Skocz do zawartości

Flurry744

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Flurry744 odpowiedział wertjacek → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Masz na myśli zmienić layout? W prawym górnym rogu wybierasz sobie rodzaj layoutu. Z visualize zmienić na jakiś inny jaki chcesz, np standardowy.
  2. Flurry744 odpowiedział wertjacek → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Tak, o to chodziło.
  3. Flurry744 odpowiedział wertjacek → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    W próbowałeś tak jak ja pisałem? Prawym przyciskiem myszy na symulation i Commands Meneger [nie jestem pewien co do tlumaczenia bo mam polska wersję]
  4. Flurry744 odpowiedział wertjacek → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Może PPM > Menadżer poleceń i znajdz tą funkcję?
  5. Flurry744 odpowiedział Flurry744 → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Sorry za double post, ale żeby nie robić nowego wątku znów, napisze to tutaj. Mianowicie pojawił się następny problem, mianowicie funkcja "character tool". Gdy zaznaczę obiekt do którego chce tą funkcję dodać [człowiek] i już gdy dodam, "strzałka" która się pojawia jako element tej funkcji jest bardzo mała i do tego nie jest pod obiektem tylko w [punkt zerowy osi]. Noi rozwiązaniem tego nie będzie "to przesuń ta "strzałkę", z tego co widzę i kombinuję, ta funkcja się nie łączy z moim obiektem. Może ktoś wie co żle zrobiłem? Albo jakiś tutorial, ale taki który zrozumie. Korzystałem wcześniej z tutoariala niemieckiego i jakiegos włoskiego czy jakiegos, nie byłem wstanie zrozumieć dlatego możliwe że coś źle zrobiłem.
  6. Flurry744 odpowiedział Flurry744 → na odpowiedź w temacie → Cinema 4D
    Dzieki za wskazówki no ale już sobie właśnie sam poradziłem z tym :cool:
  7. Flurry744 dodał odpowiedź w temacie → w Cinema 4D
    Witam, Zaczynam się bawić C4D. I mam pytania: 1. Jak ustawić środek osi symetrii w jakimś obiekcie. Przykładowo bawiłem się człowiekiem, i gdy chciałem zrobić łączenia rąk z tułowiem [tworzenie szkieletu], jedna ręka była w porządku a druga była wielka. Naprawiłem to przesuwając mojego człowieka na oś Y tak że jego środek ciała był na punkcie 0 osi Y. Lecz trochę jest to niewygodne, da się to jakoś zmienić? Jakieś inne metody? 2. Chcąc połączyć mojego "człowieka" z jego szkieletem, niestety do połączenia nie dochodzi. Wg tutorialu którego sprawdzałem, jeżeli ruszam kośćmi, jego dana część ciała powinna się ruszać razem z kością podczas poruszania. Lecz do tego nie dochodzi. Dam link do tutarialu [4:40 min] 3. Również problem mam z tym że, jak tworzę szkielet, to szkielet powstaje poza obiektem a nie w jego środku. I proszę nie mówić że jeżeli dopiero zaczynam zabawę, powinienem poznać coś innego. Najwidoczniej idę pod górę, ale zaczynając od animacji i modelowania człowieka, też poznaje funkcję tego programu. Pozdrawiam :cool:

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności