Skocz do zawartości

jin454

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

jin454's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam jako że do poprzedniego projektu narazie skończyła mi się wena postanowiłem zrobić coś innego... co prawda brakuje jeszcze trochę elementów ale zanim je skończę może poznam odp na moje pytania :D mam też pare pytań a mianowicie czy jest jakis sposob na masowe machniecie dużej ilości nitow na łączeniach blach ? i druga sprawa czy da się jakoś wyostrzyć detal renderu bo zrobiłem cześć nitów ale praktycznie są niewidoczne więc nie wiem czy jest sens wogóle je robić
  2. Do ramu nigdy nie przywiązywałęm uwagi zawsze można zapisać reszte w wirtualnej pamięci :D o wyswietlaniu wlosow wiem ale nawet te 1000-2000 przycinało może wine miało to że zrobiłem te włosy z 8x hair & fur aby łatwiej modelować fryzurę
  3. Jak już wcześniej pisałem wina była po stronie włosów. Co do łańcuszka też się zdziwiłem :D modelowany był w maxie (zbrush mnie nie przekonuje) 2 tuby skręcone twixem + parę innych elementów musiały mieć sporo segmentów inaczej ciężko byłoby to zrobić poza tym skoro jest możliwość użycia prooptimize to dlaczego nie mam z niej korzystać skoro na jakości praktycznie nie tracę ? chyba że ten program wprowadza jakieś błędy ? podobnie słyszałem też o tym aby nie używać boolean tylko dlaczego ? skoro w innym projekcie używam go na bieżąco i wad nie zauważyłem... chyba że we wcześniejszych wersjach maxa były jakieś problemy z tym ? co do dalszego zastosowania animować tego nie będę szkielet wstawiłem jako formę nauki chyba że coś się zmieni... póki co nie mam weny odnośnie tego projektu
  4. optimizera użyłem z powodu przycinającego się viewportu jak się potem okazało niepotrzebnie bo byłą to wina hair & fur musiałem wyłączyć wyświetlanie w viewporcie aby osiągnąć pełną prędkość poruszania szkielet też swoje do tego dokłada ale poza tym chodzi aż miło :D optimizer tez swoje w sumie zrobił łańcuszek do medalionu sam w sobie miał 70k poly zaraz po zrobieniu :D
  5. Jest i siatka. ProOptimizer był użyty na większości elementów więc nie powinno być źle... Chyba że są jakieś jeszcze możliwości optymalizacji projektów przy moich 2 GB ramu by się przydały.
  6. Witam niedawno wpadła w moje ręce nowa wersja maxa więc postanowiłem wznowić naukę modelingu. Pomysł w trakcie realizacji dlatego wrzucam aby ktoś spojrzał na to obiektywnym okiem. Soft:3ds max 2013 Render:Vray 2.3
  7. Witam postanowilem zrobić model człowieka z wbudowanym szkieletem więc mam parę pytan odnośnie kontroli takiej postaci i nie tylko 1. wstawienie szkieletu nie było problemu ale ubranie ;/ da się jakoś przypisać ubranie do modelu postaci ? przypisanie do szkieletu powoduje wpadanie w wielu miejscach ubrania w "ciało". 2. Garment maker mam mały problem z tym narzedziem (ale dośc irytujący) bardzo czesto przy zrobieniu elementu nadaniu mu modyfikatora i poustawianiu paneli nie można utworzyć ani jednego seams - w długości odcinka zaraz po nadaniu modyfikatora zamiast 0.000 pojawia się 0000000000000 i po zabawie mośe ktoś mi powiedzieć od czego to zależy ? jakis bug w programie czy co ? 3. Czy jest możliwość ukrycia szkieletu przed rengeringiem ale pozostawienie jakiś elementow do poruszania nim w viewporcie ? na razie tyle z góry dzieki za odpowiedź Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności