Skocz do zawartości

Bo Jensen

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Bo Jensen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ...Hej, miałem podobną sytuacje (max 2016 win 7 64) po aktualizacji windowsa. Zblokowałem system i wgrałem najnowsze pacze. Nie wiem co dotychczas próbowaliście. Może reset maxa by pomógł. Pozdrawiam.... Moze reset, to faktycznie jedyne wyjscie, dzieki za pomysl pozdrawiam Bo Jensen
  2. Witam, Od ok 2 tygodni moj max max dziwnie sie zachowuje. Podczas pracy dziala bez zarzutu, gdy zostawie wlaczony komputer na ok 15 min (i dluzej) samoczynnie znika quick acces toolbox na niebieskim, gornym pasku interfejsu. Dodatkowo zielony przycisk z logiem maxa w gornym lewym roku nie otwiera menu, jedynie, co pozostaje to skrotem ctrl S zapisac projekt, wylaczyc maxa, znow wlaczyc i ....pracowac dalej... Czy ktos sie spotkal z podobnymi objawami? Prosze o podpowiedz... z powazaniem Bo Jensen (max 2013, win prof 7 64)
  3. Witaj, Dziekuje t0m3k, to byla sprawa IOR, zmienilem parametry, jak mi poradziles, pod spodem w zalaczniku efekt i poprawna perspektywa. Nowych szyb nie modelowalem, zreszta - jak wspomniales, wykonalem je z plane, potem shell. Jeszcze raz dziekuje za podpowiedz. Bo Jensen
  4. Witam, Dziekuje Stormwind za podpowiedz. Probowalem, to, co mi proponowales, ale bez efektu-niestety. Pod spodem w zalacznikach ustawienia Vraya, mat. na szybe, ktory uzylem i 4 fragm. renderingow (przerwalem rendering zaraz, kiedy pokazal sie obraz, stad jakosc) ale nie o to chodzi, widac od razu problem. Kiedy ukrylem okno, wszystko wrocilo do normy. Ze oknem dystorsja i deformacja widoku. Dziekuje za pomoc. Bo Jensen
  5. Witam, Skonczylem modelowac nowe wnetrze, zauwazylem, ze podczas probnego renderingu, model elewacji kamienicy , ktory widac za oknem ulega silnej dystorsji. Probowalem kilku roznych metarialow na szklo, dwukrotnie przemodelowywalem szybe. Efekt sie powtarza. Pytanie - czy ww efekt, to sprawa materialu, czy bledu w modelowaniu. Szyba - probowalem zwykly box, plane, od kilku do kilkudziesieciu poligonow, bez zmian. jak sobie z tym poradzic? Uprzejmie prosze o pomoc. Bo Jensen
  6. Dziekuje za podpowiedz. Ja znalazlem przed chwila jeszcze cos takiego, to chyba apropos tego, czego szukalem. pozdrawiam, BJ
  7. Pod spodem wklejam dwa zalaczniki fragmentu fotela i siedziska z zaznaczonym bokiem z ktorym mam problemy. pozdrawiam, Bo Jensen
  8. Witam serdecznie, Uprzejmie prosze o pomoc, wczoraj zakonczylem modelowanie krzesla, zabralem sie do przygotowania tekstur. Korzystam z opcji Unwrap UVW, render UVW Template. Mam problem z tekstura boku siedziska. Siedzisko jest owalne, wygiete lekko po bokach w gore. Gora i spod siedziska zajela mi niewiele czasu, problem mam z licem, na ktory chce nalozyc teksture sklejki, chodzi mi o ten wezszy bok, na ktorym widac posklejane ze soba sloje drewna. Po wyrenderowaniu UVW template gora i spod siedziska sa oczywiscie takie same, zas front jest troche niesymetryczny i waski. Tu moje pytanie, w jaki sposob teksture sklejki dopasowac do ww. ksztaltu, czy w Photoshopie dopasowac np ksztalt bitmapy do sciezki? Probowalem, nie wyglada to dobrze. Moze podzielic to lico na mniejsze odcinki i renderowac Template jeszcze raz? Bardzo uprzejmie prosze o pomoc. Bo Jensen
  9. Witam specjalistow i wszystkich zyczliwych i prosze o porade. Zamierzam w przyszlym miesiacu wymienic swoja stara maszyne na cos nowego i oczywiscie szybszego. Budzet, jaki przeznaczylem na nowy komputer, to na dzis 9000 do 9500 zl. Oprocz Maxa 2013 i oczywiscie Vray beda mi przydatne (jak do tej pory) Zbrush, Marvelous Designer i oczywiscie Photoshop do post-produkcji. Wybralem na dzis takie oto podzespoly: cpu: Intel i7 4770k wraz z chlodzeniem Noctua NH-D14 plyta gl: Gigabyte Z87X-UD3H ram: 4 x 8 GB (nie zdecydowalem jeszcze) chlodzenie: The Pure PowerTM L8 630W CM gpu: Nvidia Geforce 680 GTX SSD i dysk twardy: (nie zdecydowalem jeszcze) Uprzejmie prosze o opinie, czy powyzszy zestaw jest sensowny, czy moze watro cos w tej konfiguracji zmienic. Bo Jensen
  10. Dziekuje za odpowiedz, lecz nadal - jezeli mozna, bede drazyl temat:) Mapy buduje sobie sam w Photoshopie, od diffuse poprzez bump, reflections itd, przy mapowaniu duzych powierzchni np. scian czy podlog oczywiscie tekstury seamless. Korzystam czesto z obu opcji, ktore wymieniles w swym poscie. W 90 procentach nie uzywam opcji Real World. Postaram wiec pobawic modyfikatorem Map Scaler. Moze to jest to, czego szukam. Dziekuje za pomoc, Bo
  11. Witam, Uprzejmie prosze o pomoc. Podczas teksturowania przedmiotow w moim projekcie, po nacisnieciu ikony assigne material to selection tekstura automatycznie multiplikuje sie. Po nalozeniu materialu np. na model jablka, zamiast jednej tekstury, pojawia sie gesta siatka zmultiplikowanych miniaturek tekstury. W jaki sposob i gdzie moge zmienic ustawienia programu, zeby tekstura nakladala sie prawidlowo. z powazaniem. Bo Jensen
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności