No tak, ja wiem, że ten żółty prostokąt odpowiada za odbicie, ale ja nim macham, kręce i niby wszystko jest dobrze, ale widać, że odbita część nie jest taka sama. Jest ona trochę przesunięta i jakby wybrzuszona. Aktualnie siedzę na komie, ale jak będę przy kompie to dorzucę zdjęcie.
Bawiłem się tym Swift Loop i gdy go używam to i tak tworzy inne pięciokąty. Gdy łączę krawędzie i tak powstają pięciokąty. Może coś robię ZNOWU nie tak xD ale wydaje mi się, że wszystko jest ok.
Zacząłem jeszcze robić twarz i mam problem z ustawieniem Lustra. Wydaje mi się, że to to o czym mówiłeś wcześniej, czyli ustawieniu modelu na środku sceny:
Pobawiłem się trochę i chyba już naprawiłem. Na wszelki wypadek wrzucam tutaj żebyś sprawdził czy wszystko jest w porządku
http://www.wrzuc.to/SnMDaaI5v.wt.
Ajgor, próbowałem zrobić tak jak Ty mówiłeś. Usunąłem część poligonów. Wyekstrudowałem krawędzie i nie mogłem znaleźć funkcji "Cap" więc użyłem "Create". Niby wszystko ładnie wyszło, tylko że na ten poligon nie działa MeshSmooth.
Może to jakiś prosty problem i łatwo da się go usunąć, dlatego dorzucam pliki:
http://www.wrzuc.to/um8luT.wt
http://www.wrzuc.to/r3sjO9jo8.wt
http://www.wrzuc.to/uMnyJfY7.wt
Wrzucam kilka, którymi się bawiłem i próbowałem coś naprawić.
Problem jest w tym, że nie mogę tego cofnąć bo już mam to zapisane. Nie wiem co teraz z tym zrobić. Widzę, że są pod poligonami jeszcze jedne i to one wystają. Niestety kiedy je usuwam robi się dziura w MeshSmooth, a w Editable Mesh jest wszystko w porządku.
Gdzieś wcześniej czytałem, że powinno się pracować na Editable Poly a nie Mesh, to prawda? Jeśli, tak to dlaczego?
Bawiłem się tą funkcją i coś zepsułem. Teraz nie wiem jak to naprawić i co w ogóle się stało.
Starałem się połączyć ten vertex i coś mi się zepsuło, więc usunąłem kilka poligonów i użyłem funkcji Create. Potem stało się coś takiego:
Siema. Modeluje postać z tego poradnika:
http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/body1.php
Jak mam połączyć 2 połówki postaci? Gdy używam lustra powstaje coś takiego (chodzi mi o tą linię między częściami):
http://imageshack.us/photo/my-images/692/92818433.png/
Jak się tego pozbyć?
PS. W tym poradniku jeszcze było coś takiego:
Use "weld target" for welding this vertex to the side one. (na 2 str. na samym początku)
Jak mam połaczyć te vertexy tak, aby usunąć tego edga?
Jestem początkujący i nie wiem o co chodzi z tym Marge. Możesz mi to opisać?
Wcześniej tego nie dopisałem, ale po tym komunikacie wyskakiwał jeszcze jeden z pytaniem czy zapisać aktualną scenę. Gdy nacisnąłem tak i zapisałem plik, to po otwarciu go, nie było obiektu który bugował tylko został zamieniony na boxa.
PS. 4GB ramu to za mało na ten program?
Witam. Od jakiegoś czasu bawię się 3ds Maxem i dzisiaj nagle wyskoczył mi błąd.
Critical Warning
Out of memory eror occured. Please save your scene immediately and shut down 3Ds Max.
Press OK to continue or Cancel to terminate the application
Nie wiem co to jest, bo zawsze kiedy włączam mój zapisany projekt wyskakuje mi ten komunikat.
Co zrobić, aby on nie wyskakiwał?