Skocz do zawartości

Ten

Members
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ten's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. Spędziłem ostatnio trochę czasu podpatrując różne prace i tutoriale na forum. Wirtuoz ze mnie marny ale powiedzmy, że coś powoli coś wychodzi.
  2. No fakt, nad tłem muszę dużo popracować. Te prace zasadniczo robiłem na zasadzie sprawdzenia "czy jeszcze coś potrafię". W najbliższym czasie postaram się dłużej przysiąść nad czymś.
  3. Witam. Po ponad rocznej przerwie postanowiłem odkurzyć stary tablet to zobaczyć czy uda mi się coś naskrobać. Jako że na razie jestem na etapie odnawiania przyjaźni z Photoshopem więc powiedzmy, że ogarniam na oko. Każda praca robiona max 3-4 godziny. Czasem mniej. Wszelka krytyka mile widziana. Poniżej kilka prac z PS i dwie z programu Krita. Krita: [ATTACH=CONFIG]90122[/ATTACH]
  4. Ten

    Maszynownia

    Oto udało mi się zrobić dzisiaj przez jakieś 3 godziny. Niewiele, ale być może jutro coś dłużej dam rade posiedzieć. Dodałem zieloną wodę pod całą sceną. Później dodam masę nitów do metalowych płyt.
  5. Ten

    Maszynownia

    Tak. zdecydowanie dokleję ludzi potem, modelu potrzebowałem tylko dla wyrażenia skali obiektu. Mostek też postaram się poprawić albo nawet zrobić nowy. Światła na razie udało mi się w miarę naprawić, zobaczę na jak długo.
  6. Ten

    Maszynownia

    na razie postaram się dopracować trochę błędów i światło. Z tymi efektami to ciekawy pomysł, postaram się coś w tę stronę zrobić.
  7. Witam. Od kilku miesięcy staram się w wolnym czasie ogarnąć Maxa. Ten projekt to jak na razie najlepsze co udało mi się wydłubać. W zamierzeniu ma to być maszynownia statku kosmicznego. Ogólnie wszystko robione od zera poza ludkami, których znalazłem na stronce gdzieś dawno temu. (Nie potrafię robić organicznych kształtów.) Robię w 3ds max 2012. I mam problem z oświetleniem. chodzi mi o te światła w górnej części sceny. Użyłem Free Light, photometric. Problem pojawia się w renderze, który przy większym natężeniu niż to na obrazku (14% mocy) po prostu rozwala całe światło ignorując cienie i wszystko inne. Grzebałem w exposure control i ustawieniach świateł i zmieniałem co się da i nic. Im dalej jest światło tym bardziej świeci na wszystkie możliwe poligony naokoło. Tym bardziej jest to dziwne że problem pojawił się nagle po którymś włączeniu maxa. Wcześniej wszystko działało, a światła nawet przy 1000% mocy zachowywały się poprawnie w renderze. Nic wcześniej w światłach nie grzebałem. Będę wdzięczny za pomoc. Używam Mental Ray Rendrer. Poza tym wszelkie sugestie są mile widziane co do samej sceny. [ATTACH=CONFIG]88757[/ATTACH]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności