Czołgiem!
Drodzy koledzy i koleżanki mam problem. Mianowicie, chcę aby bones poruszały się po splinie. Problem polega na tym że na łuku kości zdecydowanie zaczynają się od tego splajnu się oddalać.
Próbowałem znaleźć jakieś informacje jednak nic mi się nie udało. Jestem mocno początkujący i potrzebuję pomocy. :)
Z góry dziękuje!
Pozdrawiam
Witam!
Nie chcę zakładać kolejnego tematu.
Mam problem z tym aby zrobić własnie taki efekt. Będzie on potrzebny do animacji. I gorące powietrze ma zostać wciągnięte przez wentylator nie mam pojęcia jak to zrobić. Próbowałem przez system cząsteczek jednak coś nie bardzo mi to wychodzi. Chyba że robię coś źle. Czy koś by mógł pomóc?
Czołgiem!
Pracuję na maxie 2014. Szukałem podobnego tematu, jednak nic nie znalazłem.
Próbuję zrobić efekt gorącego powietrza. Korzystam z cząstek Particel flow source. Nadałem im materiał jednak przy renderingu pojawia się komunikat. The following objects require map coordinates and may not render correctly. Niżej jest wypisane (UVW 1): PF Source 001->Event 003. Zrozumiałem z tego że na Siłe należy nałożyć modyfikator UVW Map Add jednak to nic nie pomogło. ;/
Proszę o pomoc.
Czołgiem!
Jeżeli taki temat już był to z góry przepraszam, ale nie wiedziałem nawet jak sformułować to pytanie.
Chodzi mi o uzyskanie takiego efektu http://max3d.pl/gfx/gallery/cinema4dr15/66c062496c.jpg
Zależy mi aby taki efek utrzymywał się w jednej połowie. Potrzebne mi jest to do animacji Wentylatora. Zależy mi aby podczas ruchu łopatek ten efekt by w miejscu a łopatki same zmieniały swój wygląd własnie na taki siatkowy.
Z góry dziękuję o pomoc
Pozdro
Czołem!
Zrobiłem ten łańcuch na podstawie tego tutorialu który wrzuciłem i jest jakiś problem. :( Gdy łańcuch przechodzi przez splajna, w miejscu zagięcia kości obracają się , a co za tym idzie łańcuch też i robią się dziwne rzeczy. Co zrobić aby kości były ciągle w tym samym kierunku zwrócone
pozdrawiam
Witam!
Czy w 3ds max Disign istnieje możliwość nadawania wiązań tak jak to jest w programach inżynierskich? Mam na myśli coś takiego że np jakaś część modelu jest współosiowa z inną częścią modelu i dodatkowo styczna powierzchniami. Bardzo by to ułatwiło proces animacji a niestety wujek Google nie pomaga. ;/
Dobra znalazłem przyczynę. W razie gdyby ktoś miał problem. Jeżeli mamy jakieś złożenie, wszystkie części muszą być w jednym folderze. Najlepiej w tym do którego został przypisany projekt. Chyba problem polega na tym że nie umie 3ds nie umie szukać po całym kompie odniesień do komponentów całego zespołu.