Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

TheFarm 51

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. The Farm 51 strona internetowa: www.thefarm51.com Jesteśmy doświadczonym studiem deweloperskim specjalizującym się w FPS-ach (NecroVision wraz z sequelem), ale nie stronimy też od innych gatunków. Współpracowaliśmy między innymi przy Two Worlds II oraz Wiedźminie. Obecnie pracujemy nad "Adventurer" - łączącym w sobie akcję i przygodę oryginalnym shooterem na PC oraz konsole. Zajmujemy się także niezapowiedzianym jeszcze projektem, odświeżającym popularną na całym świecie markę, którego premiera z pewnością wywoła uśmiech na twarzy niejednego miłośnika FPS-ów ;-) Naszym głównym atutem jest zespół. Zgrana paczka ludzi kochających gry, a przede wszystkim świetnie potrafiących je robić. Cenimy wiedzę, umiejętności i doświadczenie, ale nie mniej ważny jest zapał i dobra atmosfera pracy. Nie ukrywamy, że mamy wysokie wymagania, ale równie wiele oferujemy ze swojej strony. Jeżeli sądzisz, że pasujesz do nas i mógłbyś coś wnieść do zespołu, nawet jeśli wcześniej nie pracowałeś nad tworzeniem gier komercyjnych, skontaktuj się z nami! CV prosimy wysyłać na adres: [email protected] Preferowana praca na pełny etat w biurze firmy w Gliwicach lub Katowicach. Dopuszczamy także możliwość współpracy zdalnej lub w niepełnym zakresie godzin. Gameplay Designer

 Co jest do roboty: • programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów • ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji za pomocą silnika gry • analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya Czego oczekujemy: • znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier • orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych • przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania • znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal Mile widziane: • wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS • znajomość teorii designu gier i umiejętność projektowania rozgrywki od podstaw
  2. The Farm 51 strona internetowa: www.thefarm51.com Jesteśmy doświadczonym studiem deweloperskim specjalizującym się w FPS-ach (NecroVision wraz z sequelem), ale nie stronimy też od innych gatunków. Współpracowaliśmy między innymi przy Two Worlds II oraz Wiedźminie. Obecnie pracujemy nad "Adventurer" - łączącym w sobie akcję i przygodę oryginalnym shooterem na PC oraz konsole. Zajmujemy się także niezapowiedzianym jeszcze projektem, odświeżającym popularną na całym świecie markę, którego premiera z pewnością wywoła uśmiech na twarzy niejednego miłośnika FPS-ów ;-) Naszym głównym atutem jest zespół. Zgrana paczka ludzi kochających gry, a przede wszystkim świetnie potrafiących je robić. Cenimy wiedzę, umiejętności i doświadczenie, ale nie mniej ważny jest zapał i dobra atmosfera pracy. Nie ukrywamy, że mamy wysokie wymagania, ale równie wiele oferujemy ze swojej strony. Jeżeli sądzisz, że pasujesz do nas i mógłbyś coś wnieść do zespołu, nawet jeśli wcześniej nie pracowałeś nad tworzeniem komercyjnych gier, skontaktuj się z nami! CV i portfolio prosimy wysyłać na adres: [email protected] Preferowana praca na pełny etat w biurze firmy w Gliwicach lub Katowicach. Dopuszczamy także możliwość współpracy zdalnej lub w niepełnym zakresie godzin. Level Designer/Mesher 


Co jest do roboty: • stała współpraca z grafikami i gameplay designerami • graficzne projektowanie scenerii w edytorze gry (Unreal, Unity) • dopracowywanie wyglądu gotowych scenerii, w tym oświetlanie i ustawianie efektów specjalnych Czego oczekujemy: • znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem lokacji do gier • udokumentowane zdolności plastyczne w zakresie kompozycji scen 3D i oświetlenia • znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal 
Mile widziane: • wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS • znajomość teorii designu gier i umiejętność projektowania scenerii od podstaw
  3. The Farm 51 strona internetowa: www.thefarm51.com Jesteśmy doświadczonym studiem deweloperskim specjalizującym się w FPS-ach (NecroVision wraz z sequelem), ale nie stronimy też od innych gatunków. Współpracowaliśmy między innymi przy Two Worlds II oraz Wiedźminie. Obecnie pracujemy nad "Adventurer" - łączącym w sobie akcję i przygodę oryginalnym shooterem na PC oraz konsole. Zajmujemy się także niezapowiedzianym jeszcze projektem, odświeżającym popularną na całym świecie markę, którego premiera z pewnością wywoła uśmiech na twarzy niejednego miłośnika FPS-ów ;-) Naszym głównym atutem jest zespół. Zgrana paczka ludzi kochających gry, a przede wszystkim świetnie potrafiących je robić. Cenimy wiedzę, umiejętności i doświadczenie, ale nie mniej ważny jest zapał i dobra atmosfera pracy. Nie ukrywamy, że mamy wysokie wymagania, ale równie wiele oferujemy ze swojej strony. Jeżeli sądzisz, że pasujesz do nas i mógłbyś coś wnieść do zespołu, nawet jeśli wcześniej nie pracowałeś nad tworzeniem gier, skontaktuj się z nami! CV i portfolio prosimy wysyłać na adres: [email protected] Preferowana praca na pełny etat w biurze firmy w Gliwicach lub Katowicach. Dopuszczamy także możliwość współpracy zdalnej lub w niepełnym zakresie godzin. Grafik 3D/Teksturator


 Co jest do roboty: • Modelarze postaci: tworzenie superdokładnych siatek i normal-map, mile widziane teksturowanie i umiejętność pracy z rozbudowanymi shaderami • Modelarze otoczenia i obiektów: tworzenie budynków, pojazdów, broni, otoczenia naturalnego (rośliny, teren) • Teksturatorzy: tworzenie fotorealistycznych tekstur i normal-map do obiektów otoczeniowych (budynki, teren, obiekty przemysłowe, pojazdy), środowiska naturalnego (rośliny, teren, zwierzęta), postaci (realistyczne oraz fantasy/SF) Czego oczekujemy: • Dobrego portfolio pokazującego starannie wykonane prace z danej dziedziny • Doświadczenia w tworzeniu grafiki do gier, niekoniecznie komercyjnych projektów • Zaangażowania, elastyczności w podejściu do nowych zadań i chęci tworzenia świetnych gier nawet jeśli oznacza to ciężką i żmudną pracę
  4. The Farm 51 strona internetowa: www.thefarm51.com Jesteśmy doświadczonym studiem deweloperskim specjalizującym się w FPS-ach (NecroVision wraz z sequelem), ale nie stronimy też od innych gatunków. Współpracowaliśmy między innymi przy Two Worlds II oraz Wiedźminie. Obecnie pracujemy nad "Adventurer" - łączącym w sobie akcję i przygodę oryginalnym shooterem na PC oraz konsole. Zajmujemy się także niezapowiedzianym jeszcze projektem, odświeżającym popularną na całym świecie markę, którego premiera z pewnością wywoła uśmiech na twarzy niejednego miłośnika FPS-ów ;-) Naszym głównym atutem jest zespół. Zgrana paczka ludzi kochających gry, a przede wszystkim świetnie potrafiących je robić. Cenimy wiedzę, umiejętności i doświadczenie, ale nie mniej ważny jest zapał i dobra atmosfera pracy. Nie ukrywamy, że mamy wysokie wymagania, ale równie wiele oferujemy ze swojej strony. Jeżeli sądzisz, że pasujesz do nas i mógłbyś coś wnieść do zespołu, nawet jeśli wcześniej nie pracowałeś nad tworzeniem gier, skontaktuj się z nami! CV i portfolio prosimy wysyłać na adres: [email protected] Preferowana praca na pełny etat w biurze firmy w Gliwicach lub Katowicach. Dopuszczamy także możliwość współpracy zdalnej lub w niepełnym zakresie godzin. Animator Co jest do roboty: tworzenie animacji szkieletowych w oparciu o dane motion capture i ręczne kluczowanie (zarówno humanoidy jak i postacie fantasy albo SF) tworzenie rigów i współpraca z modelarzami postaci nad tuningiem modelu pod animacje Czego oczekujemy: Na początek: dobrego portfolio pokazującego starannie wykonane prace Doświadczenia w tworzeniu animacji postaci, niekoniecznie komercyjnych projektów Mile widziane doświadczenie z pracą nad cutscenami dialogowymi i/lub narzędziami do montażu cutscen
  5. The Farm 51 strona internetowa: www.thefarm51.com Jesteśmy doświadczonym studiem deweloperskim specjalizującym się w FPS-ach (NecroVision wraz z sequelem), ale nie stronimy też od innych gatunków. Współpracowaliśmy między innymi przy Two Worlds II oraz Wiedźminie. Obecnie pracujemy nad "Adventurer" - łączącym w sobie akcję i przygodę oryginalnym shooterem na PC oraz konsole. Zajmujemy się także niezapowiedzianym jeszcze projektem, odświeżającym popularną na całym świecie markę, którego premiera z pewnością wywoła uśmiech na twarzy niejednego miłośnika FPS-ów ;-) Naszym głównym atutem jest zespół. Zgrana paczka ludzi kochających gry, a przede wszystkim świetnie potrafiących je robić. Cenimy wiedzę, umiejętności i doświadczenie, ale nie mniej ważny jest zapał i dobra atmosfera pracy. Nie ukrywamy, że mamy wysokie wymagania, ale równie wiele oferujemy ze swojej strony. Jeżeli sądzisz, że pasujesz do nas i mógłbyś coś wnieść do zespołu, nawet jeśli wcześniej nie pracowałeś nad tworzeniem komercyjnych gier, skontaktuj się z nami! CV i portfolio prosimy wysyłać na adres: [email protected] Preferowana praca na pełny etat w biurze firmy w Gliwicach lub Katowicach. Dopuszczamy także możliwość współpracy zdalnej lub w niepełnym zakresie godzin. Programista Rozgrywki/AI Główne wymagania: Bardzo dobra znajomość języka C++ Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu programowania rozgrywki i AI Umiejętność pracy zespołowej Komunikatywność Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i dokumentowanie kodu Dużymi atutami będą: Znajomość zagadnień z zakresu geometrii przestrzennej i programowania grafiki 3D Znajomość zagadnień dotyczących rozgrywki sieciowej (multiplayer) Doświadczenie w tworzeniu gier komputerowych Znajomość technologii Unreal Engine (ew. UDK) i/lub Unity
  6. The Farm 51 Strona internetowa: www.thefarm51.com Jesteśmy doświadczonym studiem deweloperskim specjalizującym się w FPS-ach (NecroVision wraz z sequelem), ale nie stronimy też od innych gatunków. Współpracowaliśmy między innymi przy Two Worlds II oraz Wiedźminie. Obecnie pracujemy nad "Adventurer" - łączącym w sobie akcję i przygodę oryginalnym shooterem na PC oraz konsole. Zajmujemy się także niezapowiedzianym jeszcze projektem, odświeżającym popularną na całym świecie markę, którego premiera z pewnością wywoła uśmiech na twarzy niejednego miłośnika FPS-ów ;-) Naszym głównym atutem jest zespół. Zgrana paczka ludzi kochających gry, a przede wszystkim świetnie potrafiących je robić. Cenimy wiedzę, umiejętności i doświadczenie, ale nie mniej ważny jest zapał i dobra atmosfera pracy. Nie ukrywamy, że mamy wysokie wymagania, ale równie wiele oferujemy ze swojej strony. Jeżeli sądzisz, że pasujesz do nas i mógłbyś coś wnieść do zespołu, nawet jeśli wcześniej nie pracowałeś nad tworzeniem gier, skontaktuj się z nami! CV i portfolio prosimy wysyłać na adres: [email protected] Preferowana praca na pełny etat w biurze firmy w Gliwicach lub Katowicach. Dopuszczamy także możliwość współpracy zdalnej lub w niepełnym zakresie godzin. Główne wymagania: Bardzo dobra znajomość języka C++ Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu geometrii przestrzennej i programowania grafiki 3D Umiejętność pracy zespołowej Komunikatywność Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej i dokumentowanie kodu Dużymi atutami będą: Znajomość zagadnień z zakresu programowania rozgrywki i AI Znajomość zagadnień dotyczących rozgrywki sieciowej (multiplayer) Doświadczenie w tworzeniu gier komputerowych Znajomość technologii Unreal Engine (ew. UDK) i/lub Unity

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.