Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

drezdeck

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam. Sorki że odświeżam ale nie wiem gdzie tego szukać. Zrobiłem całe studio wedle wskazań i wszystko jest ok jeżeli nie ma w scenie obiektów "lustrzanych. Jeżeli dam na obiekt nap lakier samochodowy który cokolwiek odbija, to niestety krawędzie mojego wirtualnego studia są na nim widoczne. Wsadzenie obiektu w kule było złym pomysłem... Jak się tego pozbyć?
  2. drezdeck odpowiedział drezdeck → na temat → V-Ray
    No cóż, posiedziałem nad tym kilka godzin, i niestety do tego co ja akurat potrzebuje, mapa ta się nie nadaje, wróciłem do cut`a i MS, i mozolnie modeluje. Jednakże dzięki za pomoc, na pewno przyda się w innych modelach. Pozdro
  3. Witam mam pytanko, próbuje od dłuższego czasu stworzyć mapkę do displacement z bardzo miernymi rezultatami. Przeczytałem gdzieś na forum że niejaki "Marcin" zamieścił tutoriala jak to zrobić lecz nigdzie nie mogę go znaleźć. Chciałem wymodelować zagięcia skóry w nagłówkach przy skórzanym fotelu w miejscu, gdzie skóra "zawija" się pod drewnianą tralkę. Ani cut ani paint deformation nie przyniosło pożądanych rezultatów ( albo nie mam tyle cierpliwości ) , więc postanowiłem tu ugryźć displacement`em. Czy może znacie jakiś tutorial gdyż to, co sam tworzę, daje mi podobne efekty do dwóch powyższych metod. Z góry dziękuję.
  4. Zamkniecie i ponowne otworzenie sceny pomogło , troszkę tak dziwnie ale ważne że działa :) dzieki
  5. Witam, mam mały problem z dołączeniem obiektów z pliku za pomocą opcji merge. Otóż aby pominąć wszelkie możliwości popełnienia jakiegoś błędu, tworzę nową pustą scenę, i do niej za pomocą merge`a dodaje nowe obiekty z pliku ( wazon z kwiatami ). Obiekty pojawiają mi się, lecz bez materiałów, edytor materiałów jest także pusty. Czy muszę wcześniej zapisać w jakiś specjalny sposób plik *.max? Kiedy normalnie go otwieram wszystko działa jak należy materiały są dodane, modyfikatory UVW też itd. Dodam że mam tam 2 teksturki diffuse i 2 bump w jpg. Wszystkie materiały vray 20 Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.