Skocz do zawartości

Impossible

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

Impossible's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, tak jak napisał "Sebazx6r" i "Monio" problemem okazały się podwójne edge stworzone po użyciu narzędzia "bridge". Zmylił mnie fakt że liczba vertexów była odpowiednia.
  2. Wspomniałeś o wątku z narzędziem "bridge", zrobiłem kilka testów i faktycznie zauważyłem że problem występuje tylko po użyciu tegoż tool'a. Przy zamykaniu ścianek przez "append to polygon tool"; "fill hole" extrude a następnie połączenie vertexów siatka ładnie się wygładza bez żadnych bugów. Ciekaw jestem dlaczego niby "bridge" stwarza taki problem (u mnie dzieję się to nawet po zamknięciu jednej ścianki w zwykłym boxie) Jakieś sugestie, poza "nie używać bridge?
  3. to była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem, na pewno nie ma tam podwójnych vertexów, problem musi tkwić w czymś innym
  4. Witam, Co jakiś czas podczas modelowania mam dziwny problem z siatką widoczny podczas jej wygładzania. Coś jakby błąd z ustawieniem wektorów normalnych, ich ułożenie wygląda jednak na poprawne. Pomaga w tej sytuacji eksport do *.obj a następnie ponowny import modelu do sceny. Problem znika. Czym możne być to spowodowane? pozdrawiam,
  5. Impossible

    naprawa kształtu

    wie ktoś może czy istnieje podobne narzędzie w maya?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności