Niestety, nie mają nic z RayFire, ale mają FUMEFX co też na pewno by mi się przydało.
http://www.digitaltutors.com/training/fumefx-tutorials
Tutek z tornadem tutorial bardzo by mi się przydał.
Robię filmik animowany. W scenie jednym z elementów jest stosunkowo duży plane z nałożonym na niego modyfikatorem hair & fur który tworzy trawę. Jedna z postaci musi wykopać dół. I z tym właśnie mam problem. W jaki spób zrobić dziurę w plainie w danej klatce filmu?
Z góry dziękuję za pomoc.
Witam,
Chcę zrobić trawę, wysokości 10~cm. Użyję do tego modyfikatora Hair & Fur. Pole trawy będzie miało wymiary ok. 12 metrów długości u 4-6 metrów szerokości. Trawa będzie animowania poprzez Wind. Mam jednak jedno pytanie: Czy powinienem użyć do tego dużego 1 plane'a czy też kilku mniejszych? W którym przypadku rendering będzie trwał krócej, a może w obu tyle samo? Czy będą jakieś różnice w jakości?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Witam,
chciałbym stworzyć w 3ds maxie 2008 animacje rozpadającego się sufitu, a następnie umieścić ją w filmie(kręconym kamerą) przy pomocy programu Adobe After Effects. Nie mam pojęcia jak się zabrać za zrobienie takiej animacji. Czy sufit zrobić z boxa? Czy muszę zamodelować każdy kawałek sufitu ręcznie? Nie mam najmniejszego pojęcia jak się za to zabrać...Program 3ds Max znam w stopniu podstawowym tzn. robiłem trochę niskiej jakości modeli przedmiotów i postaci oraz wykonywałem proste i krótkie animacje, więc podstawową obsługę programu mam już trochę opanowaną.
Czy ktoś z Was ma z tym jakieś doświadczenie lub zna jakieś pomocne linki?
Interesuje mnie wykonanie efektu zbliżonego do :
Z góry dziękuje za wszelkie przydatne informacje.