. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie demo / przykładu swoich możliwości na adres: [email protected] w tytule wpisując np. Freelance - general.
panoptiqm
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta