-
[Blender] Złączenie siatki po wycinaniu
Mam do was pytanie odnośnie najlepszego podejścia do tematu złączenia siatki. Dokładnie chodzi mi o taki przypadek. Jak najlepiej złączyć to w całość? Czy ten sposób podejścia do problemu wycinania otworów jest dobry?
-
Cycles: Artefakty na szkle
Mam mały problem ze szkłem. Dokładnie chodzi o szkło znajdujące się przed zdjęciem w antyramie. Antyrama składa się z szkła (cube), obrazka (plane) i płyty wiórowej (cube). W zależności od ustawienia kamery czasami pojawiają się artefakty takie jak np. trójkąt w którym jest inna cześć zdjęcia lub coś takiego: Shader szkła wygląda następująco Co mogę z tym zrobić?
-
Wycinanie, a siatka
Witam, Mam do was pytanie odnośnie wycinania obiektów, a dokładnie siatki po wycięciu. Czym się kierować w czasie łączenia vertexów. Dla przykładu gdy np. wycinam otwór w modelu to można tak połączyć siatkę, czy to będzie niedopuszczalne? Może lepiej użyć trójkątów? lub dodać dodatkowe nacięcia tak żeby pionowe i poziome nachodziły się w miejscu poszczególnych vertexów okręgu i potem usunąć te vertexy które są wewnątrz okręgu, ale to powoduje że mamy gęsta siatkę na części modelu?
-
Problem z opcją bevel
Dzięki wielkie za pomoc :)
-
Problem z opcją bevel
Witam, Mam do was pytanie. Istnieje możliwość wyjścia z sytuacji gdy opcja [w] (bevel) używana tylko na jednej krawędzie oddziałuje jedynie na jedną ścianę zamiast na obie? W nowo stworzonym mesh'u działa poprawnie
-
Filmik - napis z ludzi
Witam, Zainspirował mnie kiedyś filmik w którym ludzie tworzyli z siebie jakiś napis, szczególnie były tam pokazane klatki tworzenia napisu co fajnie wyglądało (według mnie). Chciałbym trochę się podeprzeć tym w pracy, ale nie mogę odnaleźć teraz tego filmiku. Wydaje mi się że był on powiązany jakoś z spotem orange. Gdyby ktoś spotkał się z czymś takim i podesłał link to byłbym bardzo wdzięczny.
kszymon0
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta