Skocz do zawartości

Doriath

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Doriath's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Już znalazłem kod.Ale wielkie dzięki za odpowiedź
  2. void ReadScene(void) { int i; FILE *l_file; unsigned short l_chunk_id; unsigned int l_chunk_lenght; unsigned char l_char; unsigned short l_qty; unsigned short l_face_flags; if ((l_file=fopen (\"dwa.3ds\", \"rb\"))== NULL); //Open the file while (ftell (l_file) { fread (&l_chunk_id, 2, 1, l_file); //Read the chunk header fread (&l_chunk_lenght, 4, 1, l_file); //Read the lenght of the chunk switch (l_chunk_id) { case 0x4D4D: break; case 0x3d3d: break; case 0x4130: i=0; do { fread (&l_char, 1, 1, l_file); name1=l_char; i++; }while(l_char != \'\\0\' && i break; case 0x4000: ilosc++; i=0; do { fread (&l_char, 1, 1, l_file); name=l_char; i++; }while(l_char != \'\\0\' && i break; case 0x4100: break; case 0x4110: fread (&l_qty, sizeof (unsigned short), 1, l_file); vertices = l_qty; for (i=0; i { fread (&vertex[0], sizeof(float), 1, l_file); fread (&vertex[1], sizeof(float), 1, l_file); fread (&vertex[2], sizeof(float), 1, l_file); } break; case 0x4120: fread (&l_qty, sizeof (unsigned short), 1, l_file); polygons = l_qty; for (i=0; i { fread (&polygon[0], sizeof (unsigned short), 1, l_file); fread (&polygon[1], sizeof (unsigned short), 1, l_file); fread (&polygon[2], sizeof (unsigned short), 1, l_file); fread (&l_face_flags, sizeof (unsigned short), 1, l_file); } break; default: fseek(l_file, l_chunk_lenght-6, SEEK_CUR); } } fclose (l_file); }
  3. Doriath

    Programowanie gier

    Ja polecam C++ Buildera wraz z OpenGL\'em.(Sam teraz próbuje napisać engine :)).
  4. Mam pytanie jak moge wczytać kilka obiektów z jednego pliku 3ds. Przykład: Robie w 3d maxie dwa szesciany i chce je odczytać a następnie wrzucić do OpenGL.Potrafie wczytać jeden obiekt ale nie mam pojęcia w jaki sposób wczytać ten drugi. Z góry dziękuje
  5. Chciałbym wystawiś pod krytykę moją animacje składających się kloców Lego. Lego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności