Witam,
Zaczynam się bawić C4D. I mam pytania:
1. Jak ustawić środek osi symetrii w jakimś obiekcie. Przykładowo bawiłem się człowiekiem, i gdy chciałem zrobić łączenia rąk z tułowiem [tworzenie szkieletu], jedna ręka była w porządku a druga była wielka. Naprawiłem to przesuwając mojego człowieka na oś Y tak że jego środek ciała był na punkcie 0 osi Y. Lecz trochę jest to niewygodne, da się to jakoś zmienić? Jakieś inne metody?
2. Chcąc połączyć mojego "człowieka" z jego szkieletem, niestety do połączenia nie dochodzi. Wg tutorialu którego sprawdzałem, jeżeli ruszam kośćmi, jego dana część ciała powinna się ruszać razem z kością podczas poruszania. Lecz do tego nie dochodzi. Dam link do tutarialu
[4:40 min]
3. Również problem mam z tym że, jak tworzę szkielet, to szkielet powstaje poza obiektem a nie w jego środku.
I proszę nie mówić że jeżeli dopiero zaczynam zabawę, powinienem poznać coś innego. Najwidoczniej idę pod górę, ale zaczynając od animacji i modelowania człowieka, też poznaje funkcję tego programu.
Pozdrawiam :cool: