- Światło
-
Światło
Witam, znów biegnę do Was o radę :) Wymodelowany model (prosty) został z góry oświetlony żółtym światłem, z dołu niebieskim i po bokach granatowym. Bez materiału. Jak robię render, to na danym obiekcie pojawiają mi się ciemne plamy. Próba zmniejszenia/zwiększenie odległości intensywności światła nie pomogła. Nie wiem co jest źle. Jak można 'usunąć' te plamy czerni?
-
Manipulator
Szacun, Dzięki wielkie :)
-
Manipulator
Witam, jeśli mam obiekt a manipulator (środek, ten ze strzałkami niebiska, czerwona, zielona) tego obiektu przesunął (nie wiem w jaki sposób) się na znaczną odległość, to w jaki sposób mam go przesunąć tak aby był w centralnej części obiektu. Dzięki za pomoc.
- Rotacja
- Animacja
-
Animacja
Hej, moje pytanie może jest trochę lakoniczne, ale cóż... gdzie mam złożyć obrazki do animacji. Chodzi mi o to w jaki sposób mam wyświetlić animacje, którą zrobiłem w Blenderze. Np. spadająca piłka. Już mam ustawione keyframes itp. Teraz mam każdą sekundę renderować i zapisywać jako .jpg a potem wrzucić to do jakiegoś programu?
-
Praktyki
Witam, nie wiem czy właściwym miejscu umieszczam pytanie, więc jak źle to mnie przekierujcie. Czy może znacie miejsca we Wrocławiu gdzie można odbyć za darmo praktyki/staże dotyczących blendera. "Jakieś" pojęcie o tym programie mam, za małe oczywiście dlatego pytam o to ;) Albo grupy wsparcia, zawsze lepiej niż samemu to wszystko robić, tym bardziej, że z czasem tracę motywacje.
- Uv
- Uv
-
Uv
Witam, mam problem z unwrapem. Mianowicie jak mam w jednym oknie siatkę UV a w drugim 3d mój obiekt i zaznaczam na panelu Display Textured Solid to nic się nie dzieje. A chcę zobaczyć moją teksturę na obiekcie w 3d bez renedru w czsie rzeczywistym, podczas kiedy daną teksturę np. maluje. Co robię nie tak? Dzięki za odpowiedź.
-
Okrągłe brzegi
Dzięki, a gdzie mogę znaleźć Bevel (w trybie edycji, nie modyfikator), bo jak naciskam skrót ctrl+B to nic się nie dzieje, w panelu po lewej stronie tego nie widzę. Może to banalne pytanie, ale dopiero się uczę :)
-
Okrągłe brzegi
Hej, od niedawna zainteresowałem się Blenderem. Chciałbym się dowiedzieć jak można zrobić np. coś na wzór kwadratu tylko z zaokrąglonymi brzegami, tak aby pozbyć się kanciastych rogów. Jeśli ktoś mógłby mi podać link do np. tutka byłbym wdzięczny, albo opisać. Dzięki z góry.
Robak
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta