Skocz do zawartości

mzstrider

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mzstrider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. mzstrider

    Poly to SubDiv problem

    Działa, Xie xie ;)
  2. Witam Mam problem podczas konwersji Poly do Subdivisions, widać jedynie samą siatkę obiektu. Przed konwersją: Po konwersji: W dodatku, kiedy konwertuję tą powstałą siatkę do NURBS, to ten nowy obiekt wygląda już normalnie, ale z kolei kiedy używam rebuild surface to nic mi to nie zmienia, obiekt ma ciągle te same parametry. Proszę o pomoc, bo sam nie mogę sobie z tym poradzić, a te problemy z konwersją przeszkadzają mi w pracy.
  3. mzstrider

    Znikające wielokąty

    Tym razem problem się pojawił, gdy usunąłem jedną z krawędzi. No masakra po prostu.
  4. Witam Między dwoma krawędziami użyłem bridge, jeden z wierzchołków nowej siatki połączyłem (merge) z innym z już istniejącej i w tym momencie "zbridge'owane" polygony znikają całkowicie, co najlepsze również w innym miejscu mojego modelu, na którym też wcześniej użyłem bridge, a które nie ma bezpośredniego połączenia z siatką o której mowa. Dzięki z góry za pomoc;) Usunąłem polygony, użyłem bridge ponownie i tym razem nie znikają. Dziwne, w każdym razie działa. Kolejny edit;/ Pracuję sobie nad modelem, w pewnym momencie patrzę, a moich problematycznych polygonów znowu nie ma. Tym razem nigdzie nie używałem bridge'a, ale merge tak. Nie potrafię powiedzieć, w którym momencie te polygony zniknęły, ale możliwe, że właśnie podczas używania merge'a. Błagam pomóżcie! Może to pomoże: http://gyazo.com/132d9f2e01ad5bb0401ed23ea6d152d9 Screenshot sprzed użycia merge. A tu po użyciu: http://gyazo.com/6d0ed6ce3a735d54a8fe4d1178fc6029 http://gyazo.com/bec940464d1556228df28ff2998ec327 Jak widać siatkę mogę deformować. Pomocy...
  5. Sorry, symulacja (dokładniej, przed renderingiem) . Tworzę keyframes, włączam "play" i zależnie od tego, w jakiej odległości oglądam symulację, to ma ona różną prędkość, nie zawsze równomierną.
  6. Witam! Jestem tu nowy i dopiero zaczynam przygodę z grafiką 3D. Obecnie pracuję w Mayi i mam problem, jw. Wyjaśniając to dokładniej, w miarę przybliżania widoku do obiektu (sceny) animacja zaczyna mi przyśpieszać, jakby była przewijana. Dziwne jest też to, że nie zawsze jest to równomierna prędkość. W niektórych odległościach od sceny animacja przyśpiesza w mniej więcej 2/3 filmu (wcześniej i tak "pędzi"). Proszę bardzo o pomoc, gdyż sam nie znalazłem odpowiedzi na ten problem, a Wasz portal przeglądam od dawna, jako że sam rysuję i wiem, że będziecie w stanie mi pomóc ;) PS. Dopiero co dzisiaj uporałem się z problemem "Maya fatal error: attempting to save in...". Miał ktoś z Was to? Sam nie wiem, jak udało mi się to rozwiązać. Mam nadzieję, że problem już nie wróci. Mój sprzęt: Core i5 2500k GTX 560 Ti Hawk 16GB DDR3 Dzięki z góry za pomoc! :)
  7. Witam, jestem tu nowy i niemal całkowicie zielony w świecie 3ds Max, dlatego proszę Was o pomoc z tym, wydaje się, "banalnym problemem". Korzystam z książki p. Joanny Pasek, w której opisuje tworzenie m. in. robota. Utknąłem w jednym miejscu i za nic w świecie nie mogę tego obejść. A oto mój problem: http://gyazo.com/578ea01d80994408e64a7a039b849f6a Jak widać, podczas przesuwania suwakiem górna część haka obraca się względem własnego środka, a powinna obracać się w ten sposób: http://gyazo.com/efab3d667e19ef3def66b65ea9d55a3f Problem może i jest głupi i banalny, ale nie mam po prostu pojęcia, co robię źle. Prosiłbym Was o pomoc, ponieważ sam dalej nie przeskoczę tego, a nie chcę iść na łatwiznę i korzystać z zapisu p. Pasek. Pozdrawiam i czekam! :) Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności