Witam
Między dwoma krawędziami użyłem bridge, jeden z wierzchołków nowej siatki połączyłem (merge) z innym z już istniejącej i w tym momencie "zbridge'owane" polygony znikają całkowicie, co najlepsze również w innym miejscu mojego modelu, na którym też wcześniej użyłem bridge, a które nie ma bezpośredniego połączenia z siatką o której mowa. Dzięki z góry za pomoc;)
Usunąłem polygony, użyłem bridge ponownie i tym razem nie znikają. Dziwne, w każdym razie działa.
Kolejny edit;/ Pracuję sobie nad modelem, w pewnym momencie patrzę, a moich problematycznych polygonów znowu nie ma. Tym razem nigdzie nie używałem bridge'a, ale merge tak. Nie potrafię powiedzieć, w którym momencie te polygony zniknęły, ale możliwe, że właśnie podczas używania merge'a. Błagam pomóżcie!
Może to pomoże:
http://gyazo.com/132d9f2e01ad5bb0401ed23ea6d152d9
Screenshot sprzed użycia merge.
A tu po użyciu:
http://gyazo.com/6d0ed6ce3a735d54a8fe4d1178fc6029
http://gyazo.com/bec940464d1556228df28ff2998ec327
Jak widać siatkę mogę deformować.
Pomocy...