Skocz do zawartości

wilczur91

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. wilczur91 odpowiedział wilczur91 → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    nikt nie wie w jak pomóc? Konkretnie się rozchodzi o to że kości nie poruszają się po różowym splinie. Dlaczego i jak sobie z tym poradzić? Pozdrawiam
  2. wilczur91 dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Czołgiem! Drodzy koledzy i koleżanki mam problem. Mianowicie, chcę aby bones poruszały się po splinie. Problem polega na tym że na łuku kości zdecydowanie zaczynają się od tego splajnu się oddalać. Próbowałem znaleźć jakieś informacje jednak nic mi się nie udało. Jestem mocno początkujący i potrzebuję pomocy. :) Z góry dziękuje! Pozdrawiam
  3. Wielkie dzięki! Jednak nie rozumiem co masz na myśli pobierając kolor z emisji? Poszukam o co kaman, ale jak nie będę wiedział to się będę odzywał!
  4. No tylko że nie mam fumeFX, a nie chcę piracić :) jestem zmuszony znaleźć sposób w maxie :/
  5. Witam! Nie chcę zakładać kolejnego tematu. Mam problem z tym aby zrobić własnie taki efekt. Będzie on potrzebny do animacji. I gorące powietrze ma zostać wciągnięte przez wentylator nie mam pojęcia jak to zrobić. Próbowałem przez system cząsteczek jednak coś nie bardzo mi to wychodzi. Chyba że robię coś źle. Czy koś by mógł pomóc?
  6. Czołgiem! Pracuję na maxie 2014. Szukałem podobnego tematu, jednak nic nie znalazłem. Próbuję zrobić efekt gorącego powietrza. Korzystam z cząstek Particel flow source. Nadałem im materiał jednak przy renderingu pojawia się komunikat. The following objects require map coordinates and may not render correctly. Niżej jest wypisane (UVW 1): PF Source 001->Event 003. Zrozumiałem z tego że na Siłe należy nałożyć modyfikator UVW Map Add jednak to nic nie pomogło. ;/ Proszę o pomoc.
  7. wilczur91 odpowiedział wilczur91 → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Wilkie dzięki! :) Działam 2 3ds max. Jakoś podołam
  8. wilczur91 dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Czołgiem! Jeżeli taki temat już był to z góry przepraszam, ale nie wiedziałem nawet jak sformułować to pytanie. Chodzi mi o uzyskanie takiego efektu http://max3d.pl/gfx/gallery/cinema4dr15/66c062496c.jpg Zależy mi aby taki efek utrzymywał się w jednej połowie. Potrzebne mi jest to do animacji Wentylatora. Zależy mi aby podczas ruchu łopatek ten efekt by w miejscu a łopatki same zmieniały swój wygląd własnie na taki siatkowy. Z góry dziękuję o pomoc Pozdro
  9. wilczur91 odpowiedział wilczur91 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Czołem! Zrobiłem ten łańcuch na podstawie tego tutorialu który wrzuciłem i jest jakiś problem. :( Gdy łańcuch przechodzi przez splajna, w miejscu zagięcia kości obracają się , a co za tym idzie łańcuch też i robią się dziwne rzeczy. Co zrobić aby kości były ciągle w tym samym kierunku zwrócone pozdrawiam
  10. wilczur91 odpowiedział wilczur91 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Co prawda mam bardziej skomplikowany układ ale dzięki tobie znalazłem tego co potrzebowałem. Wielkie dzięki jest okejka
  11. wilczur91 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Macie jakiś pomysł jak zrobić aby ogniwa łańcucha obkręcały się po kole zębatym? Próbowałem ze splajnem ale niestety coś nie szło;/
  12. wilczur91 odpowiedział wilczur91 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    No on mi tylko potrzebny do robienia prezentacji. :) Tak to modele wykonuję w Inventorze. Dzięki za pomoc
  13. wilczur91 odpowiedział wilczur91 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Czyli jest możliwość tylko trzeba wiedzieć czego szukać? :D
  14. wilczur91 dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam! Czy w 3ds max Disign istnieje możliwość nadawania wiązań tak jak to jest w programach inżynierskich? Mam na myśli coś takiego że np jakaś część modelu jest współosiowa z inną częścią modelu i dodatkowo styczna powierzchniami. Bardzo by to ułatwiło proces animacji a niestety wujek Google nie pomaga. ;/
  15. wilczur91 odpowiedział fantom15 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dobra znalazłem przyczynę. W razie gdyby ktoś miał problem. Jeżeli mamy jakieś złożenie, wszystkie części muszą być w jednym folderze. Najlepiej w tym do którego został przypisany projekt. Chyba problem polega na tym że nie umie 3ds nie umie szukać po całym kompie odniesień do komponentów całego zespołu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności