Dzięki wszystkim za odpowiedzi, tak jak napisał "Sebazx6r" i "Monio" problemem okazały się podwójne edge stworzone po użyciu narzędzia "bridge". Zmylił mnie fakt że liczba vertexów była odpowiednia.
Wspomniałeś o wątku z narzędziem "bridge", zrobiłem kilka testów i faktycznie zauważyłem że problem występuje tylko po użyciu tegoż tool'a. Przy zamykaniu ścianek przez "append to polygon tool"; "fill hole" extrude a następnie połączenie vertexów siatka ładnie się wygładza bez żadnych bugów. Ciekaw jestem dlaczego niby "bridge" stwarza taki problem (u mnie dzieję się to nawet po zamknięciu jednej ścianki w zwykłym boxie) Jakieś sugestie, poza "nie używać bridge?
Witam,
Co jakiś czas podczas modelowania mam dziwny problem z siatką widoczny podczas jej wygładzania. Coś jakby błąd z ustawieniem wektorów normalnych, ich ułożenie wygląda jednak na poprawne. Pomaga w tej sytuacji eksport do *.obj a następnie ponowny import modelu do sceny. Problem znika. Czym możne być to spowodowane?
pozdrawiam,