-
Coś na początek
Spędziłem ostatnio trochę czasu podpatrując różne prace i tutoriale na forum. Wirtuoz ze mnie marny ale powiedzmy, że coś powoli coś wychodzi.
-
Coś na początek
No fakt, nad tłem muszę dużo popracować. Te prace zasadniczo robiłem na zasadzie sprawdzenia "czy jeszcze coś potrafię". W najbliższym czasie postaram się dłużej przysiąść nad czymś.
-
Coś na początek
Witam. Po ponad rocznej przerwie postanowiłem odkurzyć stary tablet to zobaczyć czy uda mi się coś naskrobać. Jako że na razie jestem na etapie odnawiania przyjaźni z Photoshopem więc powiedzmy, że ogarniam na oko. Każda praca robiona max 3-4 godziny. Czasem mniej. Wszelka krytyka mile widziana. Poniżej kilka prac z PS i dwie z programu Krita. Krita: [ATTACH=CONFIG]90122[/ATTACH]
-
Maszynownia
Oto udało mi się zrobić dzisiaj przez jakieś 3 godziny. Niewiele, ale być może jutro coś dłużej dam rade posiedzieć. Dodałem zieloną wodę pod całą sceną. Później dodam masę nitów do metalowych płyt.
-
Maszynownia
Tak. zdecydowanie dokleję ludzi potem, modelu potrzebowałem tylko dla wyrażenia skali obiektu. Mostek też postaram się poprawić albo nawet zrobić nowy. Światła na razie udało mi się w miarę naprawić, zobaczę na jak długo.
-
Maszynownia
na razie postaram się dopracować trochę błędów i światło. Z tymi efektami to ciekawy pomysł, postaram się coś w tę stronę zrobić.
-
Maszynownia
Witam. Od kilku miesięcy staram się w wolnym czasie ogarnąć Maxa. Ten projekt to jak na razie najlepsze co udało mi się wydłubać. W zamierzeniu ma to być maszynownia statku kosmicznego. Ogólnie wszystko robione od zera poza ludkami, których znalazłem na stronce gdzieś dawno temu. (Nie potrafię robić organicznych kształtów.) Robię w 3ds max 2012. I mam problem z oświetleniem. chodzi mi o te światła w górnej części sceny. Użyłem Free Light, photometric. Problem pojawia się w renderze, który przy większym natężeniu niż to na obrazku (14% mocy) po prostu rozwala całe światło ignorując cienie i wszystko inne. Grzebałem w exposure control i ustawieniach świateł i zmieniałem co się da i nic. Im dalej jest światło tym bardziej świeci na wszystkie możliwe poligony naokoło. Tym bardziej jest to dziwne że problem pojawił się nagle po którymś włączeniu maxa. Wcześniej wszystko działało, a światła nawet przy 1000% mocy zachowywały się poprawnie w renderze. Nic wcześniej w światłach nie grzebałem. Będę wdzięczny za pomoc. Używam Mental Ray Rendrer. Poza tym wszelkie sugestie są mile widziane co do samej sceny. [ATTACH=CONFIG]88757[/ATTACH]
Ten
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta